🌼 🌼 Aron & Raveen 🥺❤️🌼 බලන්න මට හම්බුන ගිෆ්ට් එක මොකද්ද කියල.... ඒක හරිම ලස්සනයි ❤️❤️ ඒ දක්ෂතාවය ගැන නම් කියන්න වචන නෑ........
.
.
.
.
.
.
.
" තාත්ති මට හිතාගන්නත් බෑ කොහොමද එහෙම සාක්ෂියක් වත් ඉතුරු නොවෙන්න මර්ඩර් එකක් කරන්නෙ කියල ....."" ඒක තමයි ඒක සෑහෙන්න ප්ලෑන් ඇතුව කරපු එකක්....."
" තාත්ති ඔයා දැක්කද ඒ ලේඩිගේ අත් දෙක දිහා....."
" ම්ම්....."
" ඒව බැදල තිබුනෙ අර පොලියෙස්ටර් රෝප් එකකින් උනාට මන් දැක්කා ඒ ලේඩිගේ අතේ මැණික් කටුව ගොඩක් ඩැමේජ් වෙලා තියෙනව....."
" ඒක මාත් නෝට් කලා....අනික ලේඩිගෙ ඇගේ තියෙන ඩැමේජස් අලූත් ඒව නෙමෙයි..... "
"ම්ම්....ඒක හරියට ගිය සතියෙත් ඒ ලේඩිට ලේ පනින්නම ගහල ඊයෙත් එයාට හොදටම ගහල මැරිලා ගිහින් වගේ තාත්ති....."
ශාන් සුසුමක් පිට කලේ ඒඩන්ගෙ කතාවට ඔළුව වනමින්..... දෙන්නත් එක්ක මර්ඩර් එක සිද්ධ වෙලා තිබ්බ ගෙදරින් එලියට ආවෙ ඇලන් ශාන්ට නගින්න රෝවර් එකේ දොර අරිද්දි.....
" තාත්ති මට නම් හිතෙන්නෑ මේක වෛරයෙන් කරපු දෙයක් කියල ...අයි මින් වෛරයකින් විතරක්...මේක තනිකරම නාරාහේන්පිට මර්ඩර් එකට සමානයි.... අනික පොලිසියෙනුත් ගෙස් කරන්නෙ දෙකම කලේ එක්කෙනෙක් කියල ...."
ඒඩනුත් ශාන් එක්කම වාහනේට ගොඩ වුනේ දොර වහපු ඇලන් ඇවිත් ඩ්රයිවින්ග් සීට් එකට ගොඩ වෙද්දි.....
" සීරියල් කිලර් කෙනෙක් ?"
" ම්ම්.......තව එක මර්ඩර් එකකින් ඒක ඔප්පු වෙනවනේ.... තව එක මර්ඩර් එකක් හරි උනොත් අනිවාරෙන් ඒ දාම ඝාතකයෙක්..."
YOU ARE READING
CAROL 🌼
Non-Fiction" ඩේසි මල .........." "................." " Espoir ඔයා එනකන් බලාගෙන ඉන්නව !" ඒ හිතුවක්කාර දෑස් කිව්වෙ එහෙම...... . . . . . . . Start - 2024 / 04 /29 End - ?