ilk fotograf.

52 6 0
                                    

oy verir misinizz

"neyi bilmicek misim benn?
cagan ve leya panikle ayaga kalktilar, ne ceviriyordu bunlar allah askina?

"neyi bilmicek missin sen?" leya bana oyle panik olmus bi sekilde bakiyordu ki.

"hayatim sen daha demin tuana dan baskasi bilmicek demedin mi?" cagan soze girdi,

"dedi tabii dedi de," konusurken etrafa bakiyordu. "dedi cunku sen endiselenme diye dedi." ikisi de kafasini sallayarak birbirlerine bakti. bense telas yaptım.

"ay ne endiselenmesi yoksa yagiza bisey mi oldu?" salona dogru seslendim. "yagiizz!" cagan balkondan cikip elleriyle kollarimi sardi.

"ya yok bisey sen ne diye evi inletiyorsun tuanacim." yanima geldi. yagizin "efendim" diyip mutfaga girmesi ikisinide telaslandirdi.

"noldu tuana?" bende telasla yagizin yanina gittim.

"ya bu ikisi sen endiselenme diye soylemedik diyor, dogruyu soyle bisey mi oldu sana?" yagiz garip garip bana bakti.

"yo-" yagiz sozunu bitiremeden cagan yanimiza dogru gelmedi kostu resmen.

"yagizcim kankacim hani sen tuana tuvaletteyken elini kestin ya, biz onu tuanaya soyledik" soylerken kas goz yapti ama anlamadim.

"ne eli kesmesi ya?" bu sefer yanimiza gelen leya oldu.

"a a bak nasil unutmus canim arkadasim, elinin acisi gecti demek." leya sozleri bastira bastira konusuyordu. en sonunda dayanamadim.

"aaa noluyo ya, yagiz iyi olduguna emin misin?"

- yagizdan -

gercekten hic bisey anlamiyordum, iki debir kas gozlerle ayak uydurmami soyluyor gibilerdi. leya tuanaya caktirmadan dudaklariyla "sonra anlaticam" dedi, bende mecbur onlara uydum.

"haaa dogru evet elimin acisi gecmis hatirlamadim bi an" diyip guldum.

"ya ikiz niye soylemiyorsun ya bisey oldu sandim dikkat etsene, of gel bi bakim." tuana bana dogru yururken ne yapicagimi bilemeden cagana baktim el kol hareketi yapinca geri cekildim.

"a ah tuanacim, ikizim canim benim neyine bakicaksin zaten kucuk bi siyrik." bu sefer cagan tuananin yanina gecti.

"ya bak gordun mu tuana yagizin eli de gecmis, e hadi biz de iceriye gecelim madem."
cagan tuanayi mutfaktan cikartinca kapiyi kapattim.

"ya leya noluyor?" sandalyeye oturdum.

"ya az kalsin bizi eleveriyordun yagiz ya" leya rahatlamis bi sekilde karsima oturdu ve caganin planını anlatti. bende tamam dedim ve beraber iceri gectik.

- tuanadan -

yagizla leyanin geldigini gorup ayaga kalktim.

"ya yagiz eminsin dimi bak?" yagiz koltuga oturdu.

"ya eminim tuana sakin ol hadi otur." diyince oturdum.

"bana bakin bir daha boyle bisey olursa benden saklamak falan yok ha, bak leya huyumu biliyorsun cok fena yaparim." diyip elimi salladim.

"ya tuanam kucuk bisey diye söylemek istemedik bi daha soz olmazz." gulumsedi.

"ya sen beni merak mi ettiin" yagiz yanima gelip yanagimi sıktı.

diğer yarımım.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin