Mikor visszavettem magamra a ruhámat az ajtó felől dörömbölést hallottunk, Mads torka szakadtából ordított, hogy engedjük be. Mivel ablak nem volt a red roomba így sok menekülési esélyünk nem volt.
Pár perc múlva az egyik mindenes kinyította az ajtót és Mads zihálva jött be egy hatalmas késsel a kezébe.
- Mit műveltél Abby? - lépett hozzám közelebb én pedig hátrébb mentem.
- Abby! - ordította a nevem.
Ransom megfogta a csuklómat és maga mögé rántott.
Mads egy pillanatig sem habozott a nagy kést egyenesen a férfi hasába szúrta és még kicsit meg is forgatta. Ransom a fájdalomtól felmordult de továbbra is stabilan állt, a keze ökölbe szorult és nagy lendülettel pofán vágta a férjemet.
Mads orrából megeredt a vér és rémisztő vigyor jelent meg az arcán. A Red Room emberei lefogták Ransomot, hogy mozdulni se tudjon, majd egy injekciót szúrtak a nyakába és késsel a hasába pár másodperc múlva elájult.
Mads a karomnál fogva magához rántott.
- Mit műveltél Abby?!
- Mit csináltál vele? - aggódva néztem Ransomra.
- Azt is megfogja bánni, hogy megszületett, szóval kedvesem..mit műveltél itt?!
- Amit te! - csúnyán néztem rá.
- Én csak megfogtam egy csinos hölgy fenekét, te viszont megbaszattad magad.. Megint!
- Mert te képtelen vagy hűséges lenni hozzám! Eressz el! - rángattam a kezem, de erősen fogott.
- Nem! Megkapod a méltó bűntetésedet! - elkapott a nyakamnál és erősen szorítani kezdett, a fejemet többször is a falba verte így egy idő után már egyre homályosabban láttam őt.
- Élvezted ahogy megbaszott?! - ordította Mads az arcomba.
- Kurva jó volt. - válaszoltam szemtelenül.
Mads megemelte a kezét és akkora pofont kaptam tőle, hogy elájultam.Amikor magamhoz tértem egy számomra ismeretlen fürdőszobában voltam. Az egyik kezem a radiátorhoz volt bilincselve. Elég elhagyatott helynek tűnt és a csempéken több helyen is rászáradt vér foltok voltak. Ahogy körbe néztem egy tükröt pillantottam meg magam mellett. Nem tetszett a látvány, Mads nem csak felpofozott, hanem be is húzott egyet. A szemem alatt lila foltok voltak, az orrom alatt rászáradt vércsík és a tenyér lenyomata kékes, zöldes árnyalatokban díszelgett az arcomon.
Elkezdtem rángatni a kezem, valahogy ki akartam szabadulni, de Mads ekkor lépett be a fürdőbe egy ollóval a kezébe.
- Csak, hogy magadhoz tértél csillagom! Már azt hittem el kell téged ásni a kertbe! - vigyorgott elégedetten.
- Ezt rohadtul megbánod Mikkelsen! - szikrázott a tekintetem.
- Te fogod megbánni! Bosszút állok amiért más farkán pörögtél!A fürdőkádat bedugta és megnyitotta a csapot. A víz csobogása életemben először nyugtalanított.
Mikor nagyjából tele lett a kád jéghideg vizzel, Mads levette a bilincset a kezemről, de mielőtt megüthettem volna lefogott.
- Hamarabb túl esel rajta, ha nem ficánkolsz aranyom!
Elővett egy pisztolyt és rám fogta.
- Mássz be a kádba!
Hezítáltam, mert tudtam, hogy ebből semmi jó nem fog kisülni.
- GYERÜNK! - emelte meg a hangját.
Kiléptem a cipőmből és ruhástól beálltam a jéghideg vízbe.
Mads az olló segítségével levágta rólam a ruhát, majd a melltartómat is elhajította. Bugyi alapból nem volt rajtam szóval teljesen pucéran álltam előtte, megtörve.
- És most ülj bele! - parancsolt rám és szót fogadtam.
Reszketett a testem, a szám lilulni kezdett a jéghideg víztől.
Mads megfogta mindkét kezem és a csaphoz bilincselt. A nagy tenyerét a mellkasomra tette és elkezdett lenyomni a víz alá.
- M.. Mads! Ké... Kérlek ne!
- Kussolj te hálátlan kurva.
- Könyörgöm! Ne... Ne így! Inkább puffants le a picsába!!
- Tudom angyalom, hogy a fulladásos haláltól félsz a legjobban! Jó merülést!Teljes testsúlyát a mellkasomra helyezte és lenyomott a víz alá. Rángatóztam és a lábammal próbáltam valahogy elrúgni magamtól de esélytelen volt.
Körülbelül egy perc után megengedte, hogy a felszínre jöjjek és köhögve kapkodtam a levegőért, de mire magamhoz tértem volna, újból lenyomott a kád aljára. De ezúttal a nyakamra tette a kezét és szorosan fojtogatott. Ahogy küzdöttem az életemért egyre több oxigént veszítettem és a tüdőmet egyre nehezebbnek éreztem. Elvesztettem az eszméletemet. Ekkor Mads elengedte a nyakamat és nézte ahogy a víz alatt fekszek.Várt kereken két percet, majd a tarkóm alá nyúlt és felhúzott újra. Ülő helyzetbe tartott engem és a hátamra rácsapott, így egyből magamhoz tértem. Vizet köhögtem fel, és próbáltam magamhoz térni. Mads kihúzta a dugót a lefolyóból a kezemet kiszabadította a bilincsből, mert tudta, hogy most esélyem sincs arra, hogy rátámadjak. Összekuporodva ültem a kádba és próbáltam szabályozni a légzésemet.
Ott hagyott, egyedül, a hideg fürdőben, pucéran, és megtörve.
Pár óra eltelhetett amikor már a lehelettem is látszodott a levegőben. Mads belépett újra és összerezzentem. Egy törölközőt terített a hátamra, majd leguggolt mellém.
- Megtanultad a leckét Abby?
- Baszodj meg.. - motyogtam halkan.
Mads elmosolyodott, majd a térdem alá nyúlt és kiemelt a kádból. Kivitt a fürdőből és miután végig ment egy alagsoron rájöttem, hogy a saját házunkban vagyunk, egy rejtett ajtót kinyított és a könyvtárban találtam magamat. Mads ledobott a kandalló melletti fotelre és a tűz melege fájt a testemnek, hiszen minden porcikám megfagyott.
Mads elém állt egy pohár vizzel de én kivertem a kezéből.
- Nem kell tőled semmi! - ráförmedtem.
- Ugyan már Abby! - ekkor leguggolt az összetört pohárhoz és egy nagyobb darab szilánkkal odasétált hozzám. Összekuporodtam, amilyen kicsire csak lehetséges volt és félve néztem rá, tudtam, hogy megint bántani fog.
Mads elkapta a karomat így rákényszerített arra, hogy kiegyenesedjek. A torkomhoz fogta az éles üveget és a szemembe nézett.
- Megérdemelnéd, hogy elvágjam a torkod. - suttogta.
- Tedd meg. - válaszoltam határozottan. - Egy percig sem vagyok hajlandó veled egy légtérben tartózkodni.
- Ejnye. Elcsavarta a fejed az a Ransom gyerek? Hát van egy szomorú hírem, szerintem még mindig a Red Room padlóján fekszik és mostanra már biztosan el is vérzett. A drága testőreit pedig az embereim épp most vadásszák le. Azt a lengyel csávót is Armint, aki a te családodat védelmezi.. Pontosabban védelmezte.
- A családom megbosszul engem Mads.
- Hát sose fogják megtudni, hogy mit műveltem veled! - ekkor jobban a nyakamhoz szorította a szilánkot és egy vércsepp kibuggyant a bőröm alól.
Felszisszentem, de még jobban bepánikoltam amikor a lábam közé kezdte bevezetni az éles tárgyat.
- M.. Mads... Miért jó neked ez?
- Soha többé, nem fogsz mással kefélni! Csak velem! - a csiklómra tette a pengét de nem mertem rángatózni mert rettegtem attól, hogy megvág.
- K.. Kérlek!
- Abby, fogd be a mocskos fasszopó szádat! - tette a tenyerét az ajkaimra, majd lerántott a földre. Felém térdelt és a fejemet teljesen a szőnyegbe nyomta. Hallottam, ahogy lehúzta a gatyája cipzárját majd a feszítő érzést éreztem meg a lábam között. Durván dugott, és közben a hátamat többször is megütötte. Annyira fájt, annyira védtelennek éreztem magam. Egy könnycsepp is kicsordult a szememből, pedig nem voltam gyenge, sose szoktam sírni. De Mads leszarta, hogy nem élveztem, nem érdekelte, hogy egy hangot sem adok ki. Azt kívántam ebben a pillanatban, hogy bárcsak meghalnék.
KAMU SEDANG MEMBACA
CONTROLLING TIME
RomansaKérnék mindenkit, hogy a könyvet saját felelősségére olvassa, hiszen a történet erőszakos!! Trágár beszédet, bántalmazást és +18-as jeleneteket tartalmaz! Mi történik ha két befolyásos ember találkozik? Ransom Drysdale egy feltörekvő maffia szerveze...