Kint álltam a ház előtt és a telefonomat babráltam, taxit akartam hívni de Ransom hirtelen előttem termett és kicsapta a kezemből a telefont. Idegesen felkapott a vállára és arra lettem figyelmes, hogy fejjel lefelé lógok.
- Ransom! Azonnal tegyél le! - ütöttem a hátát.
- Na persze, majd hagyom, hogy csak így elmenj! - megindult a ház felé.
- Eressz el! Különben sikítani fogok!
Ransom elnevette magát, majd megszólalt.
- Majd az ágyamba sikíthatsz aranyom.
- Azt várhatod, hogy széttegyem a lábam ezek után! Te most elrabolsz engem! - vergődtem a vállán.
- El bizony!-válaszolta kuncogva.Bevitt a házba és a szobájába vitt, bezárta maga után az ajtót és ledobott az ágyára. Egyből rám feküdt és a kezeimet összefogta a fejem felett.
Csúnyán néztem rá, és idegesített is mert idétlenül vigyorgott rám.
- Eressz el!
- Ugyan Abby, igazából te sem akarsz elmenni.. Vagy olyan erős és rafinált, hogyha menni akarnál már megoldottad volna. Te itt nem fogoly vagy Abby.. Te a ház úrnője vagy. - hajolt a nyakamhoz és egy gyengéd csókot nyomott a bőrömre.
Halk sóhaj hagyta el a számat és lehunytam a szemem, élveztem a szája érintését a nyakamon.
- Ransom.. A barátok nem csinálnak ilyet.
- Még szerencse, hogy elmondtam neked, hogy nem vagyok a kibaszott barátod! - újra ideges lett egy kicsit és a pupillái kitágultak miközben engem nézett.
- Nekem ez fáj Ransom! Miért nem lehetünk barátok? - sóhajtottam.
- Mert a kibaszott szerelmed akarok lenni Abby! Nem pedig valami hülye aki hagyta, hogy barát zónába rakják. - hunyorgott rám. - De ha te nem érzel irántam semmit elfogadom, de ne várd el tőlem, hogy barátkozzak veled.
- Ransom...
- Igen?? - hajolt közelebb hozzám.
- Nyom a farkad.
A gyönyörű fogait megvillantva vigyorgott mint a tejbetök.
- Kiakar szabadulni.. - újból elkezdte elárasztani a testemet finomabbnál, finomabb puszikkal, a kezemet elengedte így átudtam karolni a nyakánál, óvatosan a hajába túrtam majd elhajolt a mellkasomtól és a fülemhez hajolt.
- Kívánlak Abby, had mutassam meg neked, hogy mennyire kedvellek!-finoman megpuszilta a homlokomat.
- Nekem nem megy a szex Ransom... Mads teljesen tönkre tett, félek, hogy fájna, félek, hogy sose tudnám élvezni.
- Bízol bennem Abby?-simította végig a kezét az oldalamon.
- N..nem tudom!
- Adj egy esélyt és hidd el, hogy boldoggá tudlak tenni, persze csak ha te is akarod.
- Annyi esélyt kapott már tőlem mindenki! Aztán a végén én maradtam szarba!
- Mint mondtam már, nem Mads vagyok. Én amit mondok az úgy van. Szavahihető ember vagyok, azért is tartok most ott ahol. Sikeres és gazdag vagyok, az emberek szeretnek üzletelni velem, mert mindig igazat mondok, szóval bízz bennem!
- És ha rossz lesz neked?
- Aranyos vagy, hogy ilyeneken aggódsz, de nem lesz rossz! Egyikünknek sem! De ha mégse élveznéd, mert fáj kérlek szólj és leállok! Oké?
- Oké. - bólintottam kicsit megkönnyebbülve.
- Lazíts kicsi őzike. Vigyázok rád!
Gyengéden az ajkamhoz hajolt és finoman csókolni kezdett. Puha és édes volt a szája és a testem egyre jobban kezdett ellazulni.
Kezét lassan a felsőm alá csúsztatta és a mellembe markolt amit egy falatnyi csipkés fehérnemű takart. A bimbóm átütött az anyagon és amint ezt Ransom megérezte állatiasan felmordult. Tetszett neki, hogy miatta keményedett meg így.
Óvatosan a vékony anyagon keresztül morzsolgatni kezdte, én pedig halkan nyögdécseltem a teste alatt. Ransom egyre erőteljesebb hangokat adott ki miközben a mellemet fogdosta. Lassan kibújtatott a felsőmből majd csókokkal kezdte tele hinteni a felső testem, a hátam ívbe feszült a forró ajkai miatt, volt, hogy levegőhöz sem jutottam, olyan csodálatos pillanatokat okozott nekem.
A másik kezét lassan a nadrágomba csúsztatta és a lábam közé vezette a hosszú, zongorista ujjait. Amint megérezte az átnedvesedett anyagot a fülembe nyögött én pedig viszonoztam neki ezeket a hangokat. Ransom egyre keményebben fogdosta a mellem a másik kezével pedig óvatosan félre tűrte szinte tocsogó bugyimat és a kétszeresére dagadt csiklómra tette két ujját, gyengéd körkörös mozdulatokat írt le és az első komolyabb nyögés elhagyta a számat. Ugyan féltem attól, hogy nem fogom élvezni, de Ransomnak sikerült elérnie, hogy teljesen ellazuljon a testem és az elmém. Miután kellően megsimogatta a csiklómat a kezét kihúzta a nadrágomból és a nedves ujjait a számhoz vezette. Erotikusan nyalogatni kezdtem a felső ujjperceit majd a teljesen megtisztogattam a kezét a nedvemtől. Ransom vágyakozva nézett és ekkor a kezemet becsúsztattam a felsője alá és könnyed mozdulattal levettem róla. A gyönyörű, tetovált, izmos teste csábított, szinte minden egyes ér a karján, nyakán kidagadt az izgalomtól és ez rendkívül szexi volt a számomra.
A kezemet egyre lejebb csúsztattam a hasfalán, majd végül a merev tagjára rámarkoltam. Felnyögött, kéjesen, rekedt hangon amitől a libabőr végig futott újra a testemen.Ekkor az önuralmunkat egyszerre veszítettük el, állatiasan lecsaptunk egymás ajákra és hevesen csókolózni kezdtünk. Amikor a nyelvemet átdugtam a szájába, Ransom kéjesen felnyögött és a fenekembe markolt. Kegyetlenül értett a nőkhöz, de legfőképp hozzám, ugyan eddig csak kétszer szexeltünk, de olyan volt mintha ismert volna már ezer éve, hamar rájött, hogy mi a gyengém, hol kell megérintsen ahhoz, hogy hamar a csúcsra jussak. Szóval, viszonylag rövid idő alatt kiismert engem. A hűtlen feleséget. Az elmém egyik része rendesen tiltakozott az ellen, hogy Ransommal legyek, a másik pedig szinte könyörgött azért, hogy egyáltalán hozzám érjen. Kicsit zavart voltam a helyzettől, de amikor a középső és a mutató ujját megéreztem magamba elszállt minden félelmem. Tudtam innentől kezdve, hogy egy életen át, csakis őt akarom. Talán ezt a szerelemet kerestem mindig is? Ez volt az a plussz szikra amit hiányoltam a házasságomból?
Sosem volt köztem és Mads között rózsaszín köd. De Ransom teljesen elvette az eszem, elég volt csak rám néznie és a bugyim már át is ázott. Nagyon megkedveltem, sőt bele szerettem, de nem mertem ezeket a dolgokat elmondani neki, nem akartam tönkre tenni a pillantot amit a hosszú ujjai okoztak. Mikor tövig nyomta belém a csontos ujjait felmordultam és a hatalmába kerített az este első orgazmusa.
YOU ARE READING
CONTROLLING TIME
RomanceKérnék mindenkit, hogy a könyvet saját felelősségére olvassa, hiszen a történet erőszakos!! Trágár beszédet, bántalmazást és +18-as jeleneteket tartalmaz! Mi történik ha két befolyásos ember találkozik? Ransom Drysdale egy feltörekvő maffia szerveze...