- Efken o bıçak ne?
Ayakta dikilmiş sadece yüzüme bakıyordu. Çok tuhaf gözüküyordu.
- Efken sen iyi misin?
Yine cevap vermedi. Sanki donmuş kalmıştı. Masaya doğru yaklaştım. Elime bıçağı alıp kanlara daha yakından baktım. Bu kan kurumuştu. Kimin kanı olduğunu bilmiyordum ama ne olduysa yeni olmamıştı. Elim yavaş yavaş bıçağın ucuna doğru kaydı.
- Ucuna dokunma.
- Bu bıçak ne?
- Bilmiyorum. Gökdeniz beni sana bakmam için eve gönderdi. Baktım sen uyuyordun. Balkona geçip sigara içiyim diye düşündüm. Gelince de bununla karşılaştım.
- Ya kim koydu o zaman bu bıçağı buraya? Efken yoksa Ekin mi bir şey yaptı Nisa'ya?
- Ekin Nisa'yı seviyordu. Zarar vermez ona. Nerden geldi bilmiyorum.
- Ama başka kim koyacak?
- Büyük ihtimalle biz Ekin ve Nisa için bu balkona çıktığımızda da bu bıçak buradaydı. Ama biz o telaşla farketmedik büyük ihtimalle.
- Neyse Gökdeniz'e sorarız o zaman.
- Aynen.
Elimdeki bıçağı masaya bıraktım. O anda sandalyenin yanında duran poşet çekti dikkatimi. İçi siyah bir şeylerle doluydu. Elimi yavaş yavaş poşete doğru uzatırken zil çaldı. Hemen doğruldum. Büyük ihtimalle Gökdenizler gelmişti. Koşarak balkondan çıkıp merdivenleri inmeye başladım. Efken'de arkamdan geliyordu. Kapıyı açınca karşımda sadece Ömer vardı. Onu tek görünce şaşırdım.
Peri: Aa Ömer! Hoşgeldin. Gel içeri geç. Gökdenizler nerde?
Ömer: Yenge yok geçmiyim içeri. Bir sorun var.
Peri: Hayırdır noldu?
Ömer başını yere eğdi. Konuşmuyordu. Efken'e doğru döndüm. O da merakla Ömer'e bakıyordu.
Efken: Ömer kötü bir şey mi var?
Ömer kafasını kaldırıp bi bana bi Efken'e baktı.
Ömer: Gökdeniz ortalarda yok.
Efkenle ani şokla birbirimize baktık.
Peri- Efken: Ne?
Efken: Siz beraber değil miydiniz *mk. Nasıl ortada yok Gökdeniz?
Ömer: Seni eve gönderdikten sonra bizi arabayla gönderdi gidebilecekleri yerlere bakın diye. O da bu çevreye bakacaktı. Biz baktık geldik ama Gökdeniz'i bulamadık bir yerde. Aradım hemen telefonu açıldı ama sadece bi nefes sesi geldi. Ben tabi nerdesin falan diye soruyorum. Cevap vermedi. O nefes sesi devam ediyordu. Telefonu kapatmadan önce sert bi ses geldi. Sanki birisi elinde balta gibi bir şeyle bir yere vuruyor gibiydi. Sonra hemen telefon kapandı. Ondan sonra çok aradım ama ulaşılamıyor.
Balta mi demişti o? Biri Gökdeniz'e zarar vermişti. Gözlerim dolu dolu öylece kaldım. Kıpırdayamıyordum.
Peri: Polise gideceğiz.
Ömer: Kaan gitti. İfade de verdi. Gelmesi yakındır.
Efken: Bunu yapan orospu çocuğu kim *mk?
Ömer: Ah bi öğrensek.
Peri: Ne yapacağız biz şimdi? Nisa ve Ekin kayıp. Şimdi Gökdeniz de aynı durumda. Elimiz kolumuz bağlı evde mi oturcaz?
Ömer: Heryeri aradık yenge. Hiçbiri yok ortada. Evde oturmaktan başka çaremiz yokki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllenen Aşk (+18 )
Teen FictionYeni bir şehire taşınmak zorunda kalan Peri taşınır taşınmaz olumsuz şeyler yaşamaya başlar. İlk başta bunları pek umursamasa da işler iyice karışır. Yeni insanlar, rüya sandığı gerçekler ve imkansız sayılacak bir aşk...