25. Bölüm

218 24 9
                                    

Merhabalar, nasılsınız?

öncelikle hepinizin bayramını enişten dileklerimle kutlarım

ayrıca bölüm geç geldiği için özür dilerim

vizelerim yaklaşıyor ve bu aralar onlara çalışmakla meşgulüm :(

bölümü bayram harçlığı niyetine sayın

iyi okumalar sizi seviyorum




---





"Jungkook..." Yatakta çıplak bir şekilde yüz üstü uzanırken zevkle mırıldanmış ve kalçalarımı daha fazlasını istediğimi belirtircesine deliğimi emip yalayan bedene karşı hafifçe sallamıştım.

Sanki biraz önce mutfakta birbirimize giren biz değilmişiz gibi şu an yatak odamızda deliler gibi sevişiyorduk.

Bu Jungkook la ilk seksimiz değildi. Güvenli bölgeden ayrılıp buraya geldikten bir ay sonra ilk kez birlikte olmuştuk. O günden beri birbirimize karşı olan temaslarımız da oldukça artmıştı.

"Jungkook... dayanama-ah... dayanamıyorum."

Nefes nefese inleyerek konuştuğumda Jungkook dudaklarını deliğimden uzaklaştırmış ve kalçama sert bir şaplak atıp birden beni sırt üstü çevirerek göze göze gelmemizi sağlamıştı.

Ben çırılçıplak olsam da onun altında iç çamaşırı vardı ve tahrik olmuş bir şekilde bana bakarken ağzının kenarını silmişti.

"Çok hassassın." derken kaşlarını çatmış ve hafifçe sırıtmıştı. "Sızlanıp duruyorsun."

Eğilip birden göğüs ucumu dudakları arasına aldığında elimde olmadan inleyip ellerimi birbirine karışmış saçlarının arasına daldırmıştım.

Göğüslerim emmesinden ve ısırmasından dolayı zaten kızarmıştı fakat doymak bilmiyor, beni yiyip bitirmek istermiş gibi devam ediyordu.

"Jungkook..." Diye sızlanırcasına inlediğimde karşılık olarak, "Hım..." diye mırıldanmıştı kızgınca. Şu an yaptığı işi bölmemi istemiyor, bu yüzden de huysuzca karşılık veriyordu.

O işine devam ederken ben onun saçlarını çekiştiriyor, bir yandan da aldığım yoğun hazdan dolayı istemsizce inleyip duruyordum.

Diğer göğüs ucuma geçtiğinde oraya da bir diğerine yaptığı şeyleri yapıp sonunda göğüslerimi serbest bırakarak geri çekilmişti.

Kapattığım gözlerimi araladığımda karşımdaki bedenden hafif de olsa korkmuştum çünkü beni resmen mahvetmek istermiş gibi bakıyordu.

Vücudumda bıraktığı izlerini şöyle bir süzdükten sonra dudaklarında memnun olduğunu belli eden bir gülümseme belirmişti.

Hemen ardından iki bacağımı sertçe kavrayıp beni yatakta birden kendine doğru çektiğinde neye uğradığımı şaşırmış ve ağzımdan bir çığlık kaçmıştı.

Venessa yı uyandırmaktan korktuğum için ellerimi hızlıca ağzıma kapattığımda Jungkook bakışlarını kaldırıp bana kısa bir bakış atmış ve, "Ellerini ağzından çek." dedikten hemen sonra dizleri üstünde dururken bir bacağımı kaldırıp omzunun üstüne koymuştu.

"Yavaş ol Jungkook. Venessa uyanabilir." diye kısık bir sesle konuştuğumda kendi altındaki iç çamaşırını hızlıca çıkarmış ve gelişi güzel bir yere fırlattıktan sonra, "Geçen sefer ki gibi çığlık atmazsan uyanmaz." demişti sırıtarak.

20 DAYS / TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin