Selaaam canlarım ♥️
Öncelikle bir açıklama yapmak istiyorum.Bildiğiniz gibi Gök Yıldız İsimli hikâyemiz finaline giderken S.V.K ve Kaçak hikayelerim yavaşladı.
Tam S.V.K yeni bölümü yazarken rahatsızlığım yüzünden acil ameliyata alındım. Bir kaç gündür de aldığım anestezinin etkisinde evde sürekli uyuyorum. Bölümü ancak bugün yayınlayabildim.
Hoş görünüze sığınıyor keyifli okumalar diliyorum ❤️ 🌹
*****
karı kız defterini kapattım."
Ellerini suyun içinden çıkardı önce. Sonrada parmağındaki kurt başlı yüzüğü. Ardından sağ elimi tutup yüzüğü baş parmağıma geçirdi. Çünkü diğerleri için büyüktü.
" Bundan sonra tek eşli bir kurtum.
Sana en güzelini alana kadar şimdilik bunu tak."
Parmağımdaki kurt başlı yüzükte kaldı gözlerim. Ne diyeceğimi bilemedim.
" Döner dönmez ilk olarak ailemle tanışırsın sonrada nikâh işlemlerine başlarız."
" Ne!" Dedim yerimde dönerek.
" Ailenle tanışmak mı?"
" Evet. Gelinlerini görmek tanımak isteyecektir anne ve babam. "
*****
Sırtını adama yaslayıp kendini suyun içine bıraktı kız. Elini alnına bastırdı.
Bu kadar hızlı olmasını beklemiyordu.
" Babam şuan İtalya'da. Döner dönmez arayıp konuşacağım. Senden ve evlenme kararımızdan bahsedeceğim."
Arkasındaki Pusat'ı dinlese de kafasının içinde karşısında Derman Kurtoğlu ve Elmas Kurtoğlu'nu hayal edince gerilmeden edemedi.
Derin bir nefes alıp verdikten sonra bu gerginlikten kurtulmaya rahatlamaya çalışarak biraz daha bıraktı kendini suyun içine doğru. Dakikalar sonra sıcak suyunda etkisiyle bütün bedeni gevşemeye gözleri yeniden kapanmaya başlayınca kaşlarının yardımıyla açık tutmaya çalışırken kulağının dibinde onu duydu yeniden.
"Uykun mu geldi? "
" Evet." Dedi kız.
" O yüzdende! "
Diyerek bir anda kollarından ayrılıp suyun içinde ayağa kalktı. Pusat karşısındaki manzarayı görünce ister istemez alt dudağını dişlerinin arasına aldı. Köpüklü ıslak beyaz vücut aklını başından alıyordu yine.
Yiyecek gibi bakan gözleri kızın üzerinde gezerken,
" Uslu durmamı istiyorsan karşımda böyle durmamalısın. Bu manzara verdiğim sözü anında ve seve seve unutturur bana."
Kız Pusat'ı duymazdan gelip rahat bir tavırla yanından geçerken adam bir anda kolundan tuttu.
" Ne oldu?
Ne bu surat.
Niye ateşlendin birden."" Birşey yok."
Dedi kız son basamakla jakuziden çıkıp yan taraftaki duş başlığının yanına giderken. Musluğu açıp suyun altına girdi. Pusat'ın bakışları eşliğinde küçük rafta görüp eline aldığı şampuanla önce saçlarını sonra vücudu köpükleyerek duşunu alırken Pusat hâlâ suyun içinde kızı izliyordu.
Durulanmaya başlayan kızın ellerinin kendi boynunda, göğüslerinde, kalçalarında gezişini izledikçe yerinde duramaz olurken o elleri kıskandı. Nasıl bir şeydi bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH VE KARA ( TAMAMLANDI ✔️)
AçãoInstagram:azimet340 SİYAH VE KARA. KURTOĞLU SERİSİ -2 Yılbaşı Elmas-ı isimli hikayemi okuyan herkesin kulağına tanıdık gelecek olan PUSAT KURTOĞLU'nun hikayesidir. Yılbaşı Elmas-ı'n daki isimler geçsede Yılbaşı Elmas-ı isimli hikayeden bağımsızdır...