("Golün?.. Hayır, ilginç bulduğum şey bu değil.."
"Peki, ne o zaman?.."
"Taktiklerin."
Hiç kimse Ryuuji ve Tarou'nun 18. bölümde flört ettiği gerçeğini inkar edemez.
İşte alternatif bir versiyon. İkisi de 17 yaşında.
!smut!)
"Kendi kalesine attırdığın iki gol... Normal bir şekilde gol atabilirdin, değil mi?"
Tarou ikinci golünün ardından Ryuuji'ye sorar. Aslında onu gölü olup olmadığı karmaşık. Çünkü topu rakip takımın oyuncusuna doğru vurarak gol atıyor, böylece rakibin dokunuşu golü atıyor.
"Kızdın mı?"
"Hayır, sadece kendi kaleme attığım golleri ilginç bulmuyorum. Bence kendi başına gol atmak daha ilginç."
"O zaman sanırım üçüncü golümde Kota-kun'un yapacağı gibi bir şut atacağım."
Ryuuji, Tarou'ya alaycı bir şekilde göz kırpıyor.
Maçın ilerleyen dakikalarında Ryuuji bir gol daha atar.
"Görüyorum ki hâlâ kendi kalelerine gol artırmaya devam ediyorsun."
"Bu planlanmamıştı. Bir kazaydı."
Gerçekten de bir kazaydı.Ryuuji Tarou'yu her zaman ilginç bulmuştur ya da... Taraou'ya ilgi duyduğunu söyleyebiliriz. Furuya'lar ve 3U'lar aynı sınıftadır. Ryuuji, Tarou'nun neredeyse kendisi kadar zeki olduğunu kabul etmek zorunda.
Turnuva devam ederken Momoyama Predators da maçları kazanmaya devam ediyor. Ryuuji gol attığında, ama bu sefer uygun bir şekilde, Tarou'ya bakıyor ve ona aynı alaycı göz kırpışını yapıyor.
Maçtan sonra herkes galibiyeti kutluyor. Daha sonra evlerinin yolunu tutuyorlar. Böylece Ryuuji ve Tarou yalnız kalıyor.
"Golümü beğendin mi?"
"Hangisi?" Tarou, Ryuuji'nin maçta 2 gol attığı için soruyor.
"Senin için attığım golü.."
"B-benim için mi?"
"Kendi kalelerine attırdığım golleru ilginç bulmadığını söylemiştin." Ryuuji, Tarou'ya yaklaşırken şöyle diyor "Şimdi bunu ilginç buluyor musun?"
Ryuuji'nin alayı Tarou'ya aynı anda pek çok şey hissettirir. Bir cevap bulmak onun zor ama kafa tutmak istiyor.
"Golün?.. Hayır, ilginç bulduğum şey bu değil.."
"Peki, ne o zaman?.." Ryuuji elini Tarou'nun omzuna koyarken soruyor.
"Taktiklerin."
"Ne taktiğim?"
Ryuuji'nin eli boynuna gitti ve yavaşça onu okşamaya başladı. Tarou midesinin derinliklerinde bir şey hissetti. Ryuuji'ye çok yakın olduğunda göğsü yanmaya başladı. Kan vücudunun her yerine akmaya başladı.
"Flört taktiğin.." Duygular hâlâ Tarou'nun kafasında kol geziyordu. Hem kendisinin hem de Ryuuji'nin kalp atışlarını hissedebiliyordu.
Ryuuji, Tarou'nun gözlerine derinlemesine bakmadan önce sessizce kıkırdadı. Ellerinden birini omzunda tutarken yüzünü yavaşça Tarou'ya doğru yaklaştırdı.
"Ah? Bununla ne demek istiyorsun?" Gülümseyerek Tarou'ya yaklaşırken sordu. Ne yaptığını tam olarak biliyor ve bundan keyif alıyor.
"Biliyor musun?.. Çok zeki ve kurnazsın. Aynı zamanda manipülatif tarafını da görebiliyorum. Bunlar senin taktiklerini mükemmel kılıyor ve evet, çok ilgileniyorum."
Tarou, Ryuuji'nin yakasının üzerinden kayan parmak uçlarından yayılan sıcaklığı hissetti. Her şey gerçeküstü geliyordu. Kalbi hızla çarpıyor, zihni düşüncelerle çılgına dönüyordu. Kendini çok... açıkta hissediyordu. Yani son derece savunmasız. Duygular neredeyse dayanılmazdı ama yine de daha fazlasını istiyordu.
Ryuuji, Tarou'nun elini tuttu ve dudaklarına götürdü. Solgun elin arkasını öptü. Sıcaklığın sıcak sırtından yayıldığını hissetti.
Ryuuji, Tarou'nun yanağını nazikçe okşamak için ellerinden birini kaldırdı, hafifçe öne doğru eğildi, böylece yüzleri neredeyse birbirine değecekti.
Ryuuji'nin gülümsemesi sırıtmaya dönüştü. Bu güçlü duyguyla vücudunun patlamak üzere olduğunu hissedebiliyordu ve ona yaklaşmadan önce Tarou'ya alaycı bir bakışla baktı. Tarou'nun eli o kadar yumuşaktı ki birbirlerinin avuçlarını ovalarken kalp atışlarının eşleştiğini hissedebiliyordu.
"Manipülatif olduğumu söyleyemem. Ama istediğimi nasıl elde edeceğimi biliyorum... ve şu anda..."
"İstediğin ben miyim, ha?"
Ryuuji, Tarou'nun cevabı karşısında hafifçe kıkırdadı. Dudaklarını Taraou'nun boynuna yaklaştırdı ve onu hafifçe öpmeye başladı.
"Evet, kesinlikle istediğim şey sensin..."
Ryuuji usulca fısıldıyor. Tarou'yu yakına çekerken elleri onun vücudunun etrafında dolaştı, gözleri sımsıkı kapalıydı, dudakları aralanmıştı, nefesi sıcaktı.
Tarou'nun dudaklarını büyük bir coşku ve zevkle öpüyor. Vücutlarındaki ısı giderek daha fazla yükselmeye ve kalpleri birbiriyle uyumlu bir şekilde atmaya başlar. Her ikisi de birbirlerinden yayılan sevgiyi, mutluluğu ve heyecanı hissedebiliyor ve bu çok iyi hissettiriyor.
Dudakları ayrılır ve Ryuuji yüzünü Tarou'nun boynuna yaslar. Tarou'nun kokusunu içine çekerken ve içindeki sıcaklığı hissederken dudakları teninde yumuşak bir şekilde dans ediyor. O an mükemmeldi.
Ryuuji, Tarou'nun ellerinin gövdesi üzerinde hareket ettiğini hissedebiliyor. Yumuşak ellerinin dokunuşuyla zevkle titriyor. Gözleri sıkıca kapalı, yumuşak bir ifadeyle Tarou'ya bakıyor, derin bir nefes alıp Tarou'nun kokusunu içine çekerken dudakları aralanıyor. Tarou'ya olan heyecan ve sevgi duyguları katlanarak artarken vücudundaki sıcaklığın yükseldiğini hissedebiliyor. Tarou'ya olan tutkusuna kapılmıştır ve o anda ona yakın olmaktan başka bir şey yapmayı düşünemez.
Tarou'yu daha da yakına çekerek vücudunu Tarou'nunkine yaklaştırdı. Tarou'nun nefes alma düzeninin değiştiğini duyabiliyor ve yavaşça titremeye başlıyor, duygular onu bunaltıyor.
Dudakları daha derin, daha ateşli bir öpücükle yeniden buluşmaya başlıyor. O an sıcaklık ve tutkuyla doluyken elleri birbirlerinin vücudunu yumuşak bir şekilde okşuyordu. Hareketleri yavaştı ve sanki sonsuz bir hazzın sonsuzluğu gibiydi. Sonunda dudakları ayrıldı ve birbirlerine yoğun gözlerle baktılar.
"Taktiklerin hiç de fena değil."
"Belki birbirimizin taktiklerini kendi çıkarımız için kullanabiliriz." Ryuuji sırıtıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ginga E Kickoff!! | Victory Kickoff!!
Fiksi PenggemarBir sürü farklı hikayeden oluşan bir koleksiyon