Abby nem akart visszamenni Mads hazába, legalább tíz percig kellett könyörögnöm neki, mire felöltözött.
Út közben végig csendben volt és amint leparkoltam a ház előtt, Ray idegesen rohant oda hozzánk.
- Megmondtam, hogy külön gyertek!
- Leszarom! - sziszegte a Abby és Rayt majdnem fellökte amikor kiszállt a kocsiból.Szinte berontott Abby a házba és amint utána mentem már az üvöltözésre lettem figyelmes.
- Nem hiszem el Abby! Egyszer teszem ki a lábam itthonról te meg egyből elcsavarogsz! - ordított Mads.
- Mert mi vagyok én?! Valami láncra vert kutya?! Felnőtt ember vagyok és oda megyek ahova akarok!
Mads rám nézett majd idegesen Abbyre.
- Vele töltötted az éjszakát?
- Nem!
Abby úgy hazudott mint a vízfolyás, az évek alatt biztos megtanulta, hogy hogyan kezelje a férjét.
- Akkor kivel voltál?! - megindult Abby felé idegesen.
- És te kivel voltál? - szegezte neki a kérdést Abby.
- Üzlettársaimmal!
- Hazudsz! Tudom, hogy félre kefélsz Mads Mikkelsen!
- Te is megtetted? - halkult el Mads hangja, de még idegesebbnek tűnt.
- Meg! Összefeküdtem egy random pasival és dugtam vele egész éjjel! - mutogatott Abby.
Ekkor egy hatalmas csattanást hallottam meg.
Mads felpofozta Abbyt.
Megfagyott a hangulat a nappaliba, mindenki döbbenten nézett a veszekedő párosra.
A nő elmosolyodott, de a haja az arcába lógott akkorát kapott.
Mads elővette a pisztolyát és ráfogta Abbyre.
- Ismételd meg ha mered! - kiáltott torka szakadtából Mads.
Abby kihúzta magát, a haját eltűrte a szeme elől és elismételte azt a mondatot ami miatt kapott egy óriási pofont. A hangja magabiztos volt és a teste sem remegett.
Mads kibiztosította a fegyvert és a testőröm Armin hirtelen beállt Abby elé, ez mégjobban meglepett mint a pofon. Ray és Micky is értetlenkedve néztek, Mads arca pedig teljesen lefagyott.
- Armin, zostaw to! Nie jest tego warte. - szólt hozzá Abby lengyelül.
Armin egy pillanatra hátra nézett Abbyre és sóhajtott.
- Ruszaj się, Armin! - legyintett neki Abby.Mads lassan leengedte a fegyvert, így Armin is arrébb állt, de szorosan a nő mellett maradt.
- Ez meg mi a faszom Abby? - kifakadt Mads.
- Armin családom testőre. Jelenleg az volt a munkája, hogy kisebb maffia szervezetekbe épüljön be. - szólalt meg a nő.
- Mi a fasz? Neked Micky a testőröd! - fel alá kezdett mászkálni Mads.
Abby csak megforgatta a szemét, majd közelebb lépett a férjéhez és lehúzta az eljegyzési gyűrűt az ujjáról. Mads tenyerébe nyomta a karikát majd megszólalt.
- Megütötted Michael Dowak lányát. - hangja lágy volt és Ray megborzongott a Dowak név hallatán.A Dowak család nevétől még a maffizók is féltek. Lengyel szervezet volt és évtizedek óta probléma megoldóknak nevezték őket. A felső 1% piszkos ügyeit intézték el, a leghíresebb bérgyilkosok, mesterlővészek, pénzhamisítók voltak a földön.
Aki kekeckedett egy Dowakkal az általában sosem élte meg a reggelt és ezt mindenki tudta.
Mads Mikkelsen elbújhat egy Dowak mellett, egyből elmúlt az a vágy, hogy arcoskodjon.Lehuppant a fotelre és egy ideig bámult maga elé majd megszólalt.
- Szóval a hét évünk alatt végig átbasztál.- Nem basztalak át, szimplán semmi közöd nem volt hozzá! - mérgelődött Abby.
- Figyeljetek, mi megyünk, beszéljétek ezt meg. - szóltam közbe kicsit félve. Zavarban voltam ettől az egész szituációtól.
- Nem mentek sehova! - förmedtek rám egyszerre.
- Rendben... - motyogtam, majd odasétáltam az italos asztalhoz és öntöttem magamnak egy nagyon adag whiskyet.
- És most mi lesz Abby? - hallottam Mads hangját a hátam mögül.
- Semmi. Elválok tőled.
- Abby, kérlek... - ekkor hátra néztem és a férfi a felesége előtt térdelt.
- Nem Mads! Elég volt, egy irányítás mániás barom vagy! - zihált Abby az idegességtől.
- Abby.. Én.. Tudod, hogy sosem bántanálak.. Elszaladt velem a ló, de soha többé nem ütlek meg!
- Ez most kivételesen tényleg így lesz, mert nem vagyok hajlandó tovább egy légtérben lenni veled.
- Abby! - nyúlt Mads a neje kezéért, de ő elrántotta a sajátját.
- Menj el Mads, kell pár nap, hogy átgondoljam a dolgainkat.
- Kérlek, tudod, hogy szeretlek! - sóhajtott Mads és még mindig a földön térdelt. Szánalmas volt.Abby egy bőröndbe belerakta Mads cuccait és ledobta a férfi elé a megpakolt táskát.
- Menj Mads, különben apám megtudja, hogy megütöttél.
Mads idegesen a bőrönd után kapott, majd fütyült Mickynek aki sóhajtva indult a férfi után. Az ajtó majdnem kiszakadt tokostól, úgy bevágta Mikkelsen maguk után.- Dziękuję Armin. - simította meg Abby a testőröm karját és öntött magának whiskeyt.
- Abby.. - kicsit közelebb léptem hozzá, tartottam tőle, hogy nehéz sorsa jutok, nem akartam belekeveredni egy Dowak életébe.
- Tessék? - pillantott fel rám kicsit könnyes szemekkel.Eddig olyan erősnek tűnt, most meg úgy pillantott rám mint egy elveszett kiskutya az új gazdájára.
- Én haza megyek ha nem gond. Nekem ez sok volt. - mutogattam Arminra meg rá.
- Érthető. - kortyolt egy hatalmasat a poharából.
- Ransom.. Beszélhetnénk kicsit? - szólt hozzám Ray.
- Egy másodperc és jövök. - szóltam Abbynek majd követtem Rayt az előszobába.- Mit akarsz? - kérdeztem zavartan tőle.
- Szerintem itt kéne maradnod vele. Armin és én átmegyünk a vendég szárnyba. Itt leszünk ha kellene valami, de még is lesz magánszférátok.
- Ez egy veszélyes nő! Nem fogom vigasztalgatni, elakarok húzni innen minél hamarabb.. - tördeltem az ujjaimat idegességembe.
- Tudtad te, hogy veszélyes. Még is vele töltötted az éjszakát. - halvány vigyor kúszott Ray arcára.
- Nem dugtam meg!
- Akkor meg mitől tartasz?
- Attól, hogyha itt hagysz vele akkor megtörténik..este is simán megdughattam volna, de jó srácnak akartam tűnni, teljesen rám volt izgulva!
- Jaj Ransom, igazán sajnállak, hogy egy gyönyörű, okos, befolyásos nő szexelni akar veled. - cinikus hanglejtéssel és grimasszokkal beszélt hozzám.
- Marha vicces vagy, de tudod ha elbaszok ennél a nőnél valamit akkor másnapra halott ember leszek!
- Mikkelsen is túl élte,és ez az ember éveken keresztül érzelmileg és testileg bántalmazta. Én ha a helyedben lennék, biztos, hogy itt maradnék vele és megvigasztalnám..
- Te neked az lenne a dolgod, hogy védj engem! Ne feledd Ray, hogy az alkalmazottam vagy! - próbáltam szigorú lenni, de Ray kinevetett.
- Az egyetlen barátod vagyok Ransom. Maradj itt vele, és derítsd jobb kedvre. - megveregette a vállam és visszament a nappaliba.Percekig vacilláltam, hogy maradjak e vagy menjek.
Végül úgy döntöttem, hogy jobb kedvre derítem Abbyt.
ESTÁS LEYENDO
CONTROLLING TIME
RomanceKérnék mindenkit, hogy a könyvet saját felelősségére olvassa, hiszen a történet erőszakos!! Trágár beszédet, bántalmazást és +18-as jeleneteket tartalmaz! Mi történik ha két befolyásos ember találkozik? Ransom Drysdale egy feltörekvő maffia szerveze...