Csak ültem a kanapén és bámultam magam elé. Mindenféle érzés kavargott bennem Mads miatt. Fájt, hogy érzelmileg, testileg folyamatosan bántott, megérdemelné, hogy a családom eltegye láb alól. De a halálát nem akartam, hiszen még is csak a férjem.
Ransom kicsit óvatosan jött oda hozzám. Félt tőlem, félt a nevemmel járó hatalomtól. Legalább tíz percig az előszobába ácsorgott.
- Minden oké? - kérdeztem tőle.
- Igen. Ray és Armin átmentek a vendégszárnyba ha nem gond.
- Dehogy. - ráztam a fejem.
- Ez a te házad vagy Madsé?
- Közös. - sóhajtottam.
- Minden rendben lesz Abby. - tette a kezét a combomra és találkozott a tekintetünk.
- Haza mehetsz ám, nem kell összekaparnod engem.
- Nem akarlak itt hagyni. - leült mellém a kanapéra és odahúzott magához. A fejemet a mellkasára hajtottam és a szíve dobogását hallgattam ami össze vissza kalimpált.
- Izgulsz? - kuncogva felnéztem rá.
- Mi? Nem! Miért izgulnék! Én Ransom Drysdale vagyok! - kicsit kihúzta magát.
- Akkor miért verdes a szíved ilyen szabálytalanul?
- Mert meleg van! - válaszolta.
Borzalmasan hazudik.
- Akkor vegyél egy hideg zuhanyt. A cuccaid úgy is itt vannak. - biccentettem a fejemmel a fürdő felé.
- Oké! Megyek is!Ransom felpattant és bement a fürdőbe, de szinte rohant a helységig. Pár perc múlva meghallottam a víz folyását és a plafont kezdtem bámulni egy ideig. Nagy levegőt vettem és elindultam a szobám felé, de egy perverz kis gondolat megállította a lábaimat. A fürdő felé pillantottam majd a szobám irányába.
- Rossz ötlet Abby. - mantráztam magamba ezt a mondatot folyamatosan.
A testem viszont megindult a fürdő felé és mire kettőt pislogtam már a zuhany előtt álltam. A párától sok mindent nem lehetett látni. Ransom nekem háttal állt a csempének támasztotta az egyik kezét és hagyta, hogy a víz a fejére folyjon.
Hezítáltam egy kicsit majd végül levetkőztem és kinyitottam a kabin ajtaját, majd beléptem a férfi mögé. A kezemmel átkaroltam a hasánál és a fejemet a hátára hajtottam. Ransom megfeszült és óvatosan rám pillantott. Biztonságot árasztott számomra ez az ember, ugyan nem ismertem még, de az elmúlt időszakban többször volt velem figyelmes mint a férjem hét év alatt.
Ransom a kezét az enyémre csúsztatta és maga elé húzott. Beállított a zuhanyrózsa alá és a testemen folyt végig a víz. Ő a szememet kémlelte és egy kicsit közelebb lépett.
- Mit akarsz tőlem Abby?
- M.. Magam sem tudom. Ne haragudj, nagyon rossz ötlet volt, hogy bejöttem melléd! - kiakartam menni, de Ransom elkapta a karomat és felnyomott a hideg csempére, a kezén az összes ér kidagadt és a tekintete végig futott a pucér testemen és kajánul elvigyorodott.- Ransom, én..tényleg megyek..nem is tudom mit gondoltam, hiszen látszik, hogy rohadtul nem keltem fel az érdeklődésedet.- sóhajtottam és a kezemet keresztbe fontam a mellem előtt. - Gondolom van párod is, én meg pofátlanul bejöttem melléd. - lesütöttem a tekintetem mert rohadtul szégyeltem magam. - Had menjek ki mielőtt elsüllyedek szégyenembe! - motyogtam neki.
- Nem mész sehova sem Abby.
- Kérlek, nagyon kínos. Biztos egy hülye kis kurvának tartasz.- néztem a zuhanytálcát.
- Ha az lennél már rég itt hagytalak volna. - gyengéden megsimította az arcomat majd a fülemhez hajolt. - Nincs párom, ne aggódj és ne gondold azt, hogy nem vagy a számomra vonzó, nagyon erős önuralom kell ahhoz, hogy ne dugjalak meg keményen.
Felpillantottam rá és ekkor láttam, hogy a hatalmas farka majd szétdurran annyira áll neki.
- T.. Te is segítettél rajtam tegnap este.. Megengeded? - elkezdtem nyúlni a farka felé.
- Ha hozzáérsz, nem fogok tudni leállni utána. - sóhajtott és egyre szaporábban kezdte venni a levegőt.
Ekkor letérdeltem elé és a kezemet óvatosan a merev tagjára csúsztattam, először kínzó lassúsággal húzogatni kezdtem neki, majd mikor az első halk sóhaj elhagyta a száját gyorsítani kezdtem. Ransom a kezét a fejemre csúsztatta és megsimította a hajamat. A tekintete teljesen elködösült, és láttam rajta, hogy valóban alig tudja már magát visszafogni.
Ekkor végig nyaltam a farka teljes hosszát majd a számba vezettem. Vadul szopni kezdtem és Ransom felmordult.
- Azta kurva... - szorította össze a szemét amikor tövig bekaptam neki. Kibaszott nedves lettem attól, ahogy élvezkedett. A hasán és a karján az összes izom megfeszült és én elégedetten simogattam a testét. Hevesen dolgoztam a merev szerszámán és Ransom egy kicsit a csípőjét is mozgatni kezdte. Ezután mindkettőnknél bekattant valami, a kezemet becsúsztattam a lábam közé és simogatni kezdtem magamat. Morgolodva nyögdécseltem, hiszen a számat Ransom elkezdte dugni. Már kezdtem érezni magamon és rajta is az orgazmus első jeleit és ekkor hirtelen elkapta a karomat, kivette a számból a farkát és felhúzott álló helyzetbe.
A fejét az enyémre hajtotta és a szánk között vészesen csökkenni kezdett a távolság. A nagy tenyerével a derekamat fogta, és teljesen neki nyomott a kabin üvegfalának.
- Rossz ötlet volt bejönni hozzám.
- Tudom.. - néztem rá vágyakozva, alig vártam, hogy végre megcsókoljon.
- Most még elmenkülhetsz, kicsi őzike. - suttogta.
- És ha az őzike maradni akar?
- Akkor a vadász elrendezi a sorsát. - hajolt a számhoz és az ajkain szinte már összeértek.
- Ez az őzike belefáradt már a menekülésbe. Megadja magát.
- Bassza meg! - hirtelen lecsapott Ransom az ajkaimra és vadul csókolni kezdett. Egyből átkaroltam a nyakánál és a nyelvemet átdugtam a szájába amit ő gyengéden megharapott.
Amikor elváltunk egymástól mindketten kapkodtunk a levegőért. Ransom az erős karjával felkapott és a combomat fogta a nagy tenyerével. Olyan könnyedén felemelt, mintha egy kis pihe lettem volna.
A farkát lassan bevezette a lábam közé és elkezdte hozzám dörzsölni.
A nyakába kapaszkodtam és próbáltam a légzésemet szabályozni, de esélyem sem volt. Ransom még egyszer rám pillantott és amikor bólintottam neki, elkezdtem a puncimnál érezni a feszítő érzést.
- Ahhh.. - mordultunk fel egyszerre.
- Ne szoríts így, mert beléd élvezek mielőtt tövig nyomnám!
- Ransomh..-nyöszörögtem a nevét.
- Lazíts kérlek.. - fejét az enyémre hajtotta.
- Túl nagy..
Ransom elmosolyodott majd nyomott egy puszit a számra.
- Valahogy azért betuszkolom ha nem gond. - kacsintott, majd elkezdte a nyakamat nedves csókokkal elárasztani.
Ransom farka egyre mélyebbre merült bennem és úgy éreztem, hogy szét fogok szakadni, ha még egy centivel beljebb jön.
Ekkor megunta, hogy ilyen lassan haladunk és kegyetlenül nagyot lökött a csípőjével így a teljes hosszát magamban érezhettem.
- Ahhh! - a fejemet a vállára hajtottam.
- Bocsánat... De már rohadtul kínzó volt,hogy ilyen lassan haladtunk. Nem fáj? - aggódva nézett rám.
- Tuti szétszakadtam. - nyögdécseltem.
- Ekkora még sosem járt benned? - vigyorgott mint a tejbetök.
- Mads farkán kívül még sose járt bennem más.
- Oh.. Abby! - megcsókolt és szenvedéllyel teli volt minden egyes érintése. A csípőjét mozgatni kezdte, és egyre gyorsabb tempót diktált.
- Ahh.. Ahhh..
- Élvezd csak gyönyörű.. - megmarkolta a fenekemet.
- N.. Nem vagyok nehéz? - kérdeztem lihegve.
- Nem! Egész este tudnálak tartani! - mosolygott majd még gyorsabban kezdte mozgatni a csípőjét.
- Úristen... Ahh..
Annyira más volt vele, perzselt mindegy egyes érintése. Látszott rajta, hogy tényleg kívánt engem. Rég éreztem utoljára ilyet, megmelengette a szívemet.
Mámorító volt ahogy a farka ki be járt bennem egyre ütemesebben.Ezzel sose fogok tudni betelni.
Ransom lerakott a földre és megfordított, hogy háttal legyek neki. Rácsapott a fenekemre és a csípőmet kicsit maga felé húzta, hogy jobban hozzám férjen.
A kőkemény farkával megpaskolta a csiklómat, majd újra tövig belém hatolt.
- Ahh istenem.. - csaptam a kabin oldalára.
- Kapaszkodj.. - végig simította a hátam és a kezemmel kitámasztottam magam a párás üvegen.
Keményen dugni kezdett, de még sem olyan volt mint ahogy Mads csinálta. Ez más volt. Szenvedéllyel teli. Nem okozott egyszer sem fájdalmat.
- Ahh.. Ransom...
- Élvezz a farkamra Abby! - a kezét becsúsztatta a lábam közé és elkezdte simogatni a csiklómat, miközben a puncimat erősen ostromolta a farkával.
Nem kellett több és elöntött a forróság, a testemen az orgazmus kínzó lassúsággal söpört végig. Remegni kezdtem és ahogy összehúzodott a puncim Ransom meg lökött párat, majd kihúzta a farkát és a fenekemre élvezett. Mindketten halkan nyögdécseltünk és amikor kezdtünk magunkhoz térni Ransom szembe fordított magával és megcsókolt nagyon gyengéden.
YOU ARE READING
CONTROLLING TIME
RomanceKérnék mindenkit, hogy a könyvet saját felelősségére olvassa, hiszen a történet erőszakos!! Trágár beszédet, bántalmazást és +18-as jeleneteket tartalmaz! Mi történik ha két befolyásos ember találkozik? Ransom Drysdale egy feltörekvő maffia szerveze...