20

119 18 6
                                    

19 ve 20'yi aynı anda paylaştım diğerini okumayı unutmayın lütfen. 26.bölümden itibaren paylaşım hızımın yavaşlayacağını da şimdiden haber vereyim çünkü güncelde 26.da kalmıştık.

Keyifli okumalar, oy verirseniz çok sevinirim <3


Denemesiz bir cuma sabahı en sevdiğim cuma sabahıdır. Ama bu sabahı da bana rezil etmeyi başardılar. Ece'nin elindeki videoyu ağzım açık bir şekilde izledim.

"Aramızda bir şey yok dedin sanıyordum." dedi gözlerini devirirken. Lavabo tezgahına yaslandım video bittikten sonra.

"Yok zaten. Burada da gayet açık olduğu gibi." Telefonu elinde sallarken konuşmaya devam etti.

"Gelip seni uyarmama rağmen böyle bir şey yaptığına inanamıyorum."

"Ya alt tarafı şişe çevirmece oynadık benimle ne alakası var?" dedim bir bacağımı hızlı hızlı sallarken.

"Kabul etmeseydin Vera. Normal olan her insanın yapacağı gibi." Gözlerimi abartarak devirdim bu sefer.

"Yani bu videonun sende olması çok normal, benim arkadaşlarımla şişe çevirmece oynamam anormal öyle mi?" dediğimde sırıttı.

"Arkadaş değilsiniz sanıyordum."

"Kızlardan bahsediyorum Ece. Oyunu beraber oynadığım kızlar var ya, onlar."

"Bu yayılırsa ne olacağını hiç düşünmedin mi?" Allah'ım sen sabır ver. Sinirle saçlarımı geriye atıp devam ettim.

"Çekildiğinin bilincinde bile olmadığım bir videonun yayılmasını nasıl düşünebilirim?"

"Dikkatli olsaydın da böyle bir şeye sebep olmasaydın." Sinirden tırnaklarımı avuçlarıma geçirmeye başladım artık. Ben hayatımda bu kadar saçma bir kavgaya daha önce girdiğimi hatırlamıyorum.

"Sana mı soracağım ne yapıp yapmayacağımı?" Meydan okurca tek kaşını kaldırdı.

"Senin ne yaptığından kime ne? Tek derdim Ayaz'a baş ağrısı olmaman." 

"Eğer onun başını ağrıtırsam bu ikimizin problemi olur. Senin değil."

"Arkadaşımı korumaya çalışıyorum burada." Sanki körüm de anlamıyorum şu an ne döndüğünü.

"Çok mu istiyorsun arkadaşını korumayı? Sil o videoyu o zaman." dediğimde sinirle ayağını yere vurdu.

"Ne yapacağımı sana-"

"İster sil ister silme umurumda değil. Allah aşkına yayılsa ne olacak? Ayaz'ın dört çocuklu olduğunun dedikodusu falan mı çıkacak? Otuz kişi oynadığımız bir oyundan bahsediyorsun. Videoyu birisi kırpıp atsa bile bir işe yaramayacak." Sırtımı ona dönüp aynada kendimle ilgilenmeye başladım. Saçlarımı sinirden çekiştire çekiştire bozmuştum.

"Ada senin hakkında yanılmış. Şeytansın sen."

"Çüş." dedim gözlerimi yansımamdan ayırmadan. Telefonunu delmek istermiş gibi omzuma bastırıp konuşturdu.

"Uyarıyorum, arkadaşlarıma bulaşma. Olacaklardan ben sorumlu değilim." Yeni kötü karakterimiz hayırlı olsun, bir sen eksiktin.

"Tamam hadi git, saçımı tarayacağım."

"Mahalle yanarken-"

"Aynen orospu saçını tararmış aynen hadi git artık." dedim kendimi tutamayıp. Buna daha da sinirlendi, kapıyı çarparak tuvaletten çıktı.

Klişeye Açılan KapıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin