24.05.24
"Hyung, buna gerek yok. Gerçekten daha iyi hissediyorum ve inan bana kendim halledebilirim."
Jimin önüne koyulmuş mezelere ve yemeğe bakarken mahcupça konuştu. Yoongi sanki ebeveyniymiş gibi Jimin'in başından günlerdir ayrılmıyordu, üstüne üstlük Jimin onu bazen şimdiki gibi bütün sofrayı yemekler ile döşemiş bir şekilde, bazen bütün evi temizlemiş bir halde, bazen de kirli kıyafetlerini makineye atmışken buluyordu ki bu utanç vericiydi.
Geçen gece de bu konuyla ilgili Yoongi ile tartışmak istemişti fakat Yoongi'nin tek söylediği Jimin'in parfümünü değiştirip değiştirmediğini sormak olmuştu.
Yoongi ile ilgili artı bir bilgiyi de Jimin bu sayede edinmişti. Konu Yoongi'nin işine gelmiyorsa, değiştiriyordu.
"En sevdiğinden yaptım, tadına bir bak."
Yoongi elinde tuttuğu uzun çubuklar ile jimin'e yemekleri işaret ettiğinde kumral olan kıpkırmızı kesildi. Biraz mahçup fakat biraz da mutluydu.
Yoongi ile kendi sevdiği şeyleri paylaşabileceği kadar vakit geçirmişti ve büyük olanın bunları unutmaması, aklının bir köşesinde tutması hoştu.
Bi' çorba bile yapmam bana
Yoongi'nin kendisi de oldukça hoştu fakat Jimin bir de bunu düşünürse daha da kızaracağını bildiğinden tıpkı karşısındaki adam gibi sessizce yemeğine odaklandı.
"Yarın benimle şirkete gelmek ister misin?"
Yoongi'nin kısık sesi masada duyulduğunda Jimin şaşkınlıkla elinde hareket ettirdiği çubukların hareketine son verdi.
Böyle bir teklifi beklemiyordu.
Yoongi'nin onaylanan şarkı sözlerinden sonra şirket lafı ara ara tekrar geçmişti aralarında fakat Jimin yine de duyduğu bu teklif karşısında şaşırdı.
Sonuçta kendisi Yoongi'ye benimle iş yerime gelmek ister misin gibi bir soru sormazdı ya da soramazdı çünkü bunun oldukça alakasız olacağını düşünürdü fakat Yoongi bu konularda pek de çekingen bir yapıya sahip değildi.
"Emin misin? Bu biraz garip olmaz mı?"
Eğlence şirketlerinin gün ayırt etmeden çalışmaları Jimin'in hafta sonunu Yoongi ile geçirmesine engel olacaksa eğer Jimin bu teklifi geri çevirmek istemezdi ama yine de sormadan edemedi.
"Neden garip olsun? Taemin ile tanışabilirsin, imza falan alırsın. Evde tek başına oturmaktansa benimle olursun."
Taemin Yoongi'nin kendisi için şarkı yazdığı çaylak idoldü ve imza fikri pek de kötü değildi.
Jimin böyle şeylerle zamanında oldukça ilgilenmişti. Ergenlik döneminde odasında onlarca grubun posteri bulunurdu, albümler satın alırdı ve kumral olan şimdi tüm bunları düşününce biraz utanıyordu.
Bir de Yoongi'nin de belirttiği gibi işin onunla olma kısmı vardı ki işte bu nokta Jimin için pahabiçilmez olan kısımdı.
Şarkı kayıtları alınırken Yoongi'nin yanında bir yerlere tünebilir ve taemin isimli idol şarkıyı seslendirirken Yoongi'nin yazdığı sözleri Jimin gururla dinleyebilirdi.
Yoongi'yi bolca övebilir ve onu iyi hissettirebilirdi.
"O zaman geleyim ben seninle."
Bütün olan rahatlamış bir ifade ile Jimin'in sözlerini onayladığında kumral olan Yoongi'de daha önce hissetmediği bir şeyi de hisseder gibi oldu ve bu gerçekten şaşırtıcıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
limerence | yoonmin
Fanfiction|tamamlandı| istemsiz, coşkulu, yoğun duygusal uyarılma