Út közben még jókat nevettünk a rendőrön és amikor a házba értünk a költöztetők már a dobozaimat az egyik szobába elhelyezték.
- Elmegyünk lezuhanyozni?-simult a hátamra Ransom és lágy csókot nyomott a nyakamra.
- Igen, viszont az összes ruhám dobozba van, nem tudom, hogy mit fogok felvenni.-sóhajtottam szomorúan.
- Ezen egy percig se aggódj. Vettem neked valamit.
- Ransom! Az a Gucci ruha is egy vagyon volt! Inkább jótékony célra költsd a pénzed!
- Abby Dowak, még házasok sem vagyunk de már megszabod, hogy mire költhetek?
- Nem arról van szó Ransom, de vannak emberek akik a ruha árából egy hónapig ennének.. - kicsit megvetően néztem rá.
- Abby ne felejtsd el kérlek, hogy én továbbra is egy gengszter vagyok. Nem szokásom jótékonykodni.
- Hát rajtam is segítettél...én is rászorultam..
- Te egy elveszett kicsi őzike voltál! - nyomott egy újabb csókot a nyakamra de ez már sokkal nedvesebb és forróbb volt mint az előző.
- Mhm...
- Erről a jótékonysági dologról hajlandó vagyok még beszélgetni, de nem lesz időnk szexelni a zuhanyzóba ha itt cseverészel velem.
- Mi van? Ki mondta, hogy szexelek veled? - tátottam el a számat.
- Én! Vagy talán nem vagy rám izgulva? -ekkor keményen belemarkolt a fenekembe és egy halk sóhaj hagyta el a számat.
- Csak egy kicsit...-haraptam az alsó ajkamba.
- Ne harapdáld ilyen szexin, mert felrobban a farkam.-súgta a fülembe.
- Kár lenne érte! Igen formás péniszed van!-csípőmmel löktem egyet így a fenekem a kemény farkának ütközött.
-Fürdő! Most! -mutatott az említett helyiség irányába és egyet hátrébb lépett.Tekintete ködös volt és teljesen elvadult.
- Egy...
Hátrálni kezdtem, de amikor feltűrte az ingje ujját nagyot nyeltem, éreztem, hogy ebből baj lesz.
- Kettő... - a hangja is más volt, szinte állatias.Ekkor futni kezdtem a fürdő felé és amilyen gyorsan csak tudtam levetkőztem és beálltam a kabinba, megnyitottam a vizet és Ransom szinte feltépte a fürdőszoba ajtaját.
Már csak boxer volt rajta, amit egy pillanat alatt lebontott magáról. Úgy jött be mellém mint egy tank és mivel háttal álltam neki a kezeimet a összefogta és a gerincemhez szorította, felnyomott a hideg csempére és a másik kezét a derekamra tette, majd közelebb húzott magához.
- Szóval...a kocsiba nagyon rossz kislány voltál...
- Megbűntetsz?
- Meg! De gyorsnak kell lennünk mert nem érünk oda az étterembe!-a kezét megéreztem a fenekemen, majd egy óriásit csapott rá.
- Ahh... RANSOM!
- Engedd csak ki a hangod! Hallani akarom, hogy mennyire élvezed amit csinálok.
A hosszú ujjai becsúsztak a lábam közé és egyből simogatni kezdett. Tocsogtam tőle, hiszen kibaszottul felizgatott. Nagyon értett ahhoz, hogy mikor, milyen bánásmódot igénylek. Tudta, hogy jelen pillanatban a durva szexet akartam és ezt meg is adta nekem.
Az ujjai úgy mozogtak bennem, mintha egy vibrátor lett volna feldugva..körülbelül fél perc leforgása alatt már érezni kezdtem az orgazmus első jeleit.
- Ransom! El..elélvezek!
- Ne merészeld! Azt akarom, hogy a farkam körül lüktessen a puncid!
- Nem segít, hogy ilyen mocskos dolgokat mondasz.-nyöszörögtem.
- Mit szeretnél? Mit csináljak veled?
- Dugj meg...keményen Ransom!
- Nem elég az ujjam?-tette fel úgy a kérdést, hogy pontosan tudta rá a választ.
- Ransom...elélvezek....-egyre szaporábban vettem a levegőt mert közben az ujjai kegyetlenül ostromolták a puncimat.
- Bassza meg!-kirántotta belőlem az ujjait, a kezemet elengedte ami már zsibbadt egy kicsit, szóval kifejezetten örültem neki.
A farkát amint megéreztem elöntött a forróság, kurvára azt akartam, hogy tövig bennem legyen.
- Tövig!! -nyögtem hangosan.
Ransomnak nem kellett több és lökött egy nagyot a csípőjével így a nedves puncimba teljesen elmerült a kemény szerszáma.
-Ahhh! - mordultunk fel egyszerre.
- Olyan jó szűk a puncid Abby, és kibaszott nedves!
- Ransom, nem érünk oda az étterembe!
- Nyugalom, még időben vagyunk!-a kezét a mellemre csúsztatta és erősen markolgatni kezdte, miközben vadul mozgott bennem.
- Ahhh! Ahhh! Ransomhhhh...
- Nyögj csak gyönyörű...-ekkor a bimbóimat kezdte morzsolgatni és ettől egyre jobban bizseregni kezdtem odalent.
- Megakarlak csókolni...
Ransom ennek hallatán kihúzta belőlem a farkát és szembe fordított magával. Vadul az ajkaimnak esett és én viszonoztam ezt a gesztust. Átkaroltam a nyakánál és az egyik lábamat oldalra emelte így a könnyedén visszatudta helyezni a merev tagját belém.
Belenyögtem a csókba mire ő elmosolyodott.
-Szeretlek Ransomh..-szinte nyögve mondtam neki.
- Ezt mindig így akarom hallani a szádból!
-Nyögve?-kicsit elnevettem magam.
- A farkam nem költözhet az isteni puncidba?-lökött egy hatalmasat így az egész hosszát érezhettem.
- Ahhhh...istenem...
- Akarod gyorsabban? - suttogta az ajkaimra a szavakat.
- Igenhhh..
- Amit csak akarsz őzike.-ezután irdatlan gyorsasággal dugott tovább, az izmos karjába kapaszkodtam és a tekintetünk folyton találkozott.
-Ransom..
-Közel jársz ugye?-mosolygott rám, majd egy puszit nyomott a számra.
- Nagyon közel! Jössz velem?
- Ez alap gyönyörű! Amint megérzem a lüktető puncid úgy is elsülök!
- A picsába! Imádom amikor ilyeneket mondasz!
- Tudom! Szóval készülj mert mindjárt szétrobbantom a tocsogó puncid a forró gecimmel!
Tátott szájjal néztem rá, mert nagyon mocskosan beszélt, de megtette a hátását, ugyanis a mondata után körülbelül három másodperccel később elélveztem.
Ransom ennek hatására beváltotta az ígéretét és tele lőtte a testemet. Remegett minden porcikám és teljesen elzsibbadt a lábam is.Ezután gyorsan lezuhanyoztunk és a szobába mentünk. Az ágyon ott hevert már a Ransom által megvásárolt ruha. Egy bordó szatén anyagú, hosszú ujjú, térdig érő ruha volt aminek a mell része egy kicsit kivágott volt, de nem túl kihívóan.
Gyorsan magamra is kaptam és meglepődtem, hogy mennyire jól állt, egy fekete harisnya volt mellé készítve egy magassarkúval. Amikor már teljes volt a szett Ransom elé sétáltam aki fekete ingben, egy vajszínű nadrágban és makkos cipőben volt.
- A hajam, hogy legyen Ransom?
- Annyira gyönyörű vagy...-mért végig kaján vigyorral az arcán.
- Köszönöm, te is marha csini vagy!
- Ne mondj ilyeneket mert még elpirulok!-legyintett a kezével kislányosan.
- Ransom..a hajam..hogy legyen?
- Engedd ki!
- Oké!
Befújtam magam parfümmel, majd kentem fel a ruhához színben illő rúzst és Ransom elé sétáltam aki tátott szájjal nézett.
Ekkor az ujjamat hirtelen a szájába dugtam és annyira meglepődött, hogy öklendezni kezdett. Én torkom szakadtából vihogtam a reakcióján, majd mikor magához tért csak ennyit mondtam neki.
- Nagyon rossz buzi lennél Ransom, egy vékonyka ujjacskától így öklendezel..
- Még jó, hogy hetero vagyok! Vagy nem bizonyítottam be eléggé az előbb? -fonta keresztbe a karjait kicsit sértődötten.
- De..csodás vagy..-kicsit elpirultam, mert tényleg az volt.
- Mondhatni, hogy szex isten vagyok?
- Ransom nem kell átesni a ló túl oldalára!
- Pedig tudod, hogy imádom magamat fényezni!-kihúzta magát büszkén.
- Tudom, na indulhatunk?
- Igen! Sofőr visz minket, mert szeretnék majd veled koccintani, nem gond?
- Dehogy! -ekkor megfogtam a kezét és Ransom egyből az ajkaimhoz hajolt.
- Szeretlek Abby.
- Szeretlek én is Ransom! - csókolozni kezdtünk és mikor elváltunk egymástól kimentünk az udvarra és Ray várt minket egy fekete autó mellett.
YOU ARE READING
CONTROLLING TIME
RomanceKérnék mindenkit, hogy a könyvet saját felelősségére olvassa, hiszen a történet erőszakos!! Trágár beszédet, bántalmazást és +18-as jeleneteket tartalmaz! Mi történik ha két befolyásos ember találkozik? Ransom Drysdale egy feltörekvő maffia szerveze...