Dış Çekim | Kota - Aoto

650 19 31
                                    

(Yaptıkları maç sırasında sakatlanan kişi Kota değil, Aoto olsaydı ne olurdu? Bölüm 20-21)

Momoyama Predators, Heavens'a karşı oynuyor..

Aoto, Kota'nın ona tehditkar bakışının açıkça farkında ve bundan bir nevi keyif alıyor. Ona karşı sert davranacağı açık.

Kota ilk başta Aoto'ya olan mesafesini koruyor. Hala ona kibir ile bakıyor ama tek kelime etmiyor. Soğukkanlılığını ve sakinliğini koruyor ama gözlerindeki kibir hâlâ ortada.

Heavens topu alır ve Kota gözlerini Aoto'ya kitliyor. Topa dokunduğu anda hemen ona doğru koşuyor ve topu ondan çalmaya çalışıyor.

Aoto topla hızlı hareketler yapıyor. Kolay kolay pes etmeyecek ama Kota da oldukça hızlı. Böylece topla birlikte hareket ederken Aoto'nun tam arkasında kalmayı başarıyor. Kota onun pas atmasını ya da gol atmasını engelliyor. Aoto'ya çok baskı yapıyor. Eğer pas atmaya çalışırsa, Kota hızla pasa müdahale edecek veya topu ondan çalacak.

Aoto pas veremeyeceğini biliyor, bunun yerine bazı artistik hareketler yapıyor ve topu uzaklaştırmaya çalışıyor.

Kota, topu sürmek için bazı artistik hareketler yapmaya başlayan Aoto'yu takip ediyor. Aoto, sol ayağıyla topu sürmeye çalıştığı anda Kota hızlı bir hamle yaparak topu ondan çalıyor.

Şimdi rolleri değiştiriyorlar! Top Kota'da ve Aoto topu geri çalmaya çalışıyor.

Kota vücudunu Aoto ile top arasında tutuyor. Topla hareket ederken hızlı ve çevik. Her hareket edişinde, bazı kıvrımlar ve dönüşler yaparak, aslında başka bir yöne gidecekken, Aoto'yu diğer yöne gittiğini düşünmesi için kandırmaya çalışıyor.

Aoto bu numarasına kanmıyor ve topu çalmayı başarıyor. Arkasını dönerek yanından geçiyor.

Kota, numarasının Aoto'yu kandırmadığını görünce şok olur. Yüzünde kızgınlık ve biraz da şaşkınlık görülüyor. Arkasını dönüp topu geri almaya çalışıyor ama başaramıyor. Aoto, Kota'yı geçiyor. Kota'nın hayal kırıklığı artıyor ve Aoto'ya sert bir faul yapıyor. Onu yakasından yakalayıp çekerek yere düşmesine neden oluyor.

"Seni lanet olası-"

Aoto dişlerini gıcırdatıyor ama küfür etmesi takım arkadaşlarını tarafından kesiliyor. Yaralandığını fark ettiklerinde ona yardıma geliyorlar.

Aoto'nun yaralandığını gören Kota'nın bakışları kayıtsızlığa dönüşüyor. Olduğu yerde kalıyor ve tedavi edilmesini izliyor. Hakem yaklaşıyor ve ne olduğunu soruyor. Kota bunun sadece basit bir kaza olduğunu ve bunu kasten yapmadığını söylüyor. Hakem bunun sadece bir kaza olduğuna ikna olmuş gibi görünüyor ama aynı zamanda bunun o kadar basit bir yaralanma olmadığını, ancak kırık bir kemik olmadığını da belirtiyor.

"Maça devam edemezsin ve birkaç gün oynayamazsın ama endişelenme, iyi olacaksın."

Hakem Kota'ya dönüyor.

"Sen, 7 numara! Onu biraz dinlenmesi için soyunma odasına götür, orada buz spreyi ve kas kremleri de var."

"Tamam efendim."

Kota isteksizce Aoto'nun yanına gider ve ona yardım eder. Onu soyunma odasına götürmek zorunda kaldığı için mutlu görünmüyor ama yine de hakemin söylediğini yapıyor.

Aoto ona ölümcül bir bakış atıyor. Tek başına yürüyemediği için kolunu Kota'nın omzuna atmak zorunda kalıyor. Yavaşça yürüyorlar. Küçük binaya girer girmez Aoto kolunu geri çekip onu Kota'yı itiyor.

Ginga E Kickoff!! | Victory Kickoff!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin