azıcık dertleşelim mi?

256 20 25
                                    

    Ben üç çocuklu çalışan bir anneyim. Kitap yazmak benim hayalimdeki kadınları yansıtma şeklim. Kızlarımın hepsini çok seviyorum ama muhtemel Aşk Derya'mın yeri ayrıdır. İlk göz ağrım diye sanırım onu daha çok benimsemişim.

   Her hikâyem de kaliteli bir erkek karakter yazmaya çalışıyorum, şiddet düşkünü, kıskanç, baskılayıcı tipler değiller mesela...

    Şiddet ve cinselliği ön plana çıkarıp ilgi çekmeye çalışmadım hiç bir zaman.

    Eksiklerim çoktur illa ki... Neticesi itibariyle sayısal  çalışan bir beynin edebi işler yapması çok emek istiyor.

   Bu yola çıkarken niyetim töre kitabı yazmak değildi ama öyle şeyler okudum ki aklım durdu.

   Bir insan kadının ezilişini okumaktan niye zevk alır, niye buna prim yaptırır. Birde bu saçma kitapların okunma oranları inanılmaz yüksek. Milyon okunmuş çoğu...

    Ben elimden geldiğince kadını hak ettiği yere taşıyan hikayeler yazmak istedim, bunu sevecek kitlede gelip beni bulur diye düşündüm.

    Ve çok teşekkür ederim benim hikayelerimi arayıp bulmuş ve okuyan, yeni bölümü heyecanla bekleyen okurlarım var.

    Burda sizler ile paylaşmak istediğim bir nokta var, ben sizlerle sohbet etmeyi ve hikâyede ki karakterler hakkında kritik yapmayı çok seviyorum. Her yoruma da mutlaka cevap vermeye çalışırım. Dizi kritiği yapar gibi düşünüyorum. Mesela bahar dizisini izleyip üstüne konuşmak çok hoşuma gidiyor çünkü klişe değil. Ters köşeler keyif veriyor.

   Ama sizler benimle sohbet etmiyorsunuz 😔

   Yemeği yeyip, eline sağlık diyerek  sofradan kaçan çocuklara benziyorsunuz.

   (Eline sağlık bile demeyen ⭐ parlatmayan arkadaşlar bu sohbetin muhatabı değiller zaten)

    Ben beni ve hikayelerimi seven arkadaşlarımla sohbet etmek istiyorum.
  
    Çok şey mi istiyorum...

    Herkes satır arası on yorum yapsa bu yazarcık da mutlu olsa olmamı?

   Çok akıcı yazıyorum kaptırıp gidiyorsunuz biliyorum 😎🤭 ama ne olur yorumlarınızla beni mutlu edin.

   Bugün öldürülen öğretmen arkadaşımıza Allah'tan rahmet diliyorum.

   Mesleki olarak mutlu değilim, öğretmenlik değil dadılık yaptıran sisteme tepkiliyim.

    Bari burda yüzüm gülsün mü arkadaşlar?

    Yazdıklarım sitem değil, gerçekten dertleşmeye ihtiyacım vardı, sizlerle sohbet edeyim dedim.

   Hadi şimdi tek nefeste okuduğunuz bombalarla dolu son bölüme dönüp yorum yapın ve sohbet edelim.

   Sizleri seviyorum ❤️😍😻

Çıkmaz Sokak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin