5. The Night.

150 13 4
                                    

Abby levette a magassarkút a lábáról, majd a konyha felé tipegett ahol a hűtőből kivett egy üveg whiskeyt és letette a pultra.
Ez a lakás teljesen úgy nézett ki mintha állandóan lakna benne valaki, valószínű, hogy sokszor menekült ide Mads elől.
Láttam rajta, hogy mérges, dühös, szomorú. Valahogy szerettem volna feldobni a kedvét mert ennek az lesz a vége ha így folytatja, hogy egész este a vállamon fog sírni. Azt meg nem hagyhatom.
Odasétáltam mellé és kivettem a whiskeys poharat a kezéből és megittam a tartalmát. Ekkor csúnyán pillantott rám de a derekát megfogtam és felültettem a pultra. Abby döbbenten nézett de nem szólt amiért csak így megemeltem. A zsebemből elővettem egy kis zacskót amiben az a por volt amit előző este is felszívtunk Abbyvel.
- Bízol bennem Abby? - pillantottam rá.
- Nem, én senkiben sem bízok. - válaszolta keserű őszinteséggel.
- Akkor máshogy fogalmazok. Megengeded, hogy jobb kedvre derítselek?
Abby hezítált egy két másodpercig, majd bólintott.
Beálltam a lába közé és a kezem a mellkasára tettem. Elkezdtem nyomni, így hamar fekvő helyzetbe került.
- Mit fogsz csinálni? - kérdezte értetlenkedve, hiszen a konyhapulton feküdt.
- Élvezni fogod, fordítsd oldalra a fejed. - mondtam neki és Abby szót fogadott. Szaporán vette a levegőt és ezt valamennyire próbálta is leplezni.
Egy kisebb adag port ráhintettem a nyakára és vártam pár másodpercet. Odahajoltam a bőréhez és kínzó lassúsággal kezdtem felszívni a drogot a nyakáról. Az orrommal cirógattam őt és láttam, hogy lehunyta a szemét. Élvezte, hiszen tudom, hogy elképzelte ezt a jelenetet legalább ezerszer.
A következő adagot a mellkasára helyeztem el és egy kicsit a melleire is tettem. A második kört is lassan fogyasztottam el élveztem ahogy a pulzusa emelkedni kezdett tőlem.
Abby kicsit zavaros tekintettel nézett rám, leszállt a pultról és megfogta a drogot az egyik kezébe másikkal pedig az én csuklómat kapta el. A kanapéhoz vezetett, és egyből leültetett. Az ingemet kicsit szétgombolta és belemászott az ölembe. Az izmos felső testemen végig futott a tekintete, majd egy csíkot húzott a mellkasomra. Picit lejebb csúszott az ölembe, és könnyed mozdulattal felszívta rólam a fehér port. A kezem a fenekére csúszott amint megéreztem az orrát a bőrömön.
Ezúttal viszont nem haboztam, belemarkoltam, erősen, két kézzel. Abby lehunyta a szemét és nálam kezdett beütni a drog hatása. A farkam éledezni kezdett de ez viszont Abby miatt történt. Iszonyatosan szexi volt ez a nő és minden vágyam az volt, hogy kényeztessem őt egész éjszaka.
Abby halkan felnyögött és ez teljesen elvette a maradék önuralmamat.
Elkezdtem az ölembe mozgatni a csípőjét és ahogy hozzám dörgölözött egyre nagyobb sóhajok hagyták el a száját.
Ledobtam magam mellé és kigomboltam a nadrágját, a kezemet mohón becsúsztattam a lába közé és amikor megéreztem, hogy a fehérneműje teljesen átvan ázva felmordultam. Körkörös mozdulatokkal simogatni kezdtem és Abby teste teljesen ívbe feszült. Az anyagot arrébb toltam így a tökeletesen sima puncijára tettem a kezem. A csiklója teljesen megdagadt az izgalomtól és majd bele bolondultam abba a vágyba, hogy a magamévá tegyem.
Megakart csókolni de elkaptam a nyakát és visszatoltam a kanapéra.
- Nyugi Abby.. - suttogtam neki, miközben egy ujjamat felcsúsztattam neki.
- Ahhh...
- Ha ilyen hangokat adsz ki, akkor a gatyámba fogok élvezni.
Abby elpirult és az alsó ajkába harapott.
- Most leveszem a nadrágodat, oké? - pillantottam rá és az engedélyére vártam. Bólintott így kicsit megemeltem a csípőjét és egy hirtelen mozdulattal lehúztam róla a gatyát. Letérdeltem a lába közé és apró csókokkal kezdtem elárasztani a testét. Abby nyöszörgött a kezem alatt, kibaszott szexi volt.
Amikor a puncijához értem, szinte éreztem, hogy mennyire forró odalent. Az anyagot félre tolva estem neki a megdagadt csiklójának. Érzékien de még is mohón nyaltam.
- Bassza meghh.. - lihegett már most.
- Abby.. Mi lesz veled később?
- Nem.. Nem dughatsz meg.. - rázta a fejét de már elbódította a drog az elméjét.
- A tested nem ezt mondja! - kicsit megszívtam a csiklóját és hangosan felnyögött újra.
Felcsúsztattam két ujjamat a tűz forró testébe és csak arra volt képes, hogy nyöszörögjön.
Miközben egyre tempósabban ujjaztam a csiklóját ostromoltam.
- R.. Ransom.. Én nem vagyok ilyen.. Kérlek.. Ne csináld...
Felnéztem rá és közel hajoltam a szájához.
- A férjed épp most kefél szarrá egy mocskos kis kurvát és nem először. Megérdemled, hogy te is a csúcsra juss. Ha szeretnéd úgy megduglak, hogy a nevedet is elfeletettem veled.
Abby nagyokat pislogott és láttam rajta, hogy hezítál.
- Csak élvezd amit csinálok. Nem fogsz csalódni, és megütni sem foglak.
Abby lehunyta a szemét így szabad útat adott nekem.
Visszamásztam a lába közé és újból nyalni kezdtem. A csípőjét mozgatta ezzel jelevze felém, hogy még többet akar belőlem. A kezem a hasára tettem és szinte belenyomtam a kanapé szivacsába.
Éreztem, hogy rohadt közel jár, és szívem szerint keményen bevágtam volna neki a farkamat. De azt akartam, hogy kezdjen el bízni bennem. Megakartam őt hódítani, a drogja akartam lenni.
Az édes puncijából csak úgy folyt a nedv aminek minden cseppjét magamba akartam szívni. Abby remegni kezdett és a csiklóján a bőr elgyengült, beleélvezett a számba és egy másodperce sem hagytam abba kényeztetését. Azt akartam, hogy élete egyik leghosszabb orgazmusát élje át. Amikor már majdnem elájult a gyönyörtől elégedetten elhajoltam a lába közül.
Abby zihált és a világ legszebb nőjének tartottam.
Letöröltem a számat és lehuppantam mellé.
- N.. Nem fogsz megdugni? - pillantott rám kipirult arccal.
- Nem. Majd legközelebb. - kacsintottam.
- K.. Köszönöm Ransom. - megfogta a kezem és megölelte.
Olyan volt mint egy elesett őzgida aki védelemre szorul.

Másnap a kanapén ébredtünk és szorosan öleltem őt. A telefonom eszeveszettül csörgött és a másnaposság miatt legalább háromszor hangosabbnak tűnt mint valójában. Felvettem a telefont és rekedt hangon szólaltam bele.
- Igen?
- Ransom! Egész nap hívogattalak! Hol a faszba vagy? - kérdezte Ray zihálva.
- Mennyi idő van? - nyöszörögtem.
- Délután kettő van! Arminnal már mindent felkutattunk.
- B.. Bocs.. Bebasztam tegnap.. - motyogtam.
- Abby veled van?
- Aha..
- Mads rajtunk keresi!
- Mi?
- Micky hívott minket, hazajött valahogy Atlantából. Őrjöngve keresi a feleségét.
- Bassza meg.. Mindjárt felkeltem.. - lassan felültem de teljesen elvolt zsibbadva mindenem.
- Mads téged is látni akar! De ha jót akartok magatoknak akkor külön érkezzetek! Megmondtam neked, hogy Mikkelsen felesége tabu! Erre vele töltöd az éjszakát!
- Ray.. Ne feledd, hogy én vagyok a főnököd.. Ne merészelj megegyszer kiabálni velem.
Kinyomtam a telefont és az alvó Abbyre néztem. Sajnáltam őt, amiért vissza kellett mennie ehhez az idegbeteghez. Szívem szerint megszöktetném...

CONTROLLING TIME Where stories live. Discover now