🔥S.V.K 12 Aynada görünen geçmiş

361 45 11
                                    


Selâm canlarım. Yeni bölüme hoşgeldiniz. Hatalarım varsa affola.
Oylar ve yorumlar itina ile alınır. Keyifli okumalar dilerim ❤️

Karaca! Minibüsün içinden çekip çıkardı şeyi gören adamlar ne yapacaklarını şaşırdılar. Kızın yüzünde deli bir gülümseme belirirken omuzuna dayadığı küçük roket atarı gördüğünde en büyük şoku Pusat yaşadı. Kocaman bir,

" Hassssiktiir! "

Çıktı dudaklarından. Ardından bağırdı.

" Koruyun kendinizi! "

Aynı anda tetiğe bastı kız. Ateş alan küçük roket ivme kazanıp evin önüne dizili araçları bulduğunda bir anda oluşan patlama ile araçlar havaya uçarken yanan araba parçaları etrafa saçılıyordu.

Kızın yüzünde ise müthiş bir keyif ve kahkaha vardı.

" Kara ile tanışın beyler! "

Dedikten sonra tekrar içeri girdiğinde minibüsün kapıları açıldı. Cemre ve Savaş çıktı minibüsten ellerinde silahlarla. Önlerine çıkan kim varsa tek tek vurmaya bir bir indirmeye başladıklarında arkadan Karaca indi üzerinde hâlâ Pusat'ın verdiği eşofmanla ve yalınayak.

Karaca Pusat'ın evinden çıkar çıkmaz buraya gelmişti demek. Yanan araçlara doğru yürürken bağırdı.

" Hepinizin canı cehenneme! "

Bu kız nasıl buraya kadar gelmişti. Adamlarından ve verilen ilaçlardan nasıl kurtulmuştu.

Pusat ne olduğunu anlayamasada durup soracak vakti de yoktu. Karaca konusunu sonraya erteledi. Önce Vilademir'in hesabını görecekti. Elinden kaçarsa bir dahakine daha büyük bela olurdu.

Bahçe tam bir savaş meydanına dönüşmüş her iki tarafın adamları siper aldıkları noktalarda karşı taraftan kimi görseler öldürmek üzere sıkıyorlardı.

Ama Pusat'ın aklındaki ölmesi gereken tek kişi Vilademirdi. Yanındaki Boran'a başıyla işaret verdikten sonra kulaklığına dokunup Kıraç! Dedi. Ardından hızla eve yöneldiğinde arka arkaya sıkılan kurşunlarla Vilademir'in adamları geri çekilirken Pusat ve Karaca araçların arkasından dolaşıp evin önüne geldiler.

Giriş kapısının iki yanında durduklarında ikiside sinirli birbirlerinin yüzüne baktılar.. Karaca'nın burnunda ki kurumuş kanı gördü adam. Evden nasıl çıktığı belli olmuştu. An itibariyle bütün adamları ölmüştü belliki. Kız sinirle çattığı kaşlarıyla işaret parmağını adama uzattı. Tam...

" Seninle..."

Demişti ki kapının arkasından gelen pompalı tüfek sesiyle kapıda bir delik açılınca ikisi de geriye çekilip yere çöktüler. Yinede konuştu.

" O koduğumun piçini elimden almasaydın bu durumda olmayacaktık." Diye bağırdı kız.

" O şerefsizi öldürmeye kalkmasaydın bu durumda olmayacaktık asıl! "

Derken bir kez daha ateş edildi arkadan. Kapıda bir delik daha açıldı.
Kapı parçaları etrafa dağılırken,

" Mekanımda dayılık yapmasına bana ait şeylere çökmesine izin mi verseydim!

HA! Ayrıca bana oynadığın oyunu da unutmadım! "

Diye hırladı kız. İlaçlı kahveden bahsediyordu. Aklında uygun bir intikam vardı. Ama zamanı değildi.

Kendisini umursamayan Pusat'a attığı sinirli bakışın ardından kız dış pencereye yaklaşıp silahın kabzasıyla tek darbede camı dağıtıp yeniden yere çöktü. Üçüncü silah sesi ve camın dağılmasıyla bunu fırsat bilen Pusat kapıdan içeriye daldı. Şuan birbirlerini öldürecek gibi baksalarda ortak hareket ediyorlardı.

 SİYAH VE KARA ( TAMAMLANDI ✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin