15. BÖLÜM

10 1 0
                                    

Yine çok fena bir baş ağrısıyla uyandım. Sanki birisi beynime bıçak saplıyordu. Ağrıdan ölüyordum. Zar zor gözlerimi açtım. Hava fena karanlıktı. Etraf hiç gözükmüyordu. En son Kaan gelmişti. Büyük ihtimalle şuan onun getirdiği yerdeydim. Of anne of. Şu beni düşürdüğün duruma bak ya. O adamla bi ilişki yaşamasa bunlar belki de hiç başıma gelmeyecekti. Nefret ediyordum ondan. Bunları bi kenara bırakıp şuan ne yapmam gerektiğini düşünmeye başladım. Yataktan çıkmalı mıydım? Çıksam bile etrafı göremiyordum. Acaba lamba varmı bu evde? Varsa büyük ihtimalle açma tuşu kapının yanındadır diye düşündüm. Yavaş yavaş ayağa kalktım. Kalkar kalkmaz bi baş dönmesiyle olduğum yere düştüm. Sanki etraf çok fena sallanıp dönüyordu. Gözlerimi sıkı sıkı kapattım. Bu baş dönmesinin geçmesini bekledim.
Ne kadar o şekilde durduğumu bilmiyorum ama hâlâ geçmedi. Gözlerimi hâlâ açmamıştım. Allah'tan yatağın üzerine düşmüştüm geri. Hemen elimi duvara doğru uzatıp yumruk atmaya başladım. Kaan bu sesi duyar ve gelirdi büyük ihtimalle. Yaklaşık 5 dakika sonra odanın ışığı yandı. Gözlerimi açamıyordum. Sıkı sıkı duruyordu yine.

- Bana yardım et nolur.

- Peri, noldu sana? Dur hemen ambulans çağırıyorum.

Bu ses Nisa'nın sesiydi. O da mı gelmişti benimle Kaan'ın evine. Büyük ihtimalle beni tek bırakmak istemedi diye düşündüm. Hatta bunları şuan düşünecek halim bile yoktu. Nisa en son yanıma oturup elini başımın üzerine koymuştu. Başka bir şey hatırlamıyordum...
Uyandığımda hastanedeydim. Başımda Nisa oturuyordu. Uykulu bir hali vardı.

- Sonunda uyanabildin be kızım. 2 serum 3 iğne yedin. Ne oldu sana birden?

Konuşacak halim yoktu. Ama yavaş yavaş konuşmaya çalıştım.

- Efken beni bayılttı iğneyle.

- Efken?

- Evet.

- Efken kim?

- Nisa dalga geçmeyi bırak çünkü hiç komik değil.

Bunları söylerken sesim olduğundan daha sert ve yüksek çıkmıştı. Nisa sakinleştirmek için elimi tuttu ve gözlerime bakarak konuşmaya devam etti.

- Peri, neden böyle bi tepki verdin bilmiyorum ama ben sadece Efken kim diye sormuştum. Rahatsız olduysan sormam daha böyle şeyler.

- Sen Efken'i tanımıyor musun Nisa?

- O ismi bile ilk kez duydum Peri. Tuhaf isim ama hoş. Sevgilin mi? Ne iğnesi yaptı sana?

- Beni Kaan'a verecekti. Kaan'ı tanırsın herhalde demi?

- Çıkaramadım.

- Nisa ciddisin sen.

- Dalga geçtiğimi mi düşünüyordun?

- Tamam bak Kaan'ı Efken'i boşver. Ekin'i de tanımıyorum deme bana.

- Hangi Ekin?

Tam konuşacağım sırada odaya Gökdeniz girdi. Nisa onu görünce şok olmuş gibi baktı ona.

Nisa: Abi! Ne zaman döndün Antalya'dan.

Gökdeniz: Yeni geldim. Evde siz olmayınca da Meltem ablayla konuştum. Burda olduğunuzu öğrendim.

Ben şaşkınlıkla Gökdeniz'in yüzüne bakıyordum.

Gökdeniz: Yavrum sen acıkmışsındır. Al şu parayı git karnını doyur. Şu serum bitince ben haber veririm sana.

Nisa: Tamam abicim.

Ayağa kalkıp Gökdeniz'in elindeki parayı aldı. Yanağına da bir öpücük kondurdu.

Küllenen Aşk (+18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin