9. Red Room.

146 11 5
                                    

Két hét telt el amióta Abby elzavart a házukból. Ürességet éreztem a lelkemben és hiányzott. Furcsa volt ez számomra, hiszen nem volt szokásom így megkedvelni a nőket. De Abby más volt. Vonzott a tekintete a személyisége és a tűzbe is tettem volna érte a kezemet. Mads továbbra is az üzlettársam maradt és megbeszéltük, hogy találkozunk a Red Room nevű sztriptíz bárban, hogy megünnepjük a tervünket.
A Red Room egy elit hely volt, ahol a táncos lányok minden kívánságodat teljesítették. Kivételes eset, hogy itt férfi táncosok is voltak a hölgy vendégek kielégítése érdekében. Ez egy mocskos hely volt, a drogozás és a nyilvános szex mindennapi volt.
Egy fekete szettben voltam, ing, farmer, makkos cipő. A hajamat szokás szerint tökéletesre fésültem és a kedvenc Armani parfümömet fújtam magamra. A bárban leültem az egyik boxhoz és a rúdon táncoló formás ribancokat néztem.

Intettem egy szőke, nagy mellű nőnek, hogy lépjen oda hozzám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Intettem egy szőke, nagy mellű nőnek, hogy lépjen oda hozzám.
Felszívtam egy csík kokaint majd a nő a lábam közé térdelt.
- Szopj le. - néztem rá ridegen, hiszen csak egy tárgyat láttam benne.
A csöcsös kigombolta a nadrágomat és elővette a farkamat amit keményen szopni kezdett. Közben egy pohár whiskeyt kortyolgattam, de volt egy bökkenő. Mióta Abby a farkamat a szájába vette, egy nő sem ért fel hozzá. Annyira kiábrándító volt, hogy ez a nagymellű sem tud szopni. A tömeget bámultam amikor megjelent Mads és az oldalán Abby állt.
Egy testre simuló fekete ruha volt rajta, aminek a szoknya része a derekáig felvágott volt, így a tökéletes combjára ráláttam. Rándult egyet a farkam a ribanc szájába amire felmordult,de még szaporábban kezdte csinálni.
Mads a bárpultnál kért italt és Abbyvel találkozott a tekintetünk. Kaján vigyor kúszott az arcára.
- Élvezed? - tátogta az irányomba.
Elmosolyodtam és megráztam a fejem.
- Képzeld oda az én számat. - kacsintott.

Úristen ez a nő kikészít engem. Próbáltam Abby vastag ajkait a farkam köré képzelni, de a buta picsa a fogaival végig szántotta a merev szerszámomat.
- Az isten bassza meg! - a hajába markoltam és felhúztam a fejét. - Takarodj innen és tanulj meg szopni mielőtt valaki kiveri a fogaidat. - sziszegtem neki és ellöktem magamtól.
A farkamat visszahelyeztem a gatyámba és idegesen lehúztam az utolsó korty whiskeymet.
Ekkor Abby és Mads lépett oda hozzánk egy egy pohárral a kezükben.
Abby velem szembe foglalt helyet és ahogy keresztbe tette a lábát egy pillanatra rálátást kaptam a puncijára. Nem volt rajta bugyi. Nagyot sóhajtottam mert rájöttem, hogy ez egy kibaszott hosszú este lesz.
- Mi a helyzet Drysdale? - nézett rám Mads mert látta, hogy ideges vagyok.
- Az a szőke picsa lenyúzta a farkamat. - mutogattam a nagymellű nőre a távolba.
Mads elmosolyodott a szavaim hallatán majd nyomott egy csókot a felesége kézfejére.
- Abby drágám, ott van az egyik üzlettársam, beszélgetek vele. - mutogatott Mads a távolba.
- Menj csak, én itt leszek. - válaszolta Abby majd Mads felállt és arrébb sétált.

Percekig csak szemeztünk. A lábát lassan leemelte a combjáról így újra a tökéletesre gyantázott puncijára szegeződött a tekintetem.
- Ne csináld Abby.
- Micsodát? - játszotta az értetlent.
- Ne mutogasd magad, mert kurva nagy bajban leszel, ha elgurul a gyógyszer nálam.
- Ugyan már Ransom. - ekkor terpesztett egyet, de nagyon diszkréten.
- Rossz vége lesz kicsi őzike.
Ekkor Abby oldalra pillantott és a mosoly lefagyott az arcáról. Odanéztem én is és Mads éppen egy csinos kis fekete hajú nőt fogdosott.
- Mond, hogy csak káprázik a szemem . - motyogta Abby és gyorsan lehúzta a pohara tartalmát.
- Kutyából nem lesz szalonna Abby.
- Hát ez egy remek mondás. - sóhajtott és a gyűrűt lehúzta az ujjáról, majd a dohányzó asztalra dobta és felállt.
- Örültem Ransom. Ha Mads keresne mond meg neki, hogy kapja be a faszomat. - finytorgott és elindult a kijárat felé.

Gyerünk Ransom, most vagy soha.

Összeszedtem minden bátorságomat és Abby után rohantam, a kezét megfogva az egyik VIP szobába behúztam és bezártam magunk mögött az ajtót.
- Ransom.. Nincs most kedvem ehhez a macska egér játékhoz.
- Csend. - mutogattam neki és a kezemet a derekára tettem.
Abby megszeppenve nézett engem, az őzike szemeivel nagyokat pislogott és az illata teljesen elbódította az elmémet.
- Szeretnélek téged a mennyországba juttatni. Megengeded? - kérdeztem tőle miközben az ágy felé kezdtem tolni.
- Neked bármit megengedek Drysdale.
Több sem kellett, hirtelen felkaptam és levágtam a hatalmas matracra. A lába közé másztam és mohón csókolni kezdtem a vastag ajkait. A térdemet a lába közé csúsztattam és neki nyomtam a pucér puncijának. Abby felmordult és ez zene volt a füleimnek.
A mellébe markoltam és Abby a csípőjét elkezdte mozgatni így a lábamhoz dörgölte a nedves részét.
Lefogtam a vékony derekát és szinte belenyomtam a matracba, a szoknyáját feljebb hajtottam és nedves csókokkal árasztottam el a combja belsejét. A szobában piros fények domináltak, de még így is jól látszott, hogy mennyire fel van izgulva. Az ujjaimat lassan a csiklójára csúsztattam és Abby a számba nyögött. Tátott szájjal figyelt engem, még levegőt is elfelejtett venni.
- Lélegezz őzike. - suttogtam neki.
Abby teste ívbe feszült amikor könnyedén két ujjamat a nyílásába vezettem.
- Tocsogsz! - zihálva kezdtem kényeztetni és Abby száját egyre hangosabb, kéjes nyögések hagyták el.
- Elveszed az eszem! - sóhajtozott.
- Te is az enyémet szépségem.
Kigomboltam a nadrágomat mert már fájt a farkam annyira állt. Amikor elővettem egyből Abby lába közé vezettem és könyörtelenül tövig toltam magam. Annyira szűk! Annyira nedves! Teljesen kicsinál.
- Ransom! - nyögte a nevemet.
- Nyugalom gyönyörű! - megcsókoltam a homlokát és hevesebb tempóra kapcsolatam, ahogy egyre mélyebbre merültem benne, drogként hatott az agyamra.
Megkapaszkodott a nyakamba és kicsit ő is tekerni kezdte magát, még többet akart belőlem. Egyszerre mozogtunk és a testünk teljes összhangban volt.
Abby hirtelen átfordított és egy laza mozdulattal lekapta magáról a ruháját, a melltartóját egy pillantás alatt elhajította és a nagy kezemet a kerek keblére tette. Tekeregni kezdett a farkamon, tövig ült rajta, éreztem, hogy többször is a méhét csiszolom, kéjesen, elégedetten nyögött. Gyönyörű volt az egész nő. Szerelmes lettem belé. Teljesen elcsavarta a fejemet.
A másik kezemet a nyakára csúsztattam és Abby egyre tempósabban ugrált a farkamon. Érződött rajta, hogy vágyott a jó szexre, vágyott arra, hogy valaki rendesen a magáévá tegye és én ezt megadtam neki.
- Élvezz rám! - mordultam fel kicsit hangosabban amikor a teljesen hosszamat magába engedte és úgy ücsörgött az ölembe.
- Ahh!
- Gyerünk Abby! - az egyik kezemet a csípőjére tettem és segítettem neki fel- le mozogni.
- Picsába de jó! - csapott a mellkasomra és elvigyorodtam.
Minden izma összerándult, csukott szemmel élvezett a farkam köré. Levegőt sem vett és remegni kezdett a teste. A nyakát kicsit erősebben megszorítottam és az ujjait a kézfejemre simította. Elöntött a mámor engem is, tele lőttem a forró punciját és ez miatt Abbynek egy újabb löket orgazmus jutott.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
CONTROLLING TIME Where stories live. Discover now