Hız Yıldızı | Ryuuji - Erika

104 10 52
                                    

(Saionji Malikânesi'nde tatildeyken takım arkadaşlarına bir ders vermek için oyun düzenlerler ancak Ryuuji ve Erika yollarını kaybeder...)

Sadece saçların açıkken seni nasıl sevdiğimi söylemek istiyorum.

Bebeğim, kavga etmene gerek yok, zamanın sonuna kadar burada olacağım.

"Sizce bu işe yarayacak mı?" Shou meraklı gözlerle sordu.

"Bir zahmet yarasın artık." Ouzou, Kota ve Aoto'nun bitmek bilmeyen rekabetinden illallah etmişti.

"Planı unutmayın arkadaşlar." Ryuuji, hızlıca üzerinden geçti. "Ormana daldıklarında biz de dağıtacağız ve çeşitli sesler çıkaracağız. Daha sonra koç ve Kyouko, korkunç kostümleriyle onları kovalayacak."

"Umarım bize kızmazlar." Reika biraz endişeliydi.

"Bizi bunu yapmak zorunda bırakan onlar." Erika omuz silkti.

Meydan okumanın yapılacağı alan olan ormana gittiklerinde, o ana kadarki, her şey planladığı gibi gitmişti. Kota ve Aoto, hiçbir şeyden şüphelenmeyerek ağaçların arasına girdiler. Ryuuji, elindeki bilgisayarı ile bazı ürkütücü ses efektleri verecekti; Erika ise olta yardımıyla uzattığı şeyi onlara dokundurarak korkutacaktı. Biraz bekledikten sonra birlikte arkalarından gittiler.

Evet, planları şimdiye kadar kusursuz işlemişti ancak şimdi yolu takip etmekte zorluk çekiyorlardı. Kota ve Aoto, şimdiden korkmuş ve bu nedenle büyük bir hızla ilerliyorlardı. Peşlerindeki ikili onlara yetişemedi ve bir süre sonra izlerini tamamen kaybetti. Evdeki hesap çarşıya uymadı.

"Neredeler??" Erika, hedeflerini gözden kaçırmanın verdiği sinirle sordu.

"Asıl soru..." Ryuuji, onun kadar olmasa da gergindi ama bunu belli etmeyen rahat bir hava takındı. "Biz neredeyiz?"

"B-biz..." Erika, endişeyle etrafına baktı ve kaybolmuş olduklarını fark etti. Orman kapkaranlıktı ve sahip oldukları tek ışık kaynakları Ryuuji'nin bilgisayarıydı.

"Sen de bayılma sakın." Ryuuji, bir yandan yürümeye devam ederken, dalga geçerek ortamdaki gerginlikten kurtulmak istedi. İnsanlarla uğraşmayı severdi ama en çok Erika'yla uğraşmayı seviyordu.

"Kendine bak sen!"

Yaptıkları atışma dikkatlerini dağıtmıştı ve gecenin karanlığında yürümekte oldukları engebeli zemin dikkatsizce yürümek için seçilebilecek en kötü yerlerden biriydi. Erika'nın ayağı yerdeki bir taşa takıldı ve dengesini korumak umuduyla Ryuuji'ye tutundu ancak tüm bunlar o kadar ani olmuştu ki sonuç ikisinin de yere düşmesi oldu.

Yerdeyken yüzleri birbirine çok yakındı. Zifiri karanlığına rağmen gözlerinin parıltılarını görebiliyorlardı. Alıp verdikleri nefes diğerininkine karışıyordu.

"Ö-özür dilerim-!" Erika düşüşün vermiş olduğu şaşkınlığı üzerinden attığı anda hızla geri çekildi.

"İyi misin?" Ryuuji sırıtarak ama yine de ilgili bir şekilde sordu.

"Evet." Erika çok utanmıştı ve az önceki yakınlıkları delice paniklemesine sebep olmuştu. Hepsinin üstüne Ryuuji, onu bu halinden zevk alıyor gibiydi. Kendini toparlamaya çalışırken ışık eksikliğini fark etti. "Bilgisayarın nerede?"

Ginga E Kickoff!! | Victory Kickoff!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin