Bölüm 19 Tatlı

33 10 1
                                    

Meltem 

Elime termosumu alıp küçük bir sabah yürüyüşü yapmaya karar verdim. Bu aralar kendimi mutlu hissetmeme engel olamıyordum. Her şey berbat oldu sanırken hayatın farklı yüzünü görmek, yeni bir başlangıç yapmak, insana umut veriyordu. 

Yürüyüşümü tamamlayıp eve dönerken geçen gün gördüğüm salonun önünde duraksadım. Artık açılıp faaliyete geçmişti. Kilo verme sürecimi hızlı ilerletmek istiyordum. İçeri girdim ve etrafıma bakındım gerçekten iyi bir işçilik gösterilmiş, eskiden iç karatan bir atmosfere sahip olan restoran artık bir ferah spor salonuna dönüşmüştü. Karşılama kısmında duran kadını görünce adımlarımı o kısma yönlendirdim. Kaslı bir yapıya sahip olan kadının hocalardan biri olduğuna dair hiç şüphem yoktu. Geçen gün karşılaştığım sahibi ortalarda gözükmüyordu. Bilgi almak istediğimden bahsedince bana detaylı bir bilgi verdi. 

Ölçümler için içeri girdik, kendisi beni benimle ilgilenecek olan hoca ile tanıştırdıktan sonra karşılama kısmına geri döndü. Hocanın adı Ali'ydi ve çok tatlı yaşıtım bir çocuktu ama bir problem vardı, diyetisyenimin karşısında ölçüm vermeye alışmıştım ve adamla artık samimi olduğumuz için utanma kısmını geçmiştim. Kilo veremediğimi görünce artık azarlamaya bile tenezzül etmiyordu . Şimdi ise ölçüm aleti yeniden karşıma gelmişti ve onunla bakışmakla meşguldüm.

"Evet Meltem, çıkabilirsin?"

"Ölçüm yapmadan başlasak olmaz mı Ali hocam?"

Birden kahkaha atmaya başladı. Çok mu saçma bir şey sormuştum? 

"Neden güldün?" diye sordum çekinerek.

"Sen hocam deyince bir garip geldi. Meslekte ilk günüm sayılır. Yeni açıldı biliyorsun." 

"Evet biliyorum hatta Emre Bey ile tanıştık, aslında ben biraz tanışmak durumunda bıraktım desek daha doğru olur."

"Emre'yle tanıştınız demek, o benim abim oluyor." 

"A öyle mi?"

"Evet, öyle. Soruna gelecek olursak hayır ölçüm olmadan olmaz."

Yapacak başka bir şeyim yoktu. Adımımı tartı kısmına attım ardından Ali'nin elime verdiği kolları tutup gözlerimi kapattım fişin çıkma sesini duyunca yavaşça aşağı indim. Ali elindeki fişe bakıyordu, gerildiğimi itiraf etmeliyim.

"Tamam şimdi program için odaya gidelim yarın başlarsın diye düşünüyorum."

Kafamı sallayıp onay verdim. Odaya girdik masaya oturduktan sonra karşısına geçtim söyleyeceklerini dinliyordum.

"Şimdi Meltem kilon 94, Yağ oranın yüksek. Kas kütlende düşük.  Açlık diyetleri yapmış olabilir misin?"

"Evet son günlerde beslenmeme dikkat edemedim. Az da olsa kilo vermek hoşuma gitti. Toplam 6 kilo verdim." 

"Dediğim gibi bunun yarısı kastan gitmiş, bizim yağ kütlesinin üzerine odaklanmamız gerek. Su oranın da yüksek gözüküyor, su tüketimini arttırman lazım. Diyet olarak yüksek proteinli beslenmen gerek, Karbonhidratı tamamen kesip kendini aç bırakmanı istemiyorum. O yüzden bir listede ayarlayalım sana. Yarın geldiğinde ilk kardiyo ile başlayacağız. Sen benim parlayan yıldızım olacaksın  "

Uzun bir görüşmenin ardından bir liste aldım. Ali mesleğinde çok yetenekli ve ilgili biriydi. İçimde bir şeyleri başarabileceğime dair bir istek ışığı yeniden parlamıştı. Veda edip çıktıktan sonra eve gelip bir duş aldım. 

Hava yağmurluydu ve ben Bora'yı özlemiştim. Hafta sonu olduğu için şirketeydi. Yanına gitme isteğimi bastırmam lazımdı. Her zaman ki gibi bizimkiler evde değildi. Arkadan bir şarkı açtım saat öğlene geliyordu ama dışarıda kasvetli ve yağmurlu bir hava hakimdi. Umut ise yatağında derin bir uykudaydı.

SEV ve DİRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin