🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷
🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷කැශියර් එකට බිල් එක පේ කරේ සීන්.. මම දරුවත් උස්සගෙන එයා එනකන් බලන් හිටියෙ මෝල් එකෙන් එලියට වෙලා..
"" යමු..""
මෝල් එකෙන් එලියට එන ගමන් එයා මට එහෙම කියාගෙන ගියෙ කාර් එක ලගට.. සීන් මටයි දරුවටයි අවශ්ය හැමදේම අරන් දුන්නා.. මම කොච්චර එයාට වෛර කරත් සීන් මේ කරන දේවල් වලින් මට එයා ගැන පැහැදීමක් ඇති නොවුනාම නෙවේ..
දරුවව ශර්ට් එක උස්සල පපුවට ලන් කරන ගමන් මම බැලුවෙ එයා දිහා..
"" යීබෝ මට ඔයාගෙ ෆෝන් එක දෙන්න..""
එයා මගෙන් ෆෝන් එක ඉල්ලනවා.. ඔව් ඉතින් එයා එයාගෙ ෆෝන් එක පොලේ ගහ ගත්තනෙ.. ඒකටත් පලි ඉතින් දැන් මගේ ෆෝන් එක..මම එයාට හිතින් බැන බැන ෆෝන් එක එයාගෙ අතට දුන්නෙ..
එයා කාගෙදෝ නම්බර් එකක් ඩයල් කරල ඒකට කෝල් එකක් ගත්තා..
(දුරකථනයෙන්)
"" චෙන් උබ හෙට වරෙන් මෙහෙ.."""".......................................
"" හරි..""
එයා ෆෝන් එක කට් කරල මට දීල ජනේලෙන් එලිය බලාගෙන හිටියා.. එයා මොනම හරි හිත් කරදරින් ඉන්නෙ කියල මට තේරුනා..
වාහනේ ගාර්ඩ්න් එකේ නැවැත්තුවම සීන් බැහැල ඇවිත් දොර ඇරල මටත් බහින්න උදව් කරා.. මම දරුවව තුරුල් කරගෙනම ගේ ඇතුලට යද්දි.. මට ඇහුනා අර අපි ආපු වාහනේ ආයෙත් යන සද්දෙ....
සීන් මෝල් එකෙන් ගත්ත බඩු ටික ගෙනත් රූම් එකෙන් තියල එලියට ගියා.. මම දරුවව ඇදෙන් තියල ගෙනාපු කොට්ට ටිකක් දරුවගෙ වටේ තියලා.. ඒ බෑග් වලම තිබ්බ ඇදුම් වගයක් අරගෙන මම ටවල් එකත් කරට දාගෙන බාතෲම් එකට ගියා.. සුවඳ සබන් ගගා ශවර් එක යටට වෙලා නාගද්දි.. මට දරුවගෙ හිනා සද්දෙ ඇහෙන්න ගත්ත.. ඒ කියන්නෙ එයා දරුව ලග.. මටත් නොදැනිම මගෙ මුවේ හිනාවක් ඇදුනා..
ඇග පිහිදන් ඇදුමක් දාගෙන ඔලුව පිහිද පිහිද මම බාතෲම් එකෙන් එලියට ආවෙ ඇද දිහා බලාගෙන..
"" මගෙ මැණිකට හිනාද ආ..""
සීන්ගෙ කම්මුලකට අතින් ගගහා දරුවා හිනා වෙද්දි.. එයත් හුරතල් වෙවී දරුවා එක්ක කතා කරන විදිහ මම පැත්තකට වෙලා හිටගෙන බලන් හිටියා..
ESTÁS LEYENDO
DEAR PAIN ( ZHANYI VERSION ) ✔
Fanficඔහුගේ අත්වැරදීමෙන් සිදු වූ අපරාදයෙන් දරුවෙක් සමග තනි වූ තරුණයෙක්ගේ ජීවිතේ..🖤💔