Merhabalarrr
yeni bölüm beklediğinizi biliyorum o yüzden elimden geldiğince hızlı yazmaya çalışıyorum
bölümlerin belirli günleri yok, ne zaman tamamlanırsa salıyorum
kusura bakmayınn
ayrıca yorum yapmayıp oy vermeyenler teke tek gelsin tenhaya babba
neyseeğğ
iyi okumalar, sizi seviyorum
---
Bilgisayar ekranından gelen tiz, düz bir ses, cansız bir şekilde yatan beden ve odanın içinde ne yapacağını bilmeyen bir grup insan.
Herkes endişeyle birbirine bakıyordu sadece. Bunun olmasının ihtimali elbette ki vardı fakat çok düşük bir ihtimaldi.
Taehyung bütün testleri geçmişti. Binbaşı bunu da geçeceğinden oldukça emindi fakat tek bir hata bütün her şeyi mahvetmişti.
Ona Jungkook un öldüğüne dair yalan söylememeleri gerekiyordu. Kendisi başkanı uyarmıştı bu konuda fakat başkan onu dinlememiş, iki aşığı birbirinden uzaklaştırmak için böyle bir yöntem bulmuştu.
"Doktor, şok cihazını hazırla." Binbaşı aceleyle konuşup üstündeki beyaz gömleği bir çırpıda çıkarmış ve kazağının kollarını sıyırmıştı.
Onu tekrar hayata döndürmek için elinden ne geliyorsa yapacaktı. Dönmeliydi, Taehyung onların tek umuduydu.
Doktor Park duyduğu emirle girdiği transtan çıkıp hızlıca şok cihazını hazırlamış ve Binbaşı Kim e uzatmıştı.
Binbaşı hiç zaman kaybetmeden sedyede cansız bir şekilde uzanan bedenin üstündeki tişörtü yırtmış ve göğüs tarafını açarak Doktor Park ın uzattığı şok cihazını eline almıştı.
Cihazın iki kolunu birbirine sürttükten hemen sonra anlık olarak Doktor Park a bakıp, "İki yüz." demişti.
Doktor Park hemen onun dediğini yaparak cihazın derecesini iki yüz olarak ayarlayıp telaşla, "Tamamdır." demişti.
Binbaşı Kim zaman kaybetmeden cihazı Taehyung un vücuduna değdirdiğinde cansız beden anlık olarak hafifçe sedyeden yükselmiş ve bir tepki vermeden geri sedyeye düşmüştü.
Ekrandan hâlâ düz bir ses geliyordu. Binbaşı sinirle, "İki yüz elli." demişti. Hemen ardındansa Doktor Park ın sesi duyuldu. "Tamamdır."
Binbaşı cihazı tekrar Taehyung un vücuduna değdirip çektiğinde birkaç saniye beklemişti fakat nabzının yine gelmediğini fark edince, "Sikeyim! Üç yüz." diye bağırmıştı.
Oluk oluk terliyor, nemlenmiş saçları alnına yapışıyordu. Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki içinden Taehyung un da kalbinin aynen bu şekilde atması için yalvarıyordu.
"Geldi."
Doktor Park ın sesiyle tekrar cihazı Taehyung a değdirip geri çekmişti fakat nabzı gelmemişti. Binbaşı pes etmek istemiyordu. Aşıyı bulmaya bu kadar yaklaşmışken pes edemezdi. Taehyung un geri dönmesi gerekiyordu.
"Üç yüz elli." dedikten sonra Doktor Park dereceyi ayarlarken Binbaşı mırıldanmıştı.
"Hadi Taehyung... Bizimle kal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20 DAYS / TAEKOOK
Fantasy"Pekala öyleyse iyi haber, bağışıklık taşıyan biri var. Kanında bu lanet virüse karşı antivirüs taşıyan biri." Binbaşı Kim konuşurken hepimiz pür dikkat onu dinliyorduk. "Kötü haber ise onu bulmak için siz görevlendirildiniz." Tüm dünya bir virüs...