26. Bölüm

154 11 13
                                    

Merhabalar nasılsınız? 

bu aralar çok yoğunum o yüzden bölüm yazmaya pek vakit bulamıyorum maalesef 

zaten kimse yorum yapmıo yazasım kaçıo 

neyseee

tribimi de attığıma göre

iyi okumalar, sizi seviyorum




---






"Doktor Park... O burada." 

Hoseok un söylediği şeyle şok olmuş bir şekilde ona bakarken Jungkook kaşlarını çatıp, "Doktor Park mı?" demişti. 

"Evet. Dışarıda seni bekliyor." 

"Tamam, gidelim."

Jungkook konuştuktan hemen sonra dışarıya adım attığında ben de evin anahtarını alarak arkasından çıkmış ve ikilinin peşine takılmıştım. Hızlı adımlarla yürüyen ikilinin arkasından giderken görüş açıma giren Doktor Park la gerildiğimi hissetmiştim.

Ona buraya yerleştikten sonra nerede olduğumuzu biri aracılığıyla bildirmiştik fakat önemli bir şey olmazsa geleceğini sanmıyordum. Bir şey olmuş olacak ki şu anda buradaydı. 

Benden önce Jungkook ve Hoseok Doktor Park ın yanına ulaştıklarında Jungkook hiç zaman kaybetmeden Doktor Park a sarılmış ve özlem gidermişti.

Onun hemen ardından Doktor Park la göz göze geldiğimde bana hafifçe gülümsemiş ve sımsıkı sarılmıştı. 

Sarılışına karşılık verdikten sonra geri çekildiğimde hepimize ithafen, "Nasılsınız?" diye sormuştu.

Bunun üzerine Jungkook, "İyiyiz, sen?" diye karşılık verdiğinde Doktor Park, "Ben de iyiyim." demişti. Ardından bana dönüp şöyle bir süzmüştü. 

"Seni çok iyi gördüm Taehyung, epey toparlanmışsın." 

"Evet, burası bana iyi geldi." 

Dediğim şeyle kocaman gülümsediğinde kısa bir sessizlik oluşmuştu fakat Jungkook da benim gibi Doktor Park ın neden geldiğini merak ediyor olacak ki hemen sessizliği bozmuştu. 

"Doktor, bir sorun mu var? Neden geldin?" 

Doktor Park Jungkook un sorduğu soruya karşılık başını hafifçe iki yana sallamış ve, "Hayır, bir sorun yok. Sadece artık sizinle yaşamaya karar verdim. Orada daha fazla dayanamadım." 

Doktor Park ın verdiği cevapla rahat bir nefes alıp Jungkook a bakmıştım. O da rahatlamış görünüyordu çünkü herkes Doktor Park ın kötü bir haber vereceğini düşünmüştü. 

"İyi düşünmüşsün, hatta geç bile kaldın."

Jungkook un konuşmasıyla Doktor Park hafifçe gülümsediğinde Jungkook devam etmişti. 

"Gidip biraz oturalım, o sırada Hoseok da sana boş evlerden birini ayarlasın." dediğinde Doktor Park başını sallamış ve Hoseok da Jungkook a dönüp, "Hallediyorum hemen." demişti.

Hemen ardından dediği gibi evi ayarlamak için yanımızdan ayrıldığında Jungkook, Doktor Park ve ben bizim evimize doğru yürümeye başlamıştık. 

Eve vardığımızda salondaki koltuklara yerleşmiş ve sohbet etmeye başlamıştık. Bu zamana kadar neler yaptık, hayatımızda nasıl gelişmeler yaşandı her şeyi tek tek konuşmuştuk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

20 DAYS / TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin