🔥S.V.K 7 Gölgeler

338 53 15
                                    


Selam canlarım.
Bölüm biraz geciktiği için üzgünüm. Bu yüzden hoşgörünüze sığınıyorum. Malûm bayram telaşı vardı.

Buyrun yeni bölüme.
Keyifli okumalar dilerim.

*****

" Ne otel, ne mekan ikisininde çok bir önemi yok benim için. "

" O halde neden bana ortağım ol dedin? "

Gülümsedi kız.

" Sen zaten orayı istiyordun. Bende fırsat bu fırsat uyanıklık yapayım dedim."

Kızla ilgili tahminleri doğru çıkmıştı.

" Seni istiyorum ben Kral Kurtoğlu. "

*****

KARACA

Pusat'ın gözleri üzerimde dolaşırken duygusuz bir şekilde bakıyordu. Ve sakin! Söylediğim cümleyi mi anlamadı diye düşünürken şüpheli bakışları ile dank etti. O an farkettim yaptığım gafı.

Kendi kendime sinirle gülmeye başladım.

" Yani gölgeni istiyorum. "

Derken bir an da ciddileşti. Ben de aynı şekilde devam ettim.

" An itibariyle Sandalcı'ya ait olan herşeyin tek sahibi benim!"

Dedim rahat tavırlarla geriye yaslanarak.

" Ve hayatımı bir düzene koydum. Artık tek hedefim var. Büyümek! Her alanda büyümek!

Ama aleminizde büyümek kolay değil. Bunun farkındayım. Bu yüzden seninle! Alemin kralı ile ortak olmak istedim. "

" Kurtoğlu ile ortak olan kişi yerini sağlama almış demektir. Sende bunu kullanmak istiyorsun."

" Birincisi evet." Dedim yine rahat bir tavırla.

" Gördüğün gibi gizlim saklım yok Kurtoğlu. Kartlarımı açık oynuyorum."

" En başından beri bunu mu planlanmıştın Kara. Ca!? "

" KARACA değil. KARA!

Aslında hayır.
Benim planlarımın arasında sen yoktun Kurtoğlu. Ben zaten yıllardır ince ince örmüştüm ağlarımı. Bugüne hazırlamıştım kendimi.  Yani Sandalcı'nın seni bana yollaması hesapta yoktu. Peşime düşerek ilk sen girdin benim hayatıma. Babamın seni kurtarması vs vs. yüzünden. Gerçi eninde sonunda kesisecekti yolumuz. Belki de iki düşman olarak olacaktı bu.

İkinizin aynı koğuşa nasıl düştüğüne gelince bunu hâlâ anlamış değilim. Her neyse. Sonrasında işler dahada karıştı."

" Dur! " Dedi aniden.

Durdum.

" Tam burada bir şey sormak istiyorum."

" Babanın cezaevinde olmasının..."

Gülümseyerek,

" Sebebi benim."

Dedim cümlesini bölerek.

" Ona belli bir süre vermiştim ve o süre dolmuştu. Ona oynadığım oyunun son perdesi ile Sandalcının devri bitti. Adamları, paraları, malları herşeyi benim oldu. İsyanımdaki ilk hamlemdi o adamı, yani Sandalcı'yı ayak altından çekmek.

Cevabı verdiğime göre devam ediyorum.

Haydar olayı ve annemin olayı derken tekrar tekrar karşılaştık. Bu karşılaşmalardan sonra dedim ki. İşte fırsat. Bu âleme girdim madem. Madem yerimi korumak ve sağlamlaştırmak istiyorum. O halde neden ayağıma kadar gelen bu fırsatı değerlendirmeyeyim ki. Bana Kurtoğlu'nun gölgesi lazım.

 SİYAH VE KARA ( TAMAMLANDI ✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin