Rüya Alemi

57 7 0
                                    

 Cat Blanc, Marinette'in onu alternatif bir zaman çizgisinden hatırlayan tek kişi olması nedeniyle hapishanede sıkışmış gibi hayal dünyasında yürüyordu. Onunla ilgili anıları zihninde canlandı.

Bu hapishaneden kurtulmak ve Uğur Böceği ile Marinette'i gerçekten korkutmak istiyordu. Tek sorun onun gerçek dünyada var olmaması. Kabuslar gerçek dünyada canlanmaz.

"Gerçek olacağım Marinette. Dünya benim çok güçlü bir akuma olduğumu bilmeli" dedi Cat Blanc, kendisini akumatize eden kötü babasını hatırladığı Agreste malikanesinde yürürken.

"Ama kaçmam için ne gerekecek? Normal halim onun cesaretini güçlendiriyor ve ben zayıflıyorum" Cat Noir ona yardım etmeye devam ettiği sürece fark etti.

Duvara zincirlenmiş Shadow Moth'u gördü. Kedi, bu sahte kötü adamdan ziyade gerçek kötü adama işkence etmek istiyordu, "Gerçek olan sen değilsin ama gerçek dünyada var olduğumda, o canavara hayatımı mahvetmenin bedelini ödeteceğim!" Kedi Blanc onun yüzünü tırmaladı, "Ve sonra kaos serbest bırakılacak" diye ekledi ve pençelerindeki kanı yaladı.

Kedi beyaz bir ışık gördü ve en sevdiği avını tekrar korkutma zamanının geldiğini anladı. Gerçek Marinette şimdi yine bir kâbusun içinde, "Purrfect!" Yine onun kâbusunun içine atladı.

"Boo!" Onu korkuttu.

"AAAAAH!!! Uzak dur!!!" Kadın çığlık attı.

Korkusunu hissetmek için mırıldandı ve etrafında bir kedi gibi dört ayak üzerinde süründü, "Biliyorsun...... keşke benim zaman çizgimdeki gerçek Uğur Böceğim hayatta olsaydı. Sen o değilsin çünkü geçmişten geliyorsun" diyerek çenesini tuttu.

"Senin için bir gelecek yok Blanc! Sen o değilsin, sen benim korkumun sadece bir görüntüsüsün!" Marinette sızlandı.

"Sırf geçmişi değiştirdin diye mi? Beni hatırlayan tek kişi sensin prensesim. O kelebek canavar her şeyi mahvedene kadar değiştirilmiş hayatım çok puuuurrrr mükemmeldi! Senin dünyana geldiğimde, onu öldüreceğim! O aptal deliliği yüzünden bana sınırsız yıkım verdi!" Öfkeyle duvarı tırmaladı.

"Zamanla unutulacaksın! Sadece bekle seni canavar!" Marinette yerinde durdu.

Cat Blanc'ın eli beyaz bir küreye dönüştüğünde bu büyük bir hataydı, "Neydi o canım? Tekrar etmek ister misin?"

"Unutulacağını" Marinette ilk cümleyi tekrarladı.

"Hmmm..... bana ne kadar büyük bir tehdit savurdun. Beyaz kedilerin iyi şans getirdiğini unutma" diye hırladı Cat Blanc.

"Bu değil!" dedi Marinette.

"Miyav, miyav, miyav" Mavi gözlü beyaz kedilerin hepsi birden ortaya çıktı.

"Ben de senin hayvanları sevdiğini sanıyordum Marinette," dedi Cat Blanc hınzırca kıkırdayarak.

-

"YARDIM!!!" Marinette uyandığında çığlık attı.

"Dur, dur, dur! Sorun yok Marinette!" Kara Kedi de uyandı.

"Ah, kedicik!" Marinette onu yakaladı ve göğsünde ağladı.

Kedi kahraman onu sakinleştirmek için yakınında tuttu ve rahatlamasına yardımcı olmak için mırıldandı.

"Oh, kedicik. İçimde Cat Blanc'ın gerçek olmak için bir planı olduğuna dair bir his var" Marinette çok sert ağladı.

Kara Kedi, "O gerçek olmayacak Marinette," dedi.

Sonra Marinette'in aklına Kara Kedi'yi Uğur Böceği'nin yokluğundan daha fazla şüphelendirmemek için bir fikir geldi.

" Kedicik. Olumlu düşünmen için Uğur Böceği'ni senden bir randevu almaya ikna etmeye çalışacağım" dedi.

White Fear TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin