Biraz geç oldu ama başlama tarihlerinizi buraya bırakalım mı?Oy verelim hemen!!
Tiktok hesabını açtım:Anne Mektup gelişmelerden oradan da haber alabilirsiniz!
Son olarak burayı okuyalım!!
Bu kitabı zor zamanlardan geçtiğim için yazdım.Size çok saçma veya anlamsız gelebilir.Okumazsınız oldu bitti!
Lütfen linçlerinizi kendinize saklayın!
Bir oy vermek bu kadar zor değil!
°~~~~°
Gecenin geç saatlerinde bir oraya bir buraya dolanıyor,suyun kaynama sesini duyuyor,kedimin mırıltılarını işitiyor,havanın esintisini hissediyordum.Ama bunlar haricinde bir zil sesi duydum.
Koşa koşa kapıyı açtığımda nefes nefese kalan Burak'ı gördüm.Gözlerim istem dışı biraz daha yandı,sızladı.Onu karşımda görünce tüm direncimi kaybetmiş gibi koşarak kollarımı boynuna doladım.Onu ise bir müddet sonra ellerini belimi sıvazlarken buldum.
"Şşştt güzelim.Sakin ol,bişeycik yok."sesi yatıştırmaya çalışıyordu beni.Derin derin nefes soluklandım göğsünde.Başımı sallayarak gözlerine baktım.İçeri girmesi için kapıyı sonuna kadar açtım.İçeri girip ikili koltuğa oturdu.Ben ise direk mutfağa gidip kaynayan suya kahvesini koyup,ikimize kahve yaptım.
İki kupa bardağını elimde tutarak salona geçtim.O da düşünceli hallerle ellerini kenetlemiş ve birazda öne eğilmişti.Kahveyi önüne koyup yanına oturdum.
"Nefes telefonda söylediklerinden bir sikim anlamadım!Şimdi,sakince bana bütün haltları anlatacaksın bebeğim,tamam mı?"sesi ciddiydi bunu anlıyordum ama sakin miydi,sinirli mi çıkartamıyordum.
Ona herşeyi anlattım.Öncelikle Ayla cadısı,Buğra Bey,konuşmaları,tacizleri,
tehtidleri ve görüntüleri.Berat Bey'le olan görüşmemiz,konuşmamız,bana sunduğu iğrenç teklifler,şartlar,yalanlar ve dolanlar.Arada anlatırken gözlerimin arkası sızımsızım sızlıyor ve burnumun direği yanıyordu.Bir saatin sonunda artık konuşacaklarım bitmiş,gözümden sadece bir damla yaş süzüldü.Onuda hemen sildim.
"Öyle işte...Ne yapacağım Burak?Yardım et Barış Bey'e hiçbir şey söylemeyeceyiz dimi?Söylemeyeyim!Bana bir kere güvendi,bir daha güvenmez!"Kafam allak bullaktı.Sakin olmaya sesimi kısmaya çalıştım.Başardım.
"Sakin ol.Barış'a bu konudan söz etmeyeceğiz.Diğerleri içinse birşeyşer düşünmedim ama aklım almıyo amına koyayım nasıl olur?Yıllardır yanımızdalar bize hizmet ediyorlar."diyor haklıda diyor. Yıllardır yanlarında çalışıp,onlara yararları olan kişiler aslında birer ajanmış.Bu insana çok koyuyordu işte.
"Aslında aklımda birşeyler var benim.Ama ben ne dersem yapacak mısın sen?"kim ne derse desin kahve insanın aklını başına getiriyordu.Aklıma yavaş yavaş bir plan oturmuştu.Bu Barış Bey'in karizması için ne kadar doğru bilmiyorum ama Ayla,Buğra ve Berat Bey'in karizmalarının yerle bir olacağına emindim.Çünkü üçüde tanınan ve sevilen kişilerdi.
"Söyle bakalım ne var aklında?"Burak sanki ne dersem hemen kalkıp yapacakmış gibi bir surat ifadesi ile bana döndü ve sözcüklerini sıraladı.Biraz kararsız kalsamda Burak'ın saçımı hafifçe okşayıp koluma dokunmasıyla derin bir nefes alarak söze başladım.
"Biliyorsun mimari bir defile var.Herkes ünlü mimarların,şirket yöneticilerin ve kurulların önünde yılın mimarlığını simgeleyecek bir inşaa sunumu yapacak."burada lafımı kesip beni onaylamadını istedim,öylede oldu.Başını sallayarak beni hem onayladı hem de kaldığım yerden devam etmemi istedi.
Kaldığım yerden devam ederek şunları sıraladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESÂDÜF'ÜM
Teen FictionTesadüf'en oldu.Tesadüf'en karşılaştık. Tesadüf'en aşk.Tesadüf'en nefret.Nefret varsa aşk güçlenir.Aşk varsa ekşir. Psikoloji adlı sıralamada-1.🥇 Hırsızlık adlı sıralamada-3.🥇 melal adlk sıralamada-1.🥇 Polisiye adlı sıralamada-108.🥇 Tesadüf adlı...