Yiğenleri - Bölüm 7

108 13 0
                                    

Ayşe teyze hemen bize birer kahve yaptı. Elif'le ben çikolatalı süt içtik. Tam sütlerimizi içtiğimiz sırada yere yanıma oturdu Furkan.

"Selam."

"Selam."

"Nasılsın."

"Yorgun. Sen?"

"İyi. Aslında şey dıcektım.. "

Güvenilir bir ifade ile yüzüne baktım. Hafifçe tebessüm etti.

"Aslında.aslında sana nasıl hitap edeceğimi bilemedim."

"İsmimle seslenebilirsin. Aynı yaştayız sonuçta."

Güven veren bir ifade ile yüzüne baktım.

"Sana nasıl hitap edeceğimi bilemedim."

"İsmimle hitap edebilirsin. Aynı yaştayız sonuçta."

Biz sohbete dalmışken yerde, Elif ise kucağımda uyuya kaldı. Bu gün burada kalacaklardı. Savaş Elif'in kucağımda uyuduğunu görünce gülümseyerek bizi izlemeye başladı. Sonrasında Eda abla konuştu.

"Hadi oğlum odana çık Elif'i de odasına yatıracağız şimdi."

Haklıydı. Saat gece iki buçuktu. Furkan ilik etmeden herkese iyi geceler dedi. Sonrasında Savaş Elif'i yatırmak için kucağına aldı ki Elif uyandı.

"Amca."

"Efendim amcasının güzel prensesi?"

Uykulu gözlerini ovaladı minik elleriyle. Sonra Savaş'a baktım. Çocuk ne de yakışıyordu kucağına. Elif'in cümleleri ile dikkatimi küçük prensese verdim.

"Bu gece senle ve Sarp Abiyle uyuyabilir miyim? Sadece ben uyuyana kadar. Lütfenn."

"Aa hayır kızım olur mu öyle şey. Daha sonra hadi annecim yorma beni."

Savaş bana baktı. Başım ile onayladım.

"Benim için bi sorun yok abla."

"Benim için de sıkıntı olmaz Eda ablacım. Hem minik prenses o uykuya dalan kadar bizimle uyumak istedi. Ben minik prensesleri kıramıyorum."

Son cümlemi sesli bir şekilde fısıldamıştım. Elif kıkırdadı. Sknrasında başını Savaş'ın boynuna gömdü ve orada uyuyakaldı.

Eda abla sakince Elif'i aldı ve odasına çıkardı. Ben de hemen arkasından odaya çıktım.

Balkona çıktım ve paketimden bir dal sigara çıkardım. Savaş sessizce odanın kapısını açtı ve aynı şekil sessizce kapadı.

Arkamı döndüm ve yüzüne baktım. Belirgin çene hatları, kirli sakalı. Çok yakışıklıydı. Yanıma geldi ve kendi paketinden bir sigara çıkardı. Dudaklarına koydu.

Sigarasını yaktı ve bana döndü.

"Kaç yaşında başladın sigaraya?"

Tereddüt etsem de doğruyu söyledim.

"10"

"Ne?!"

Kaşları çatıldı. Sinirlendi.

"Neden bu kadar erken?!"

"Babam içiyodu. Ondan özendim. Yani sanırım. Bilmiyorum."

"Nasıl bilmiyorsun ya?! 7 yıldır sigara içiyosun ve yüzmede 3 altın 1 gümüş ve 1 bronz madalyanın mı var?!"

Sinirli söylemişti. Duygularıma hakim oldum ve soğuk bir tonda konuştum.

"Evet. Seni ne kadar ilgilendirir?"

ZORAKİ(bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin