Merhaba arkadaşlar
bir önceki bölüme olan ilgi alaka cidden beni göz yaşlarına boğdu -_-
ÜÇ YORUM GELMİŞ ÜÇÇÇÇ
-_-
ağlicam
bay
---
3 ay sonra...
"Venessa, çok uzaklaşma!" Oturduğum dere kenarında bir yandan yanımdaki sepetten kirli çamaşırları alıp yıkarken bir taraftan da neşeyle önündeki suyla oynayan küçük kızı kontrol edip duruyordum.
Çok meraklı bir çocuktu. Yerinde durmuyor, sürekli olarak bir şeyleri inceliyordu.
"Tamam Teyung!" Karşılık olarak kıkırdayarak bana seslendiğinde hafifçe gülümseyip geri önüme dönmüştüm.
Önüme döner dönmez suratım asılmış, aklıma gelen şeylerle sanki hıncımı elimdeki çamaşırdan çıkarabilecekmişim gibi sertçe çitilemeye başlamıştım.
O geceden sonra hayatımız çok değişmişti. Güvenli bölgeden epey uzakta, kolaylıkla bulunamayacak bir yere gelmiştik.
İlk başta Mark ın ölümü sebebiyle kendimizi toparlamamız zor olsa da bir şekilde birbirimizi teselli etmiş ve hayatımıza devam etmiştik.
Geldiğimiz yeri, Jungkook un bizimle birlikte gelen askerleriyle küçük bir yaşam alanına dönüştürmüştük. Öyle güvenli bölge gibi devasa bir şehir değildi. Daha çok minik bir semt gibiydi. Evlerimiz dip dibeydi.
Tabii ki de güvenlik önlemleri de almıştık. Tıpkı güvenli bölgedeki gibi buranın da etrafı çevriliydi fakat çok da yüksek duvarlarla değil, üç dört metrelik duvarlardı.
Bakışlarımı önümdeki çamaşırlardan ayırıp tekrar Venessa yı kontrol etmiştim. Bir şey olacak diye aklım çıkıyordu. Jungkook o gece arabada Venessa yı ilk kucağıma verdiğinde kim olduğunu sorgulayamamıştım o kargaşada.
Daha sonra dinlenmek için bir yerde durduğumuzda Jungkook bana onu görevdeyken bulduğunu, annesinin de vefat ettiğini düşündüğünü söylemişti. O kadar çok üzülmüştüm ki.
O daha çok küçüktü ve bu dünyada bir şekilde hayatta kalması gerekiyordu fakat bunu tek başına yapamazdı.
Jungkook a ayrı bir düşkünlüğü vardı. Onu Jungkook bulduğu için midir bilmem, çok seviyor ve güveniyordu.
İlk zamanlar asla Jungkook un kucağından inmiyor, o bir yere gittiği zaman da gelene kadar ne benimle ne de başkasıyla konuşuyordu.
İletişim kurduğu tek kişi Jungkook tu. Bu yüzden onun bakımını ben ve Jungkook üstlenmiştik. Üçümüz aynı evde kalıyorduk.
Bazen gece uyandığımda Venessa yı ikimizin ortasında uyurken buluyordum. İlk başlarda bana çok ısınamasa da zamanla bana da epey alışmıştı.
"Venessa, bırak o elindekini!" Yerde bulduğu şeyi inceleyen kıza bakıp seslendiğimde Venessa anında başını bana çevirmiş ve dudak büzerek yanıma doğru adımlamaya başlamıştık.
"Her şeye kızıyorsun..." diye söylendiğinde hafifçe gülümseyip ellerimi kurulayarak yanıma gelen kızın uzun sarı saçlarını kulağının arkasına sıkıştırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
20 DAYS / TAEKOOK
Fantasy"Pekala öyleyse iyi haber, bağışıklık taşıyan biri var. Kanında bu lanet virüse karşı antivirüs taşıyan biri." Binbaşı Kim konuşurken hepimiz pür dikkat onu dinliyorduk. "Kötü haber ise onu bulmak için siz görevlendirildiniz." Tüm dünya bir virüs...