Ransom a hegyekbe vitt egy nagyon hangulatos étterembe, a domb tetején a nyitott teraszon foglalt egy asztalt. A pincér odakísért minket és miután Ransom rendelt bort a tájat kezdtem bámulni.
Maga az étterem iszonyatosan jól nézett ki. Nem volt drága hely, viszont a halk élő zene, a lampionok, az asztali világítások mindennél többet értek.
Tetszett, hogy egy ilyen helyre hozott, mert itt tényleg a romantika volt a lényeg, nem pedig a fényűzés. Az asztalunkról látni lehetett a hegy aljában lévő tavat ami megmelengette az ember szívét.
A pincér kihozta nekünk a bort és felvette az étel rendeléseket.
- Tetszik a hely?-kérdezte Ransom izgatottan.
- Csodálatos, köszönöm, hogy elhoztál ide.-mosolyogtam fülig elpirulva.Mads sosem vitt romantikus randikra és furcsa volt számomra, hogy létezik ilyen is.
Kihozták a vacsoránkat és elkezdtünk enni, közben Ransom folyamatosan nevetetett, egyszer annyira sikerült neki, hogy félre nyeltem és végül a hátamat kellett veregetnie, hogy ne fulladjak meg.
- Jól vagy kicsi őzike?-nézett rám Ransom aggódó tekintettel, mikor már abba hagytam a fuldoklást.
- Igen! De ne röhögtess, ha tele van a szám!-kuncogtam.Végülis az este nagyon kellemesen telt el és még órákig a teraszon ülve beszélgettünk arról, hogy milyen életet szeretnénk együtt élni.
Egy évvel később.
A konyhában tevékenykedtem amikor Ransom belépett az ajtón. Egy hatalmas csokor rózsa volt a kezében és a szája fülig ért.
- Szia! Hát ez?-mutogattam a virágra.
- Szia, ezt a világ legcsodálatosabb nőjének hoztam!-mosolygott büszkén.
- Ohh, akkor ez nem az enyém..-legörbült a szám.
- Miket beszélsz! Te vagy a legeslegjobb dolog az életemben! A legcsodálatosabb.-lépett közelebb és a csokrot felém tartotta.- Köszönöm Ransom.. -elpirulva vettem el tőle a virágot, majd megszagoltam és kerestem neki egy vázát. A konyhasziget közepére tettem és percekig gyönyörködtem a csodás csokorba.
- Te amúgy mit ügyködsz a konyhába?
- Főzök..Ray és Armin órák óta nyaggattak, hogy éhesek, szóval gondoltam összedobok valamit.
- Hol van a Helga?-kérdezte kicsit morcosan Ransom.
YOU ARE READING
CONTROLLING TIME
RomanceKérnék mindenkit, hogy a könyvet saját felelősségére olvassa, hiszen a történet erőszakos!! Trágár beszédet, bántalmazást és +18-as jeleneteket tartalmaz! Mi történik ha két befolyásos ember találkozik? Ransom Drysdale egy feltörekvő maffia szerveze...