✨ CHAPTER 35 ✨

312 58 8
                                    

🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷
🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷

උදේ මම නැගිට්ට ගමන් හෙව්වෙ සීන්ව.. ඒත් එයා පේන්න හිටියෙ නෑ.. ඒ වෙනුවට හිටියෙ මන් ලග චෙන්.. එයා කොයි වෙලාවෙද ආවෙ කියලවත් මම දන් නෑ..

උදේම මාව ඩිස්චාර්ජ් කරල තිබ්බ නිසා චෙන් බඩු ටිකත් අරගෙන මාවත් එක්කරගෙන හොස්පිටල් එකෙන් එලියට ආවා..

චෙන්ගෙ කාර් එක තිබ්බෙ නෑ.. සීන් ගිහිල්ල තියෙන්නෙ එයාගෙ වාහනේ නිසා අපිට ටැක්සි එකක් හොයාගන්නකන් පාරෙ හිටන් ඉන්න උනා..

විනාඩි පහලවකට විතර පස්සෙ අපේ ඉස්සරහින් කාර් එකක් නැවැත්තුවා.. අපි දෙන්නම හිතුවෙ ටැක්සි එකක් කියල ඉතින් වාහනේට නැග්ග.. බ්ලැක් නයිට් හවුස් එක ලගින් කාර් එක නැවැත්තුවම මම වගේම චෙන් වාහනෙන් බැස්ස..

"" සල්ලි එපා සර්..""

මම චෙන්ගෙ පිටි පස්සෙන් හිටන් බලන් ඉද්දි.. චෙන් වාහනේ හිටපු ඩ්‍රයිවට සල්ලි දුන්නත් එපා කිව්ව.. ඒත් ඇයි අද කාලෙ නිකන් වාහනේ දාන් යන්නෙ මොන මනුස්සයද..මම කුතු හලෙන් බලන් හිටියෙ ඒ මනුස්සය දිහා..

"" ඇයි සල්ලි එපා කියන්නෙ..""

"" සර්ලව හොස්පිටල් එක ලගින් ගන්න කියල කිව්ව.. ඒක මම කරේ සර්.. මගේ වැඩේ ඉවරයි දැන්..එහෙනම් සර් මම යනවා..""

චෙන් තව මුකුත් අහන්නත් කලින් අර මනුස්සය යන්න ගියා.. මන් පුදුමෙන් වගේ ඒ යන වාහනේ දිහා බලන් හිටියෙ මුකුත් හිතා ගන්න බැරුව..

"" මල්ලි යන් ඇතුලට..""

දැන් වෙච්ච දේ ගනන් නොගෙන චෙන් මාව ඇතුලට එක්කරගෙන ගියා..

"" ම..ම්..මා..""

ගේ දොර කොඩම යැන්ග් දරුව වඩාගෙන හිටියෙ අපි දිහා බලාගෙන.. මාව දැක්ක පැටිය මට කෑ ගහද්දි.. මම දුවල ගිහින් යැන්ග්ගෙ අතින් පැටියව ගත්තා..

"" මගෙ රත්තරන්..""

පැටියගෙ නලල සිප ගත්ත මම ඒ කොපුල් පවා සිප ගද්දි.. චෙන් වගේම යැන්ග් හිනා වේගෙන අපි දිහා බලන් හිටියා..

""මල්ලි ඔයා රූම් එකට යන්න.. මම බොන්න මොනා හරි හදල ගේන්නම් ඔයාට..""

DEAR PAIN ( ZHANYI VERSION ) ✔Where stories live. Discover now