Introduction

72 5 7
                                    

Jeon rami ialah seorang pelajar dari gwangju tetapi berpindah ke Seoul atas urusan keluarga. Dia selalu memakai hoodie dan mask apabila keluar disebabkan rupa parasnya.

Mukanya yang berjerawat dan tidak cantik menyebabkan dia dibuli dan sentiasa dibenci apabila berada di sekolah lamanya.

"Huh muka buruk macam kau ni tak layak dapat lelaki handsome macam aku. Muka macam besi buruk ada hati nak dengan aku"- others.

"Unnie kenapa rami asyik kena buli je, kita tak nak sekolah dah"- Jeon Rami.

"Jangan cakap macam tu, nanti unnie akan cuba pujuk eomma appa pindah sekolah ye"- others.

Akhirnya, dia berpindah ke Hanlim High School yang terletak di Seoul. Semua pelajar melayannya dengan baik sekali dan dia pun mendapat kawan baharu.

Pada suatu hari, dia ternampak seorang lelaki kacak dan popular yang dikenali sebagai choi jongho. Dia terkenal dengan suaranya yang merdu dan tubuh badannya yang tegap.

"Nampaknya kita ada pelajar baru. Selamat datang, nama saya choi jongho, senior kat sini"- Choi Jongho-

"Hi jongho, nama saya jeon rami. Panggil rami je"- Jeon Rami-

"What a beautiful name, rami"- Choi Jongho-

Semakin lama dia dan jongho semakin rapat. Tanpa dia sedari, ada lelaki lain telah jatuh cinta dengan rami.

"Rami, saya dah lama suka kan awak sejak awak pindah sini. Will you be mine?"-others.

"Kau tak layak dapat rami. Aku yang kenal dia dulu so she's mine"- Choi Jongho.

"Kau yang tak layak, disebabkan sikap kau kawan kita mati. So, kau mungkin tak pandai jaga perasan dia"- others.

Mampukah jongho mendapat hati rami? Siapakah yang rami pilih untuk menjadi kekasih hatinya?

+++

Heyy guys so mochi kembali dengan ff jongho. Hope korang enjoy membaca ye.

Tags: BABYMINH0-  -ateez_shiber-  xkrsvtz  hyunjyxnjae_12  stamidztiny yeosyi8 -jaesaehi (Sorry tags)

[✔️] Two Hearts One Love || Choi JonghoWhere stories live. Discover now