Bilinmezlik korkuyu doğurur. Korku hataları ve hatalar istenmeyen sonuçları.Fakat korku kimi zaman cesaretin de en büyük destekçisidir.
"Burada böyle oturacak mıyız gerçekten?! Size anlattıklarımızı duymadınız mı?Bir şeyler yapmayacak mıyız? "
"Seungmin, önce sakin ol. Sizi dinlediğimizi biliyorsun."
"O halde ne hyung? Neden bu kadar sakinsiniz? Nasıl sakin kalabilirsiniz?! Size diyoruz ki Venüs ibl-.."
"Şşh.. Sakin ol dedim." derken küçük olanın dudaklarını eliyle örtüp boş olduğunu bildiği odayı kolaçan etmişti Minho.
"Bize.. İnanmıyor musunuz?"
Başından beri, Seungmin'den çok daha sakin olan beden konuştuğunda bakışlarını küçük olandan çekip derince Jisung'a baktı - şuanlık- en büyükleri.
"Size inanıyoruz Jisung. Hatta... Hatta daha fazlası."
Hyunjin, küçüğünü hyung'unun kıskacı altından yavaşça çekerken aynı zamanda verdiği esle konuşmaya giriş yaptı:
"Gördükleriniz.. Bunlara bir süredir aşinayız."
"Ne demek istiyorsun?"
Jisung'un kafası karışmış sorusunu, artık daha sakin, mantıklı düşünebilen ve parçaları yavaş yavaş birleştirebilen beden yanıtladı:
"Siz.. Onu siz de gördünüz.. Değil mi? Bu yüzden ikiniz de Venüs'e karşı bu kadar katısınız?"
İki büyük tereddütle birbirine baksa da daha fazla bir şeyleri saklamanın gereği olmadığını düşünerek onayladılar Seungmin'i.
"Ne?! Neden kimseye bir şey söylemediniz? Aklınızı mı yitirdiniz siz?! Bunu nasıl saklarsınız?!"
"Jisung! Sakin olun demekten sıkıldım. Biraz alçalın lütfen.
Evet şahit olduğunuz manzarayı biz de gördük. Ama düşüncesizce adım atamazdık.
Bakın, Venüs bir Tanrıça. Ve Chan hyung ona fazla güveniyor. Elimizde yeterli kanıt ve bilgi olmadan böyle bir şeyi ortaya attığımızda elimizde patlardı.
Bu Tanrıların dünyası, her ne kadar tiksindirici ve korkunç olsa da Venüs'ün bunun için sağlam sebepleri olabilir. Her şeyi göz önünde bulundurmalıyız. Bir anda herkesi telaşlandırıp ortalığı bulandıracak konumda değiliz. "
" Peki ne yapacağız? "diye sordu Seungmin, Minho'nun mantıklı açıklamalarına ithafen.
" Hyung ve ben, bir süredir bunun izini sürüyoruz. Venüs'e sonsuz bir şekilde güvenemeyeceğimiz kadar açık var.
Fakat sizin öğrendiklerinizle bir şeyleri oturtabiliriz. En başta.. Jeongin'in anlattıkları.. Bunlara tamamen güvenemesek de göz ardı edilemez. "
" Yine de pek mantıklı gelmiyor. Kale bu kadar güçlüyken güçlerini nasıl kullanabildi? Üstelik neden sadece o? "
Hyunjin ve Jisung ardı ardına konuştuğunda dört beden düşüncelere daldı. Ve buna ilk mantıklı açıklamayı bulan Minho olmuştu:
" O kadar da mantıksız değil aslında. Jongin Hyung peşimizde olmalı. Bizi öylece tehlikenin kucağında bir başımıza bırakmaz. Bir şekilde bizimle irtibata geçmeye çalışıyordur. Ve bunu Jeongin'in gücü üzerinden yapması gayet mantıklı.
Kalenin gücüne gelirsek.. Venüs'ün güçlerimizi kullanmamız için kalkan olduğunu söylediniz.
Ama.. Ya bu başarılı bir ters köşeyse? "" Nasıl yani hyung? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yûgen (Hyunmin)
FanficNoseda Üstün Irklar Akademisi.. Süregelen tarihin en başından beri sırlarını ve varlıklarını İnsanoğlundan korumayı başarmış, özel kana ve güçlere sahip üst ırk olan Demanlar'a ve onlardan daha üstün olan, atalarının bu dünyanın kurucuları olduğuna...