Shadow Moth Yenildi

38 7 0
                                    

Beyaz kedigil kötü adam, ininde Hawk Moth ile en son karşılaştığı zamanı hatırladığı için Agreste malikanesine doğru olabildiğince hızlı koştu. Sentimonster onu kovalarken pencereden içeri daldı.

"Grrr!!!! Yeter!" Beyaz panter sentimonsterin üzerine atladı ve boynunu kırdı ama bu onu öldürmek yerine sadece bayılttı.

"İyi geceler." Kötü kötü güldü ve annesinin portresine doğru ilerledi ve gizli asansör katını kataklizmiyle parçalayarak 100 metreden doğruca inine düştü.

Ayakları ve yumruğuyla yere indi, " Shadow Moth!!!" diye bağırdı.

"Demek geldin, Cat Blanc?" Shadow Moth'un sesi yankılandı.

"Ben Kara Kedi'nin hayaletiyim!" Blanc hınzırca güldü ve dört ayak üzerinde koşarak onun üzerinden atladı ve cam tabutun yanına indi, "Görüyorum ki benim..... senin karın artık Pamuk Prenses olmuş. İkimizin de beyaz olması çok ironik" Tabutun kapaklarının açılması için tabuta bastırdı, "Yazık, oğlunuzdan uzak tutulmayı asla hak etmedi" dedi.

"Adrien'in bilmesi yasak!" Shadow Moth itiraz etti ve tam saldırmak üzereyken Blanc sağ elinden negatif kataklizm beyaz küresini yarattı.

"Ah! Ah! Ah! Ah! Onu küle çevirmemi mi istiyorsun? Onu Pompeii heykel koleksiyonuma mı ekleyeyim?" Blanc'ın felaket eli tabutun yanındaydı.

"Ona zarar verme!" Shadow Moth itiraz etti.

"Oh, tıpkı etkinizle akumatize ettiğiniz kurbanlara zarar verdiğiniz gibi mi? Tıpkı beni akumatize ettiğin gibi!" Blanc homurdandı ve felaket beyaz küresini ona fırlattı ama kötü adam kaçtı.

"Delirdin mi sen?!" Shadow Moth soluk soluğa kaldı.

"Belki de. Ama bugün düşeceksin!" Blanc bir kataklizm daha fırlattı.

İnin penceresini havaya uçururken Shadow Moth ondan da kaçtı.

"Adrien ayrıca bana onu piyano dersleri almaya zorladığını söyledi! Onu mükemmel çalmaya zorlamışsınız ama o hiç solo çalmak istememiş! Sen ve senin aptal Agreste geleneklerin!" Blanc ıskalayıp ıskalamadığını umursamadan ona fırlatmaya devam etti.

"Tüm arkadaşları onu çok duygusal yaptı!" Shadow Moth bağırdı.

" Çok mu yufka?! Onun özgürlüğünü elinden aldınız!" Blanc öfkelendi, "Arkadaşlık ona güç verir, kötü bir etki değil! Onu çok karanlıkta bıraktın! Sen bir korkaksın! Ona verdiğin sözleri tutmuyorsun! Yemek salonundaki yemeklere gelmiyorsun! Karın hayatta olsaydı, kızar ve iğrenirdi!" Blanc onun peşinden gitti ama asansörün kapıları kapandı, "Grrrrrr!!!!!!" Bir kedi gibi duvara tırmandı, "Senin için geliyorum!" Blanc öfkeyle kükredi.

-

Uğur Böceği ve Kara Kedi ile birlikte Blanc'a neler olduğunu merak ettiler.

Uğur Böceği, "Acaba Blanc panterle iyi başa çıkabiliyor mu Kedicik?" dedi.

Kara Kedi'nin kulakları, meslektaşından gelen yüksek sesli bir miyav kükremesi duyduğunda seğirdi. Shadow Moth'un Eyfel Kulesi'nde öfkeli beyaz bir kötü kedi tarafından kovalandığını gördü.

"Leydim, nereye gideceğimi biliyorum!" Onun bileğini yakaladı.

"Whoa whoa! Nereye gidiyoruz?!" Uğur Böceği onunla birlikte koştu.

"Eyfel Kulesi," dedi.

"Romantik randevuların zamanı değil kedicik!" Uğur Böceği itiraz etti.

"Henüz değil, orada tehlike var!" Kara Kedi cevap verdi.

White Fear TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin