1.3k okunma için minettarım💙
Umarım daha fazla okunmayı ve oylamayı bu gözler görecek💙
Yıldıza basmayı,satır arası yorum yapmayı ve kitabımı önermeyi unutmayın ballar💙
Keyifli okumalarrr💙
1 Gün Sonra...
"Elaaaaa takılarını versenee seçelimmm!"
Şuan ne mi yapıyordum.Yarın öğlenin ateş gibi sıcağında uçağa binip oradan da memleketime yani Samsun'a gidiyorduk.Heyecanlıydım ama bir o kadar tedirgin aylar sonra annemi ve erkek kardeşimi görecektim.Ela takı kutusunu direk valizime attığında cümle kurmama izin vermeden lafa atıldı "Hiç öyle bakma tak takıştır o Barış Bey'ciğinin de gözüne gir!"arkasına dönüp ayaklarını vura vura odasına gitti.Oflayarak ve üstümdeki şaşkınlığı atarak valizlerime döndüm.
Özel,dışarı,gezmelik kıyafetlerimi bir valize koydum.Ayakkabı,çanta,takı onlarıda bir valize koyarken,normal gecelik,şort,spor atleti,iç çamaşırlarımı da aynı valize koydum.Nede olsa 1 veyahut 2 hafta kalacaktık.
Hemen makyaj masasının önüne geçip elimde tuttuğum 3 tane küçük bez çantalara makyajlarımı,saç bakımlarımı ve cilt bakım eşyalarımı koydum.Hepsi şişeleri ve paketlemeleri ile sığmayacağı için küçük küçük fısfoslı ve bastırmalı şişelere doldurdum.Onlarıda valize sıkıştırıp yatağa kendimi attım.İki valizde dolmuştu fakat çok ağır değillerdi.
Üstümdeki saten gömleğimi çıkarıp sütyenim ile kaldım.Akşam 6 gibi başlayıp 10 gibi bitiriyordum.Gerçekten çok zor bir işti,valiz hazırlamak.Hep bir kargaşa ve kafa karışıklığı oluyordu.
Vazlileri tek tek kapının önüne kadar götürdüm ve orada bıraktım.Sonra mutfağa geçtim.Bugün kahve içmediğimi fark edip kendi kendime sövdüm.Rujsuz makyajın,kahvesiz hayatın......
Anladınız abi.Kapa kapaaa!!
Hemen acılı bir kahve yapıp terasa kendimi attım.Telefonumu açıp bir gönderi paylaştım.Çünkü neden olmasın?
NeffesSoyllu:Tek ilacım sensin bebe😋
Buraak_-Bu işte acıttı...
🔁
NeffesSoyllu:Sen başkasının başka yerlerini acıtınca iyi ama;)Yorumlar kapatıldı!
Ayaklarımın dibinde olan tüylü kedimi kucakladım.Onsuz 1 hafta geçireceğim ve onu çok özleyeceğim.Şimdiden onunla hasret gidermeliydim.Onu öpücüklere boğuk yanaklarını sıktım.Kahvemde bittikten sonra mutfağa gittim.Kahve kupamı yıkadım odama geçip kendimi direk yatağa attım.
Sabah saat 10'du uyandığımda.Hala uykusuzdum ama.Hemen kalkıp bir duş aldım.Evet otele varıp tekrar duş yapacağımı bile bile duş aldım.
Soğuk bir duş algılarımın açılmasına yetmişt bile.Duştan çıktığımda telefonuma bildirim gelmesi ile o tarafa yöneldim.Mesaj Barış'tandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESÂDÜF'ÜM
Teen FictionTesadüf'en oldu.Tesadüf'en karşılaştık. Tesadüf'en aşk.Tesadüf'en nefret.Nefret varsa aşk güçlenir.Aşk varsa ekşir. Psikoloji adlı sıralamada-1.🥇 Hırsızlık adlı sıralamada-3.🥇 melal adlk sıralamada-1.🥇 Polisiye adlı sıralamada-108.🥇 Tesadüf adlı...