Yatağımda mışıl mışıl uyuyor olmayı çok isterdim ama hayır Trabzon dönüşü gece geç olunca hepimiz bizim eve gelmiştik ve dün gece yatağımda başlayan uykum sabah salonda yerdeyken abimin "ŞUNU VER GERİZEKALI" diye bağırması ile bitmişti. Ona karşılık "Bağırma uyuyor herkes" diyen Alaeddin salatalığı abime atmıştı. Yerimde huzursuzca kıpırdanıp "Ne bu ses be" dedim. Alaeddin bana bakıp "Günaydın sevgilim." deyince abim en ters bakışını atıp "Kardeşime bakacağına önündeki ekmeklere bak yanacak" diye söylendi.
Kafamı kaldırıp koltukta yatan kızları görmeyi bekledim ama yoktu. Huzursuzca yerden kalkıp uyuşan yerlerimi esnettim. Odama doğru gittim. Nilüfer ve Bilge benim yatağımda uyuyordu hala Aslı muhtemelen abimin yatağındaydı. Salona geçtim yeniden yerdeki yatakları ayağım ile ittirip mutfağa gittim. "Napıyorsunuz sabah sabah" diye sordum abim ve Alaeddine ikiside bana boş boş baktı.
Abim ve Alaeddin kahvaltı hazırlarken onları bırakıp odama gittim. Dolabımdan kıyafet aldım hastaneye gitmem lazımdı hemen bir hastam acile yatış yapmıştı dün gece. Hemen lavaboda üstümü giyindim. Üstüme beyaz bir gömlek giydim üç düğmesini açık bırakıp altıma kumaş etek giydim yırtmaçlı ve mutfağa gittim hemen. "Siz kahvaltı edin benim hemen hastaneye gitmem lazım." dedim Alaeddin ve abime bakıp. Alaeddin "Ben seni bırakırım." deyince hemen "Gerek yok arabam var." dedim. Mutfaktan hızlıca çıkıp kapıya gittim.
Alaeddin yanıma gelip "Bırakırım." deyince gerginlikle "Gerek yok dedim Alaeddin giderim ben." dedim. Hastam acil bir vakaydı hemen gitmek istiyordum. Bu çıkışıma kaşlarını çatıp "Niye ısrar ediyorsun bıkarıyım." dedi. "Gerek yok dedim Alaeddin." diye yüksek sesle konuştum. "Bağırma bana." deyince iyice gerginleşip "BAĞIRMIYORUM." diye bağırdım. Alaeddin iyice sinirlenmişti bunu gözünün altında seğiren damardan anlamıştım ama bende sinirliydim.
"Akşam gidicem ben gitmeden azda olsa vakit geçirelim diye dedim sen bilirsin." dedi sinirli bir sesle. "Gelince geçiririz vakit uzatma." diye kestirip attım. Sinirle evden çıkıp arabama bindim. Gerginken üstüme gelinmesinden hoşlanmadığımı bile bile üstüme geliyordu. Hemen hastaneye sürdüm. Acele ile inip arabadan hastaneye girdim.
Danışmadan "Sevil Gökdemir hangi odada" diye sordum danışmaya. "312 Gonca Hocam." dedi danışmadaki kız hemen başımı sallayıp odaya gittim. Hızlıca içeri girip "Sevil Hanım Merhaba" dedim. Fazlası ile bitkin kadın herşeye rağmen gülümsedi "Merhaba Gonca Hanım." dedi. Odadaki hemşireye dönüp "Sonuçlar çıktı mı" diye sordum. Dosyayı bana uzatıp "Şuan herşey normal Hocam." dedi. İlk müdahale iyi yapılmıştı belli ki. Bir süre Sevil Hanım ile ilgilenip çıktım odadan.
Odama gelmiş içeri girmek üzereyken arkamdan "Gonca" dedi bir erkek sesi. Sese doğru dönünce Fıratı gördüm. Okul yıllarından bir arkadaşımdı. "Fırat. Merhaba" dedim. Bana doğru yaklaşıp gülümsedi "Merhaba." dedi. Telefonum elimdeydi ve kapanmıştı hemen şarja takmam gerekti. Sabah gerginlikle Alaeddine yükselmiştim onu aramak ve gönlünü almak istiyordum. Akşam göreve gidecekti küs gitsin istemiyordum. Fırata "Gel odama geçelim." dedim ve hemen odaya girdim. Masamın arkasına geçip "Geç otur Hoş geldin." dedim. Fırat sandalyeye oturup "Hoş buldum Nasılsın uzun zaman oldu görüşmeyeli." dedi. Telefonu şarja takıp koltuğuma oturdum. "İyiyim aynı sen nasılsın" diye sordum. Bir süre sohbet ettik.
Fırata telefon gelince "Benim biraz işim var akşam bir yemek yiyelim mi" diye sordu. Akşam Alaeddin gidecekti tek başıma evde oturmak yerine yemeğe gitmek fikri daha iyi gelince "Olur gidelim." dedim. Masamda duran numaramın yazılı olduğu kartlardan birini alıp"Ararım seni o zaman 8 gibi." deyince kafa salladım.
Fırat gidince telefonu aldım Alaeddini aradım ama açmadı belli ki hala kızgındı. Sonra girip mesaj attım.
G-Sevgilim özür dilerim biraz sinirliydim sabah işin bitince beni arar mısın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mağlup
Roman pour AdolescentsGenellikle sinirli gergin korkulan Yüzbaşı Alaeddin Ali Akın , cıvıl cıvıl neşeli güleryüzlü sakin Doçent Doktor Gonca Karasu. Abisi ile gittiği cenazede gördüğü askerin herşeyi olacağından habersiz genç doktor...