Çok güzel bir rüyanın içinden yine bı alarm sesiyle uyandım. Şu alarm seslerinden nefret ediyorum! Zar zor yataktan kalktım. Daha taşınalı bir gün oldu ve ben hemen okula başlıyorum. Hiç bilmedigim bir şehirde hiç bilmediğim insanlarin içine girmek kulağa çok kötü geliyor demi? Hayat bazen böyledir işte. İnsana hiç sevmediği, istemediği şeyler en çok başına gelenlerdir. Ben Peri. Ailem yüzünden İzmir'den İstanbul'a taşındık. Neyden kaçıyorlar bilmiyorum. Ama bir şeyler sakladıkları kesin. Saçlarımı topuz yapıp beyaz tişört ve siyah etek giyip mutfağa indim. Babam annemle beraber kahvaltı yapıyordu. Benim iştahım yoktu oturmadim masaya. Babam okula beni bırakacağını söyleyince evden beraber çıktık. Arabada yol boyunca hiç konuşmadık. Okula geldik ve beni öptü, vedalaşıp arabadan indim. Okul tahminimden de büyüktü. Bı an ben burda sınıfımı nasıl bulcam?? Yavaş yavaş okula doğru yürüdüm. Bahçede birkaç topluluk vardı. Ne güzel herkesin arkadaşları var diye düşündüm. Ben öyle onları izlerken bi fren sesi duydum. Sağıma döndüğümde siyah üst model bi araba dibime kadar girmiş. Az kalsın ezilcekmişim. Aptal Peri. Arabanın kapısı açıldı ve birisi iniyor. Off kesin bana bağıracak. Yani adam da haklı belki de katil olacaktı benim yüzümden. Ve asıl komik olan ben hâlâ aynı yerde robot gibi dikiliyordum. Arabadan inen 180 boylarında en fazla 24 yaşında olan esmer yeşil gözlü ve çok ciddi birisiydi. Bana yaklaşıyor?? Niye üstüme geliyor? Beni mi dövcek? Eh abart Peri abart
-Gözlerinde bi problem varsa karşıya geçirebilirim.
Ne? Ne dedi bu embesil? Bana kör mü dedi o?
- Yüksek hızda gelip beni ezcek birinin bunu demesi çok komik. Ayrıca kör olsam da sana ihtiyaç duymam teşekkürler.
Çocuk hız sınırını aşmadıysa iyice rezil olurum off. Ergen gibi cevap verdim çocuğa bir de...
- Ben seni tanıyor gibiyim.
- Ben seni tanımıyorum. Bir dahakine yavaş sür arabayı, insanların canlarıyla oynama.
Okula doğru yürüdüm. Niye aptal aptal triplere girdin Peri? Çocuk acaba beni gerçekten tanıyor mu? Yok kızım ya yeni taşındın nerden tanicak. Bunları düşünürken o müthiş sınıfımı buldum. Müthiş dediğime bakmayın en berbat sınıf olabilirdi. Sınıfa girince herkesin bakışı bana döndü. Noldu mal mı gördünüz? Çok mu enteresanim ben? Tövbe Allah'ım ya. Hoca bana boş sıra gösterdi ve oraya oturdum. Yanımda da bi tane erkek oturuyor.
-Merhaba, yeni geldin sanırım.
- Evet yeni geldim.
- Bu arada adım Koray.
- Peri.
- Memnun oldum.
- Bende.
Koray iyi bi çocuğa benziyordu. Gün boyu hiç konuşmadık. İlk ders matematik. Çok çok sıkıcı geçiyor. Bu gün akşamı zor ettim. Sonunda son derse girdik. Ders coğrafya. Hocadan izin alıp lavaboya gittim. Aynanın karşısına geçip bi süre kendimi izledim. Saçlarımı çözüp tekrar güzel bi topuz yaptım. Ellerimi de yıkayıp lavabodan çıktım. Koridorda lambaları değiştiriyorlar o yüzden sadece pencereden gelen ışıklar var koridorda. Ve çalışan hizmetli abiler. O an telefonum titredi. Annem ' Kızım biz babanla iş çıkışı yazlığa gitcez. Biliyosun temizlenmesi lazım. 2-3 gün yokuz. Kartına yeteri kadar para attık. Aç kalma ve yatmadan önce kapıları güzel kilitle. Seni seviyorum' Bu haber benim için çok iyiydi. Evde tek kalmayı her zaman çok sevmişimdir. Sınıfa gittim ve zilin çalmasını bekledim. Sonunda çaldı. Kulaklıklarımı takıp eve doğru yürüdüm. Yağmur çiseliyordu. Kulakligimda ' İçimdeki Sesler' çalıyor. Evimize yakın bir pastane var ve önünden geçerken canım pasta çekti. İçeri girip frambuazli pasta aldım. Ödeme yapacağım sırada numaramı istediler. İndirim uygulancakmış. İlk kez duydum böyle bişey ve tuhafıma gitti. Ama yine de verdim. Eve gidince üzerimi değiştirip telefonumu şarja takıp yatağa girdim. Uyumuşum. Uyandığımda hava kararmıştı. Telefonuma uzanıp saate baktığımda 01.01' di. Bununla beraber bir sürü bildirim çekti dikkatimi. Annem ve babam hariç hiç arayan ya da mesaj atan olmazdı. Bilinmeyen Numara 17 Cevapsız Çağrı. Bu kim? Niye bu kadar fazla aradı? Ben niye bu aramaları duymadım? Telefonum sessizde! Ben mi aldım? Hatırlamıyorum off. Birisi kesin numaramı buldu ve dalga geçmek için aradı. Kendime gelmek için lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Hâlâ kafamda sorular vardı. Acaba annemlere mi bişey oldu? Aptallaşma Peri! Annenlere birşey olsa seni özel numaradan mı ararlar. Bunları düşünürken mutfağa indim. Aldığım pastadan bı tabağa koydum ve salona çıktım. Işıkları kapatıp televizyon karşısına oturdum. Ne izlesem diye düşünürken korku filmi geldi aklıma. Bı tane yabancı film bulup açtım. Tam o an telefonumun ekranı yandı ve bir mesaj bildirimi.
0546******* ; Evde tek başına korku filmi izleme korkarsın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllenen Aşk (+18 )
Teen FictionYeni bir şehire taşınmak zorunda kalan Peri taşınır taşınmaz olumsuz şeyler yaşamaya başlar. İlk başta bunları pek umursamasa da işler iyice karışır. Yeni insanlar, rüya sandığı gerçekler ve imkansız sayılacak bir aşk...