Selaaaaam canlarım. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bu bölüm aslında içinde detaylar bulunduran bir bölüm, o yüzden bence dikkatli okumalısınız:) Ayrıca bugüne kadar yayınladığım bölümleri bugün herhangi bir telif ve yazım yanlışı olmaması için düzelttim, bu ve diğer bölümlerin tam anlamıyla uyuşmayan kısımları varsa bu ondan dolayıdır, canlarım; dilerseniz yayınlanan diğer iki bölümü tekrardan okuyabilirsiniz. Ayrıca yine telif olmaması için artık bölüm şarkısı paylaşamayacağım, bilginize...
Sizlere belki kullanmak istersiniz diye kendi yaptığım MAYIS OKUDUKLARIM tablosunu paylaşıp sonrasında hikayemle baş başa bırakmak isterim, iyi okumalaar. Bölüm sonunda görüşürüzz<3
*****
(2 gün sonra)
Heyecandan ne yapacağımı bilmiyordum. Elim ayağıma dolaşıyordu. Diğerlerinin de benden pek bir farkı yoktu. Asena sürekli odama gelip "Bu elbise olmuş mu?" diye sorup duruyordu. Elbiseler fiziği çok güzel olduğundan onda muhteşem duruyordu fakat gelin görün ki ona göre hepsi berbat ötesiydi. Emir'e bakarsanız da ondan 5 saniye küçük olan ikizini darladığını görürdünüz. Neden mi? Bu kıyafet yakışmış mı diye. SAÇMALIK. Çünkü o da gayet yapılıydı ama ona göre de hepsi çok kötüydü.
Gelelim Çakır'a... O tamamen benim gibiydi. Yani üstüne masmavi gözlerini ortaya çıkaran güzel bir koyu mavi kıyafet geçirmişti, zaten onun gibi birine yakışmayacak bir şey yoktu o kaslarıyla, sonrasında odasından çıkmıştı. Ben ise üzerime güzel su yeşili bir elbise geçirip ardından saçımı ve makyajımı yapıp çıkmıştım odamdan.
Şimdi Asena'nın odasındaydım lakin hala ve hala kıyafet seçememişti ki Asena güneş sarısı saçlarıyla, mükemmel fiziğiyle benden kat kat daha güzeldi. Sonunda dayanamayıp "Vallahi çekil oradan Asena ben seçeceğim." Dedikten sonra bana ağzını açıp bir şey söyleyecekti lakin izin vermeyerek "Emir hangi renk giymiş biliyor musun?" dedim ve açmak istediğim konuyu açtım. Kaşlarını çatarak "Tamamen siyah giyinmi..." derken sözünü tamamlamasına izin vermedim ve "Tamamdır, ne giyeceğin belli oldu." Hemen dolaptan simsiyah bir elbise çıkarıp ona verdikten sonra "Bu gece Emir'e açılacaksın, nokta." dedim ve arkamdan kapıyı sertçe çekip koridora çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA GÜVENME
Teen FictionŞşt. Sessiz ol. Yoksa ölürsün. Tıpkı ailen gibi. • Çağla Saygıner hayatın ona sunduğu kötülüklerden sağ çıkarak hayatına bir şekilde devam etmeye çalışmaktadır. Çocukluk arkadaşlarıyla beraber üniversitede okumaya devam eden Çağla'nın okulunda olan...