Fotoğraf - Bölüm 10

91 5 0
                                    

Sabah uyandığımda hala Savaş'ın göğsünde yatıyordum.

Başımı kaldırdım ve yatakta oturur pozisyona geldim. Savaş'ı izlemeye başladım. Bir anda gözlerini açtı ve beni belimden tutup  kendine çekti. Ben daha  üstümdeki şoku atlatamamışken o çoktan dudaklarını dudaklarıma mühürlemişti.

Şaşkınlığımı üzerinden attıktan sonra ben de karşılık vermeye başladım. Yaklaşık 10 dakika dinlene dinlene öpüştükten sonra kucağında doğruldum. Ve bir sertlik hissetim.

Tam da aletitin üzerine oturmuştum. Ben utancımdan kıp kırmızı olurken o ise şen bir kahkahaya attı ve o da doğruldu. Artık o yatakta, ben de onun kucağında oturuyordum. Gülümsedi ve yanağımdan makas alıp kalçalarım sıktı.

"Hadi hazırlan. Bu gün dışarda kahvaltı edelim."

Gözlerim parladı adeta hızla ayağa kalktım ve banyoya koştum.

Rutin işlerimi hallettim ve elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Ben çıktığımda o ise yatakta telefonu ile ilgileniyordu. Telefonunu açık unutup yatağa bıraktı ve banyoya girdi.

Ben ise merakıma yenik düşüp telefonunu aldım. Önce sosyal medyaya girdim ve bakındım. Dm kutusu bir sürü güzel kız ve yakışıklı erkek ile doluydu. Fakat mesajlar günler, haftalar, aylar ve hatta yıllar önceden kalmaydı. Hiçbir mesaja bakılmamıştı.

Dayanamayıp galerisine girdim. Galeriye bakındım. Benim gece uyurken çekilmiş fotoğraflarım ile doluydu galeri. Galerisinde %98 ben vardım.

Geriye kalan %2'lik kısım ise iş ile alakalıydı. Fakat biz tanışmadan sadece 3 gün önce çekilmiş bir fotoğraf ilişti gözüme.

Savaş daha önce görmediğim bir kızın belini kavramış, kız ise gülümseyen Savaş'ın dudağının iki parmak kenarını öpüyordu. O sırada Savaş çoktan arkama geçmiş bakıyordu.

Baktığım resmi görünce telefonu elimden çekmeye çalıştı fakat buna izin vermedim ve onu ittirip yatakta ayağa kalktım. Artık ondan 1-2 santim daha uzundum.

Çok sinirliydim. Kaşlarımı çattım ve dudaklarımı araladım.

"Kim bu kız?!"

"Bebeğim açıklayabilirim."

Bu lafına karşılık kendimi gülmemek için zor tuttum ve başımı kaldırıp sabır dinledikten sonra gözlerine baktım.

"O resmi silmeyi unutmuşum. Özür dilerim. Evet tarih biz tanışmadan 3 gün önceki gösteriyor fakat o resim 2 sene önceye ait. Eski sevgilim. Senle tanışmadan 3 gün önce o resmi bana atıp barışmak istediğini söyledi. Ben ise senin resmini atıp evleniyorum yazdım ve engelledim."

Benim resmimi atıp engellemesi hoşuma gitmişti. Fakat yine de trio atacaktım. Telefonu yatağa fırlattım ve giyinme odasına girdim. Altıma bol siyah kargo pantolon, üstüme ise siyah polo yaka bir tişört giyip düğmelerini açık bıraktım.

Odadan çıktığım gibi o girdi ve 5 dakika sonra altında siyah bol pantolon, üstünde düz siyah tişört giymiş bir şekilde çıktı.

Onu hiç umursamadan kulaklığımı ve telefonumu alıp aşağı indim. Beyaz spor ayakkabılarımı giydim ve direkt dışarı, motorun yanına gittim.

"Ya küçüğüm beni bir dinler misin?!"

Peşimden geldi ve kolumu tuttu. Ne kadar onu istiridye çalışsam da nafile. Bir santim bile kıpırdamadı.

"Ne!"

"Miniğim sana durumu açıkladım daha neyin tribini atıyorsun?"

"Ben motorla gidicem."

ZORAKİ(bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin