2. Drysdale.

147 14 3
                                    

Éppen egy csinos kis ribanc szopta a farkamat amikor az egyik emberem Ray jelent meg az ajtóban. A nő abba akarta hagyni a kényeztetésemet, de erősen a hajába markoltam és a fejét lejebb nyomtam ezzel utalva őt arra, hogy abba ne merje hagyni.
- Mi a helyzet Ray? - pillantottam a kopasz, szakállas társamra.
- Mads Mikkelsen elhívott téged magához, tárgyalni szeretne veled.
- Ez valami vicc? - elnevettem magam.
- Nem, szeretné ha egy hétvégét töltenél nála, nem ment bele Mads embere a részletekbe csak annyit tudok, hogy szövetkezni akar veled.
- Hmmm..-a nő a lábam között lassítani kezdett és felpillantott Rayre. - A picsába már veled is! Miért ilyen önállóak mostanában a kurvák?! - tettem fel a kérdést leginkább magamnak. - Hord el magad! - löktem arrébb a lányt aki értetlenkedve nézett. - Mondom takarodj! - idegesen eltettem a farkam és nő szinte sírva futott ki a nappaliból.
Ray csendben figyelte az eseményeket majd csak a fejét rázva nézett engem.
- Lehetnél finomabb is a nőkkel..
- Azért fizetem, hogy keményen leszopjon erre lazsál! Madsre visszatérve pedig mond meg, hogy szívesen megyek, kíváncsi vagyok, hogy mit akarhat, viszont mond meg neki, hogy csak akkor ha téged és Armint is elszállásol.
- Oké, beszélek vele, de szerintem bele megy.

Eljött az utazás napja és amikor Mads birtokára értünk kiszálltunk az autóból és meglepődtem a látványon. Inkább egy politikus házára hajazott, nem pedig egy bűnözőére. Az erdő közepén voltunk, a ház mellett egy tó volt, kicsit hátrébb pedig istállókat láttam. Armin a másik testőröm kicsit feszengve nézett körül a birtokon. Tudni kell róla, hogy régen Mads emberei vágták ki a nyelvét és ez miatt nem túlságosan örült ennek a látogatásnak. Ray mellém lépett ameddig rágyújtottam.
- Ransom előre szólok, hogy Mads felesége tabu.
- Miért mondod ezt?
- Ha valaki hozzáér, vagy egyáltalán ránéz az általában kap egy golyót a fejébe.
- Mekkora irányítás mániás barom. - sóhajtottam.

A bejárat felől megindult felém egy nagydarab, göndör hajú férfi. Amikor odaért levettem a napszemüvegemet és kérdően néztem rá.
- Hello, Micky vagyok. Mads már vár benneteket. A csomagokat az alkalmazottak beviszik.
- Oké. - eldobtam a cigi csikkemet és eltapostam a földön.
Követtem az óriást a házba és a nappaliba vezetett minket, ami a konyhával volt egybe nyitva.
- Drysdale! Üdvözöllek szerény hajlékomba. - mondta Mads miközben pöffeszkedve megindult felém.
- Hello Mads. - pillantottam végig rajta. - Ők a testőreim, Armin és Ray. - mutogattam a két férfire.
- Örvendek. - bólintott Mads. - Mit iszol?
- Whiskey van?
- Ez csak természetes, kérlek foglalj helyet. - mutogatott az étkező asztalra.

Nem sokkal később két pohárral, egy vödör jéggel és egy üveg whiskeyvel jelent meg Mads, töltött nekem, illetve magának is majd leült az asztalhoz.
- Nos, szeretnék a lényegre térni, nem akarom húzni az időt, hiszen lassan vacsora. Van egy hajószállító cég amit szeretnék felvásárolni. Társulhatnál hozzám, hiszen neked is nagy hatalmad lett viszonylag rövid időn belül.
- Te neked mi is a fő profilod?
- Leginkább a fegyverszállítás, pénzmosás. A felső tízezer számára. - vigyorgott Mads elégedetten.
- Milyen arányba szeretnél társulni?
- 50-50.
- És mennyibe fog nekem ez kerülni? - kortyoltam a whiskybe.
- A kezdő összeg 650 ezer dollár. Ez a szállítmányok miatt két héten belül megtérül.
- Két hét? Ez lehetetlen. - nevettem cinikusan.
- Pedig hidd el, hogy így van. Egy különleges rakétát fogok szállítani Mexikóba, ez egy új fejlesztése a kormánynak, titokban van tarta, hiszen elég veszélyes fegyverről van szó.
- És nekem mi lenne a dolgom?
- Ezt a rakományt el kell lopni Ransom, ha jól tudom a te embereid elég profik az ilyesmiben.
- Helyileg hol vannak ezek tárolva?
- Most a rakéták egy kis tanyán vannak Texastól 20 kmre. Fegyveres katonák őrzik, kamerákkal megfigyelt terület, elég necces, de veled sikerülhet. Ha összejön és a rakétákat letudom szállítani Mexikóba akkor mindketten dús gazdagok leszünk.
- Rendben, de szerződést szeretnék az üzletünkről és társ tulaj szeretnék lenni.
Mads végig mért, egy ideig gondolkozott majd bólintott.
- Rendben, megíratom a papírokat és amint kész adom is neked az egyik példányt.
- Csodálatos. Akkor a bővülő birodalomra! - koccintottam a férfivel és mikor az utolsó korty whiskeyt is megittam egy magassarkú kopogását kezdtem egyre élesebben hallani, majd társult hozzá egy erős, de még is kellemes parfüm is.

Egy nő jelent meg a nappaliba, szivarnadrágot viselt és egy átlátszó anyagú fekete inget ami alatt egy szemtelenül keveset takaró csipkés melltartó volt. Haja lazán fel volt tűzve és a smink is minimális volt rajta. Egyszerre nézett ki kurvásan és visszafogottan, nem tudtam, hogy létezik ilyen kombináció, ízlésesen volt felöltözve, de még is mutogatta magát. Nem tudtam levenni róla a szemem és ezt Mads is észre vette. A nő egyenesen a szemembe nézett, nem tudtam az arcáról az ég világon semmit se leolvasni, és ez zavart. Általában a nők nyitott könyvek voltak számomra, de ő titokzatos volt és kecses. Megfogom hódítani.

- Ransom, had mutassam be a feleségemet. - felállt Mads és elégedetten elém vezette a nőt.
- Abby Mikkelsen. - nyújtotta a kezét felém.
A hangja is angyali.
- Ransom Drysdale. - megfogtam az ujjait és egy csókot nyomtam a kézfejére.
Mads megfeszült erre a mozdulatra Abby pedig csendben figyelt engem.
A leendő társamra néztem aki idegesen kortyolt egyet a poharából, látszott rajta, hogy utálja, ha hozzáérnek a feleségéhez, amit megtudtam érteni mert Abby igen szemre való darab volt.
A nő leült velem szembe és pár perc múlva felszolgálták nekünk a vacsorát. Miközben ettünk folyamatosan találkozott a tekintetünk Abbyvel.
- Maga mivel foglalkozik? - kérdezte Abby miután végeztünk a vacsorával.
- Abby. - szólt rá Mads kicsit feszülten.
- Drogszállítással leginkább.
- Milyen drogok?
- Kokain, spuri, eki, metamfetamin stb. Van egy új szerzeményem, venezuelából jött, eléggé felpörgeti az agyat és a pulzust is felbassza a csillagos egekbe. Minden ember felizgul a hatásától. - ekkor benyúltam a gatyámba és egy kisebb zacskó fehér port kidobtam az asztalra.
- Kér egy csíkot? - vigyorogtam Abbyre.
- Abby nem használ ilyeneket. - szólt rám Mads.
- Milyeneket használ? - kuncogtam.
- Fűvet, azon kívül semmit.
- Kipróbálnám, ha nem gond! - felállt Abby az asztaltól.
- Dehogy, jöjjön közelebb. - intettem neki.
Abby mellém sétált és elkezdtem két adagot kiporciózni.
- Abby kérlek! - szólt rá Mads ezúttal erélyesebben.
- Ugyan már Mads. Ha jól tudom te is szívsz. Nem okoz függőséget, partidrogként használják a gazdagok. - nyugtattam a férfit.
Mads rohadt ideges volt és ez nekem kibaszottul tetszett.
- Üljön le. - mutogattam az asztalra.
Abby felpattant az asztal tetejére és feltűrtem az ingemet, az alkaromra húztam egy csíkot és a másik kezemmel egy szipkát tartottam a nő felé.
- Miért a testedről kell leszívnia?! - pattant fel idegesen Mads.
- Mert az emberi test melegétől hamarabb kifejti a hatását. Nyugodj már meg kérlek. Hiszen itt vagy, nem megkefélni készülök a feleségedet. - elvigyorodtam.
- Az lenne az utolsó mozdulatod az életben. - morogta az orra alatt.
Én csak megforgattam a szemem és az alkarom Abby orra alá dugtam.
A nő megfogta a szipkát és az egyik orrlyukába helyezte, másikat befogta és egy határozott mozdulattal felszívta a kihintett port a kezemről. Kicsit megdörzsölte az orrát és rohadtul látszott rajta, hogy nem először csinált ilyet.
Elmosolyodott majd leakart szállni az asztalról én viszont elkaptam a karját amire Mads felmordult.
- Nem nyúlhatsz hozzá. - szólt hozzám rideg hangnemben.
Rohadtul nem féltem tőle és Abby ingjének az ujját feltűrtem. Az alkarjára hintettem egy csíkot majd a puha bőréről felszívtam a fehér port. Abby az alsó ajkába harapott és ez volt az első érzelem amit a mai este folyamán láttam rajta, felizgult tőlem. Biztosan elképzelte azt is, hogy a seggéről szívom fel a drogot.
- Ideje lefeküdni. - kapta el Abby karját Mads. - Micky megmutatja a szobátokat! Reggel találkozunk.

Mads szinte lerángatta az asztalról a feleségét én pedig csak röhögtem, hogy hogy lehet valaki ennyire féltékeny.
Micky felvezetett a szobámba ami szerencsémre pont Madsék hálója mellett volt. Miután lezuhanyoztam és elfeküdtem az ágyban, szex hangokra lettem figyelmes. Abby nyögött és egyre hangosabban. Nyilvánvaló volt, hogy Mads a tudtomra akarta hozni ezzel, hogy Abby csakis az övé. Egyenlőre.

CONTROLLING TIME Where stories live. Discover now