Mikkelsen a név aminek hallatán az emberek többsége összerezzen. Óriási hatalommal bíró cégem van és ha eltervezek valamit akkor azt meg is valósítom. Nem a legális dolgok miatt lettem híres, pénzmosás, kábítószer és fegyver kereskedelem, rablás, zsarolás, prostitúció és még sorolhatnám. A pénzem egy bizonyos százalékát gyakran uzsorakölcsönökön keresztül kamatoztatom, így legális vállakozásokba is fektetek, tehát a pénzem tiszta lesz.
A maffia, ezt a megnevezést használják rám a legtöbbször.
A maffia legális gazdasággal párhuzamosan úgynevezett feketegazdaságként működik. Célja a sok pénzbevétellel járó piacok és tevékenységek feletti uralom. A feketegazdaság az alsó szinten csakis készpénzzel üzemel, melyet így könnyen el lehet rejteni az adóhatóságok elől, amik amúgy is a markonba voltak. Hiszen mindenkinek van ára, mindenki megvehető. A rendőrök, határőrök korruptak és egy kis pénzért cserébe úgy táncolnak ahogy fütyülök, így az illegális rakományaimat könnyedén tudom szállítani az ország minden területén.A házam egy gyönyörű birtokon helyezkedett el, ahol szinte minden héten fényűző partikat tartottam az én kedves nejemmel Abbyvel. A gyönyörű nő ugyan fiatalabb nálam huszonöt évvel, de több mint hét éve boldog házasságban élünk. Májusban töltöttem be az ötvenkettőt Abby pedig januárban a huszonhetet.
Egyetlen egy gyenge pontom van az életembe és ez a feleségem, hiszen gyönyörű, vékony dereka formás melle és feneke minden férfit megbabonáz egy másodperc alatt. Szeme zöldes barna és a haja színe olyan mint a róka bundája. Izmos combjaitól és vastag szájától az összes férfi farka életre kel, ez tagadhatatlan.
Sokszor öltem embert miatta, ha valaki kicsit már vágyakozva nézett rá már kapta is a golyót a fejébe. Ezt egy idő után az üzlettársaim megtanulták, és az elmúlt időszakban már ránézni sem mertek.Abby a legtöbbször csendes volt, nem szólt bele a dolgaimba, viszont az elmúlt egy két hónapban kicsit eltávolodtunk egymástól érzelmileg. A szex mindennapos volt, de lehet a mohóságom miatt minden alkalom egyre durvább volt. Sokszor megütöttem, de csupán csak szexuális jelleggel. Az utolsó pár napban már sikosítót kellett használnom mert Abby abszolút nem izgult fel rám. Ezt valahol megértettem valahol pedig nem.
Felfigyeltem egy feltörekvő maffiózóra Ransom Drysdalere.
A férfi viszonylag rövid idő alatt elég ismertté vált. Mint az én nevem hallatán mindenki összerezzent a Drysdale nevtől.
Ransom jóképű volt, rikító kék szem, kigyúrt test és szemtelen modor ami miatt az összes nő a lába előtt hevert szinte. Minden kurva örült annak ha Ransom hozzájuk ért vagy esetleg rájuk nézett.Szerettem volna magam mellé egy szövetségest és Ransom tökéletesnek bizonyult. Meg is kértem a jobb kezemet Mickyt akit már tinédzser korom óta ismertem, hogy keresse fel Drysdalet és hívja el hozzám egy hétvégére. Micky velem egykorú volt, magas, göndör hajú és akkora volt mint egy két ajtós szekrény.
Pár nappal később a dolgozó szobámba ültem és pár rakomány szállítását intéztem amikor Micky lépett be az ajtón.
- Mads, zavarhatlak?
- Persze Micky, mi a helyzet? - néztem fel a laptopom mögül.
- Sikerült felvennem a kapcsolatot Ransommal, el is fogadta a meghívásodat viszont lenne pár feltétele.
Elnevettem magam Micky szavai hallattán, ez a Ransom tényleg egy kibaszott szemtelen ember. Meghívom a saját házamba és még ő akar feltételeket szabni. Hátradőltem a székembe és kérdően Mickyre néztem.
- Mik lennének azok a feltételek?
- Hozni akarja magával két emberét és azt szeretné ha őket is elszállásolnád.
- Rendben, jelezd neki, hogy hozhatja a csatlósait.
- Oké, kellek még neked a mai napra?
- Nem, végeztél. - intettem Mickynek, ő bólintott és kiment a dolgozó szobából.Egy bő fél óra múlva, mikor már végeztem a napi teendőimmel, lecsuktam a laptopom és lementem a nappaliba ahol éppen a Abby a fotelben ülve olvasott. Egy lenge szatén köntöst viselt és a haja még enyhén vizes volt, nem rég jöhetett ki a fürdőből. Leguggoltam elé és a könyvet lassan kihúztam a kezei közül.
- Abby drágám, beszélni szeretnék veled.
- Mit akarsz? - sóhajtva tette fel nekem a kérdést, látszott rajta, hogy haragszik rám az előző esti durvulásomért, a kezem nyoma lilás foltokban felfedezhető volt a nyakán és kicsit rosszul éreztem magam ettől a látványtól.
- Hétvégén eljön hozzám egy másik maffia szervezet vezetője, szeretném ha a szövetségesem lenne.
- Elmenjek itthonról?
- Ellenkezőleg Abby, szeretném ha végig mellettem lennél.
- Villogni akarsz velem Mads? - hangja zavart lett.
- Ransom Drysdale jön el hozzánk. Szereti a gyönyörű nőket és biztos könnyebben belemegy az ajánlatomba ha te is ott vagy.
- Ha rám néz őt is megölöd? - összeráncolta a szemöldökét.
- Ez most más Abby, nyilván nem érhet hozzád egyetlen egy ujjal sem, mert abban a pillanatban saját kezűleg folytom meg. Kérlek segíts nekem, meg se kell szólalnod, csak vacsorázz velünk, oké?
- Rendben. - sóhajtott és nyúlt a könyvért ami a kezembe volt, egyből elrántottam, hogy ne érje el, szemei szinte szikráztak és a mellkasa egyre gyorsabban emelkedett, kezdte felidegesíteni magát.
- Haragszol rám Abby?
- Igen! - rám mordult.
- Ugyan már, máskor is csináltuk seggbe.
- Nem arról van szó Mads, hogy hova tetted be a farkad, hanem, hogy milyen durván. Nem egy cafka vagyok akit kedvedre úgy kefélhetsz ahogy akarsz, ha ilyen vágyaid vannak inkább menj el kurvázni!
- Melyik része nem tetszett?
- Egyik sem Mads! Fájt és tele vagyok zúzodásokkal! A napját se tudom, hogy mikor nyúltál hozzám utoljára gyengéden.
- Sajnálom Abby. - megsimítottam az arcát és a másik kezemet a combjára csúsztattam.
- Mads.. Kérlek most ne.. - elkapta a csuklómat.
- Abby, szeretlek téged, nem fogok veled soha többé durván bánni, megígérem!
A feleségem arcára fájdalom ült ki, nem hitt nekem, hiszen ezt az elmúlt időszakban jó párszor megígértem neki, sóhajtott és hátrébb dőlt a fotelben.
- Mads, ha mégegyszer akaratom ellenére durva leszel, elválok tőled. - hangja és tekintete is rezzenéstelen volt.
Ez megdöbbentett, Abby sose félt tőlem, talán ő volt az egyetlen egy ember a földön aki rezzenéstelen arccal tudott nekem nemet mondani.
- Ezt komolyan gondolod?
- Igen Mads, szóval hitesd el velem, hogy fontos vagyok neked.
- Az vagy. Gyengéd leszek veled.- Rendben, vissza kapom a könyvemet?
- Nem! Szeretnélek kiengesztelni a tegnap este miatt. - a köntöséhez nyúltam és lassan szét húztam a testén a szatén anyagot. Nem viselt alatta semmit, bőréből áradt a fűszeres tusfürdő illata ami pillanatok alatt elbódította az elmémet. Betérdeltem a lába közé és a hasát apró csókokkal kezdtem tele hinteni. Halkan felsóhajtott és a kezét a hajamra csúsztatta. Egyre lejebb vándoroltam míg végül a tökéletesre gyantázott puncijához értem. A lábait gyengéd mozdulattal a vállamra tettem, majd először csak egy óvatos puszit adtam a csiklójára végül pár másodperc után a nyelvemet kidugva kezdtem el kényeztetni. Jól esett, hogy rövid időn belül nedves lett a fürge nyelvjátékomtól. A fenekébe markoltam majd két ujjamat a nyílásához vezettem és tövig betoltam neki.
Hangosan felnyögött és a testem egyből libabörős lett. Imádtam az élvezkedő hangját.
Addig kényeztettem míg a teste remegni kezdett a kezem alatt. Amikor végig söpört rajta az orgazmus elégedett vigyorral figyeltem fel a lihegő feleségemre. Arca kipirult és kicsit felszabadultnak tűnt.
YOU ARE READING
CONTROLLING TIME
RomanceKérnék mindenkit, hogy a könyvet saját felelősségére olvassa, hiszen a történet erőszakos!! Trágár beszédet, bántalmazást és +18-as jeleneteket tartalmaz! Mi történik ha két befolyásos ember találkozik? Ransom Drysdale egy feltörekvő maffia szerveze...