Blanc Özgürdür

52 6 0
                                    

Kara Kedi kendisinin bile görmediği bu kâbusun etkisinden kurtulur kurtulmaz dışarıdan tanıdık bir Sandboy şarkısı duydu. Bu, Shadow Moth'un küçük çocuğu tekrar akumatize ettiği ve Marinette'inki de dahil olmak üzere herkesin kabuslarını gerçek dünyada hayata geçireceği anlamına gelebilir.

"Oh hayır. Hayır! Hayır! Hayır! Hayır! Hayır!" Kara Kedi ne olacağını biliyordu ama büyülü parıltılı kum tavandan fırlayıp Marinette'e çarptığında artık çok geçti.

"Özgürüm! Kaos yaratmak için özgürüm!" Cat Blanc ortaya çıktı.

"Marinette! Uyan!" Kara kedi onu hızla taşıyarak çatı balkonuna çıktı ve şehirdeki kâbus salgınının kurbanlarını korkuttuğunu gördü.

"Kum Çocuk az önce giriş yaptı, artık kâbuslar yeniden başlayabilir!" Kum Çocuk, akumatize edilmiş yüzen yastığından her yere kötü kabus kumları saçtı.

"Kara Kedi!" Kâbus Uğur Böceği bacanın tepesinde belirdi, "Değersizsin! Müttefiklerim en iyisi ve sen en kötüsüsün! Senden kurtulmak istiyorum!" Tam silahını tekrar çağırmak üzereyken beyaz bir küre ona çarptı ve siyah kül tozuna dönüştü.

"Oh, merak etme. Senin için tüm kâbuslardan kurtulacağım! Sadece bir kabus kalacak!" Cat Blanc haince güldü ve beyaz bir küreyi kâbuslara teker teker fırlatarak onları kül tozuna çevirdi.

"Bu delilik Blanc! Bu seninle benim aramda! Sadece bir Kedi ayakta kalacak!" Kara Kedi Marinette'i yere bıraktı.

"Bembeyaz bir melek gibiyim! Köpeklerin cennete, kedilerin ise cehenneme gittiğini söylerler. Sen korkak bir kedisin." Kedi Blanc Cheshire Kedisi sırıtışı yaptı.

"Cehenneme gidecek olan sensin!" Kara Kedi öfkeyle beyaz meslektaşına saldırdı.

İkisi de çatıdan düştü, aşağıya düşerken birbirlerine hırladılar ve pençelediler. Kara Kedi ayağa kalktı ama Blanc Kedi onu yakaladı. Çığlıklar atarak çılgın bir kedi dövüşü gibi birbirlerini tırmalayarak hızla yuvarlandılar. Blanc kurtuldu ama Kara Kedi onu yakaladı ve tekrar yuvarlandı. Sonra elektrik direğine çarptı ve Kara Kedi bir kedi gibi öfkeyle tıslayarak onu tekmeledi. Sonra Kara Kedi Blanc ona doğru koştu ve caddeden aşağı yuvarlandılar. Arabaya çarptılar ve arabada büyük bir göçük bıraktılar.

"Yeter!" Cat Blanc onu tekmeledi ve Sandboy'a beyaz bir küre fırlatarak onu küle çevirdi, akuma olmadan hiçbir şey bırakmadı, "Seni bulacağım Shadow Moth! Beni tanımıyor olabilirsin ama ben senin beni akumalaştırdığın alternatif bir zaman çizgisinden geliyorum!" Beyaz kedi binaya bir beyaz küre daha fırlattı.

"Blanc, kes şunu! Bu çılgınlık!" Kara Kedi ateş etmesini engellemek için sağ bileğini tuttu.

"Çılgınlık mı?! Bu adalet!" Kara Kedi Blanc'ın beyaz küresi yok oldu.

"Sevdiklerini, kendi arkadaşlarını, Uğur Böceği'ni ve tüm Paris'i öldürmek adalet değildir! Gözlerini aç, Blanc! Kendini yok edeceksin!" Kara Kedi bağırdı.

"Ne tür acılar çektiğimi bilmiyorsun! Tek başıma acı çektim! O kıyamet dünyasında aylarca uykusuz, susuz ve aç yaşamaya zorlandım! Şimdi gerçek dünyaya döndüm! O canavarın acı çekmesini sağlayacağım! Her şeyimi elimden aldı!" Cat Blanc karşısındakini trafik lambası direğine fırlattı.

Siyah kedi inledi ama hemen toparlandı, "Ama sana değer verenleri öldürmek?! Sen aklını kaçırmışsın!" Kara Kedi ayağa kalktı.

"Dinlemiyorsun bile! Ben kimseyi öldürmedim! Akuma'dan gelen yıkıcı güç o kadar güçlüydü ki onu kontrol edemedim ve yıkıma yol açtı! Özellikle ayın ikiye bölünmesi, ay ile dünya arasındaki çekim kuvvetinin dengesizleşmesine ve okyanusun yükselmesine neden oldu!" Cat Blanc büyük bir nefretle bağırdı.

White Fear TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin