Bayan Patates Kafa | Erika - Reika

167 8 21
                                    

("Ah, Bayan Patates Kafa söyle bana,
Acının güzellik olduğu doğru mu?
Yeni bir yüz garantisiyle birlikte mi gelir?
Güzel bir yüz durumu daha iyi hale getirecek mi?" - Melanie Martinez

!TW: Ed, body shaming!)

Rekia onun için zorlu geçen bir günün ardından sonunda evine varıyor. Odasına giriyor ve aynadaki yansıması gözüne çarpıyor. Aklındaysa durmak bilmeden çınlamayan tek bir ses dolaşıyor: "Ağır bir yükümüz var."

Aynaya baktıkça Kota'nın keskin sesi Reika'nın kulaklarında yankılanıyor. "Ağır bir yük" Kota başından beri onun takıma katılmasını hiç istememişti zaten ama kullandığı kelimelerin yaratacağı etkiyi hiç düşünmeyecek kadar kaba mı ya da daha kötüsü sözlerinin yaratacağı etkiyi tam olarak biliyor ve söyleme nedeni de bu.

Reika küçüklüğünden beri asla formda olamadı ve kilosu sevdiği şeyleri yapması konusunda büyük bir engel oldu. Annesinin de isteği üzerine bale gibi farklı sanat dallarıyla uğraştı ama pek başarılı olamadı.

Futbolu gerçekten seviyor ve sonunda kilosu ona engel olmadan sevdiği bir şeyi yapabilmek istiyor. Üzüldüğü her an parkta Erika ile top oynadıkları o günü hatırlıyor. Doğuştan yeteneklisin demişti, Erika ona.

Erika'nın sözleri Reika için çok büyük önem taşıyor. Sınıflarına ilk geldiği andan beri ona hayranlık duyuyor ve örnek alıyor. O çok güçlü asla kendini ezdirmiyor, erkeklere bile rahatlıkla kafa tutuyor. Çok yetenekli ve ayrıca çok da güzel...

Reika bu düşüncelerle uykuya daldı. Böylece göz yaşlarını tutmayı başarabildi. Her zaman kibar ve pozitifti. Öyle olmak zorundaydı yoksa kimse ona daha fazla tahammül etmezdi..

Ertesi sabah erkenden okul öncesinde biraz antreman yapmak için parkın yolunu tuttu. Kendi hâlinde top sürerken oradan geçmekte olan üçüzleri fark etmedi. Ancak topu Kota'ya doğru yuvarlandığında yüzleşme kaçınılmazdı..

Reika'nın içinde ufak bir umut duygusu beliriyor. Belki de üçüzler sabahın bu erken saatinde antreman yaptığı için onu takdir ederler.

Kota topu dizinde sektirirken Reika bir gün kendisinin de böyle hareketler yapıp yapamayacağını düşünüyor. Ancak bu hayalleri Kota'nın topu hızla ona doğru atmasıyla bölünüyor. Kota'dan ve kaba hareketlerinden çok korkuyor.

Hemen elleriyle yüzünü kapıyor ve geri çekiliyor. Top yakındaki bir kovaya çarpıp deviriyor. Kota umutsuzca kafasını iki yana sallayıp gidiyor. Kardeşi Ouzou da onu takip ederken Ryuuji bir şey söylemek için duruyor.

"Toptan korkarsan futbol oynayamazsın, Reika."

Söylemesi kolay tabii. Reika futbol oynamaya yeni yeni alışıyor ve ailesindeki baskı yüzünden daha önce hiç böyle bir spor dalı ile uğraşmadı. Ayrıca karşısında kalenin ağlarını delip geçecek hızda şut çekebilen biri varken korkmamak elinde değil.

Antrenmanı bitirip okula gider ama derslere kendini veremez aklı hep ne kadar başarısız bir yük olduğundadır ama bunu arkadaşları Erika ve Shou'ya belli etmemeye çalışır.

Öğle yemeği vaktinde Erika ile beraber oturdukları masaya Shou gelir. Kendisini görmeseniz bile geldiğini o yüksek sesinden anlayabilirsiniz.

"Nasıl gidiyor kızlar?!!"

"Ah! Şöyle bağırmasana!" Erika bir elinde pipetle yudumladığı meyve suyu ve Shou'nun bağırışı üzerine kulağına götürdüğü diğer eliyle cevap veriyor.

Ginga E Kickoff!! | Victory Kickoff!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin