Hemen bir yıldıza basalım mı?
Tıkkk!
Teşekkür ederimmm❤❤
°°°
Heyecanla bilgisayarı açtım.Siteye girip gelen mesaja baktım.Ve sonuç,hüsran.Bu kaçıncı çabamdı ama olmuyor.Hiçbir şirket kabul etmiyor beni.Oysa resimlerimde herkes tarafından beğenilen türdendi.
Umutlu olan yüzümü mutsuz gören Ela.
"Papatyam noldu.Yine mi red yedin?" başımı saalayarak onu onayladığımda.Gelip bana sarıldı."Üzülme bulacağız."Beni teselli ederken birden telefonu çaldı.Gidip telefonu açtığında arkadaşı Burak'ın aradığını öğrendim.Kendisi odasına geçerken bende kahvemi içmeye devam ettim.
2 haftadır buradaydım.2 haftadır başvurmadığım yer gezip gezipte resimlerimi göstermediğim holding kalmamıştı.Bu iki hafta içinde cidden çok yorulmuş ve bıkmıştım.Ayrıyetten kendimde resimler çizip eski olan resimlerimi zenginleştirmeye çalışıyordum.
Ela içeri 5 dakika sonra girdiğinde yüzü gülüyordu.Kaşlarımı çatarak ona baktığımda bu halime güldü.Direk gelip kolumdab çekti ve odama yürüttü."Noluyo Ela?Ne dedi Burak?"Ela beni yatağımın üstüne oturtup dolabımı açtı.Ama ağzını açmadı.
"Ela nolduğunu söyleyecek misin?!" sonunda biraz sinirlendim çünkü sabırlı bir insan değildim."Offf Nefescim hadi hazırlan iş buldumm sana!"dediği şeyle yerimden fırlayıp Ela'nın koluna yapıştım."Ne?Nerede buldun?Nasıl bir iş?Maaşı ne kadar?Nerede?Benim g-"Ela bana şok olmuş gibi bakarken ben sustum.
"Kızım dur daha gideceksin resimlerini göstereceksin.İsterlerse seni alacaklar.Ama aramızda kalsın kesin alacaklar." dediği şeyle hevesim kursağımda kaldı ama denemekten zarar gelemez diyerek Ela'yı dışarı yollayıp dolabın önüne geçtim.
Üstüm için,kırmızı,sırtı fermuarlı olan, askılı,korse crop giydim.Altıma paçalardan biraz bol olan beyaz plazzo pantolonumu giydim.Ayakkabı olarak kırmızı rugan sivri burun tokalı olanı giydim.Bu ayakkabılar müthiş bişeydii.
Makyaj masasına oturup saçımı hapmaya başladım.Saçımı önce düzleştirip sınra önde olan kahküllerimi şekillendirdim.Kırmızı iç giydiğim için makyajımıda kırmızı tonlarında yapacaktım.Normal cilt makyajımı yapıp çok koyu olmayan kırmızı rujumu sürüp parfümümü sıktım.Çanta olarakta kırmızı cherry rugan çantayı aldım.
Tam çıkıyordum mi dışarıda yağan yağmur sesiyle dolaba geri dönüp,beyaz blazer ceketimi giydim.Odadan çıktığımda Ela bana ağzı on karış açık bakıyordu.
İtiraf ett.İtiraff ett.Hoşuna gidiyorr!!
Cidden hoşuma gidiyordu."Ohaa!Ne zaman?" anlamaz gözlerle baktığımda Ela bunu anlamış gibi"Düğün diyorum.Ne zaman?Çünkü böyle giyinip,süsleniyorsan iş istemeye değil patronu istemeye gidiyor gibisin?"dediği şeye gülmüştüm.İltifatı iöin teşekür edip onun odasına geçtim.
Bir adet yıldızlı,gold rengi olan kolye,yine gold renkli olan küçük halka küpe,yine ve yeniden gold renkli yüzük ve bilezikleri takıp çıktım.
Napimm ama kızın takıları çok hoştu.
Ela bana gülerek baktı ama bişey demeden içeri geçti.Bende onnla birlikte içeri geçip dolapta olan tasarımlarımı çıkarttım.Ela bana Burak'ın numarasını verdi.Burak'a yazıp adresi istediğimde şok olmuştum.Bu geçen uçaktayken bakıp bakıp imrendiğim holdingti.KANLI HOLDİNG.Derince yutkunup dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESÂDÜF'ÜM
Teen FictionTesadüf'en oldu.Tesadüf'en karşılaştık. Tesadüf'en aşk.Tesadüf'en nefret.Nefret varsa aşk güçlenir.Aşk varsa ekşir. Psikoloji adlı sıralamada-1.🥇 Hırsızlık adlı sıralamada-3.🥇 melal adlk sıralamada-1.🥇 Polisiye adlı sıralamada-108.🥇 Tesadüf adlı...