Genç Adam - Bölüm 14

59 5 0
                                    

Akşam saat sekiz gibi bir restorant da yemek yiyip eve gelmiştik.

Fakat bir şey vardı. Kafe de gördüğümüz genç adam da bizden birkaç dakika sonra gittiğimiz restorant da tam karşımızdaki masaya oturmuştu. Tam karşıma oturmuş ve sürekli bana bakıyordu.

Şans dedim  ve odama çıktım. Yatağa girdim. Hava sıcaktı diye üstümü örtmeye gerek duymadan dizüstü bilgisayarımı kucağıma aldım ve bir film açtım. Savaş'la en sevdiğimiz filmi açtım tekrardan.

Yaklaşık yarım saat sonra odamın kapısı tıklandı.

"Gel."

"Buyrun Sarp Bey. Size meyve tabağı hazırladım. Belki yemek istersiniz diye."

"Teşekkür ederim Alya. Fakat Bey'i aradan çıkarsak mı? Adımla hitap edebilirsin."

"Peki Sarp Be- Sarp."

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim. Afiyet olsun."

Tam odadan çıkacakken durdurdum.

"Alya."

"Evet?"

Gözlerim ile yatağı işaret ettim.

"Olmaz Efendim bunu yapa-"

"Hadi ama."

Yatağın başına geldi ve en uca oturdu.

"Biraz rahat olsana. Konuşalım biraz. Dedikodu yapalım."

"Peki."

Meyve tabağını yatağın üzerine ikimizin ortasına koydum. Ve bir dilim elma aldım.

"Savaş'ı çok özledim. Geceleri uyuyamıyorum. Her gözlerimi kapadığımda kaza anını ve Savaş'ın yüzünü görüyorum."

"Hepimiz Savaş Bey'i özlüyoruz. Oysaki bir de siz daha yeni evlenmiştiniz. O gideli 3 yıl oldu Sarp. Fakat sen komadaydın. Senin için daha dün gibi olmalı."

"Evet. Sanki daha dün bu yatakta beraber yatıyorduk. Onu çok özlüyorum."

Yatakta bağdaş kurdu ve bir dilim elma aldı.

"Biliyorum. Hepimiz için zor Fakat senin için daha zor. Zamanla alışacaksın. Hem artık holding senin üzerine de. Sen bu işlerden anlar mısın?"

"Az buz anlarım. Bilmediğim şeyleri de zamanla öğreneceğim."

"Haklısın. Bu arada Ahu aradı. Yarın toplantın varmış. Lark Holding ile. En son Savaş Bey Lark Holding ile Ateş Holdingi birleştirmeyi planlıyordu. Toplantıda ona göre davran."

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim. Ve eğer istersen Savaş beyin sizden önce çektiği uyku sorunları nedeniyle kullandığı uyku ilaçları duruyor. Onlardan verebilirim."

"Savaş'ın uyku sorunları mı vardı?"

"Evet. En son geçirdiği motor kazasından sonra çok uzun süre uyuyamadı. Bu nedenle uyku ilacı kullanıyordu. Ta ki siz gelene kadar. Siz geldikten sonra çok rahat uyuduğundan bahsedip duruyordu."

Gözlerim doldu.

"O orada uyuyamaz kabus görür o yapamaz orda."

Ağlamaya başladım. Alya bana sıkı sıkı sarıldı.

"Hey tamam. Tamam. Geçti..."

Sakinleştikten sonra not hakkında bahsedip bahsetmemek hakkında kararsız kaldım fakat en sonunda bahsetmeye karar verdim.

ZORAKİ(bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin