🌼 නිකේත්ව මවාගන්න අපහසුයි කියපු අයට .....,
Korean actor song kang දන්නවනෙ..එයාගෙ ඩ්රාමාස් බලලා තියෙන අය එයා කතා බහ කරද්දි සාපේක්ෂව වෙනසක් දැනිලා නැද්ද ?
මම නම් හෙනම ආසයි එයාගෙ ඒ ගතියට....එයා හිතල කරන දෙයක් නෙමෙයි ඒක ...ඒත් මට අනුව නම් එයා කතා කරද්දි එයාගෙ ඇස් ඇතුලෙ ගිලෙනව වගේ දැනෙන්නේ 🙈 යාහ් !! Cool ! නිකේත්ගෙ පෙනුමත් ටිකක් විතර song kang ට සමානයි......
නිකේත්වයි ඒඩන්වයි පටලගන්න එපා..ඒඩන්ට තියෙන්නේ නාහෙට අහන්නැති ලුක් එකක්...ටිකක් කියුට් බට් හැසිරීමෙන් නම් එහෙම නෑ.... !
ආහ් තව korean singer , actor cha eun woo ත් ටිකක් නිකේත් වගේ..... ( මන් කියන ලක්ෂණය පැහැදිලීද මන්දා .. එයාලා කතා කරද්දි තමයි මට නම් ඒක දැනෙන්නේ....විශේෂයෙන්ම song kang )
නිකේතුත් අන්න ඒ වගේ..... වෙනස අදුරගන්න පුළුවන් අයට ඒක පැහැදිළි ඇති....
මේ මුකුත් මැවෙන්නැත්තන් ඔයාලට ඕනෙ කෙනෙක්ව මවාගන්න...කිසි ප්රශ්නයක් නැහ් ......
.
.
.
.
.
.
.එදත් අහසෙ ලස්සනට ඉර පායලා තිබුන සෙනසුරාදා හැන්දෑවක්.....
ලෝකෙට පොදු ධර්මතාවයක් කෙසේ වෙතත් ලංකාව ඇතුලෙ පොදු ධර්මතාවයක් උන සෙනසුරාදා උදේ පාන්දරම සර්ලගෙ වයිෆ්ලා සර්ලට ඇදෙන් නැගිට්ටින්න දෙන පයින් පාර නිසා ඒඩන්ටත් සිද්ධ උනා සෙනසුරාදා උදැහැනම කම්බයින්ඩ් මැත්ස් ක්ලාස් වන්දනාවෙ යන්න.....
උදේ ක්ලාස් ගිහින් දවල්ට කාලා බීලා කොල්ලා හවස් වෙලා මරදානෙ අබේවික්රම ෆුල් හවුස් එකට ආවෙ වැඩ කීපයක් කරගන්න තිබුන නිස....
YOU ARE READING
CAROL 🌼
Non-Fiction" ඩේසි මල .........." "................." " Espoir ඔයා එනකන් බලාගෙන ඉන්නව !" ඒ හිතුවක්කාර දෑස් කිව්වෙ එහෙම...... . . . . . . . Start - 2024 / 04 /29 End - ?