🔥S.V.K 6 Ortaklık.

408 49 13
                                    

Selâm canlarım.
Üzgünüm telefonumun ve bilgisayarımın aynı anda sıkıntı çıkarması yüzünden bölüm biraz gecikti. Hoşgörünüze sığınıyor, keyifli okumalar diliyorum.

Hatalarım varsa affola.

*****

Pusat'ın gözleri kıza doğru kaydı. Yavaşça ayağa kalktı. Silahını çıkardı belinin arkasından. Kıza çevirdi namluyu. Kız bunun nasıl olduğunu, nasıl engel olabildiğini düşünürken, sıktığı dişleri ile bir kurt gibi hırladı adam.

" Bu ilk ve sondu. "

Ardından silahın horozunu kaldırdı ve tetiğe bastı. Kurşun kızın başının yanından geçip oturduğu koltuğa saplanırken aynı anda hızla açılan kapıdan içeriye giren Boran ve Sadık'ın gözlerindeki telaş bariz belli, ikisi de patronları için endişelenmiş, elindeki silah kıza çevrili ayaktaki Pusat'a ve tam karşısındaki kıza baktılar.

İki adam odada ne olduğunu anlamaya çalışırken Pusat'ın sesi duyuldu.

" Bir daha aynı şeye kalkışırsan kadın olduğuna bakmaz iki kaşının ortasından vururum seni."

Duyulan cümle ile Sadık anında kızın yanına geldi.

" Raca? "

" Sorun yok Sadık.
Dışarıda bekle. "

" Emin misin? "

Dedi kan kardeşi dudakları arasından kısık sesiyle. Kızın gözleri Pusat'ı buldu.

" Öldürmek istese yapardı."

Gözleri Sadık'ın gözlerini bulduğunda sessiz ama ikna edici emirle kapıya yöneldi adam.

Pusat'ta Kıraç ve Boran'a baktı sırayla. Onlarda Sadık gibi odanın dışına çıkarken yerine oturarak silahını masaya bıraktı. Konuşmanın kalanı ikisi arasında geçecekti. Geriye yaslandı kız rahat...

Gözleri karşısındaki adamın gözlerinde az önce sinirle yaptığı hareketi nasıl engellediğini düşündü. Yoksa onunda mı bazı güçleri vardı. Hadi ama tabii ki yoktu. Birileri herkese güç dağıtmıyordu.

Kısa bir an daha düşündükten ve cevap bulamadıktan sonra sanki hiç bir şey olmamış az önce birbirlerini ölümle tehdit etmemişler gibi konuşmaya başladı.

" Kurtoğlu."

Adam kızın sakinliğine baktı. Dengesiz hâli şaşırtmıyordu artık.

" Öncelikle!
Kağıt oynarken hile yaptığımı farkettin, öyle değil mi?"

Zeki ve sakin bakışları kızda,

" Evet."

Dedi adam.

" Kullandığın hileyi tanıdım."

Oysa kız belli etmediğini düşünüyordu. Lâkin anlaşılan o ki karşısındaki adam yerini sonuna kadar hak eden biriydi. Kısa süreli sessizlik oldu.

" Söylesene Karaca. "

Dedi adam öne doğru eğilip kollarını önündeki masaya dayayarak.

" Kimden öğrendin bu numarayı.
Uzun zaman önce ölen Joker bizzat öğretmiş olamaz."

Cevap vermedi kız. Onun yerine merak ettiği diğer şeyi sordu.

" Neden hile yaptığımı gördüğün hâlde devam ettin. "

" Sana bir ders vermek için."

" Ama veremedin, ben kazandım. "

Bu kez Pusat gülümsedi.

 SİYAH VE KARA ( TAMAMLANDI ✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin