Ağrı

41 5 0
                                    

Adrien şimdi Dupain-Cheng ailesiyle birlikte akşam yemeği yiyordu, ki bu en başından beri tek başına yemek yemek zorunda kalmadan gerçekten istediği bir şeydi. Onlar onun için gerçek bir aileydi. Babasının katı diyeti nedeniyle ailesi onu pek yemek yerken görmemişti.

"Burası malikâneden çok daha iyi," dedi Adrien.

Marinette kekeleyerek, "Bu çok muhteşem, yani çok naziksiniz," dedi.

Adrien gülümseyerek, "Teşekkür ederim Marinette," dedi.

Sabine, "Kara Kedi'nin beyaz görsel ikizinin Çocuk Esirgeme Kurumu'na bundan bahsettiğine inanamıyorum," dedi.

Tom, "Ben de onun Kara Kedi'nin tam tersi, saf bir kötü adam olduğunu sanıyordum," dedi.

"Silinen alternatif bir zaman çizgisinden falan geldiğini söyledi. Belki de başından beri babamın kötü adam olduğunu biliyordu ve işleri yoluna koymak istedi." Adrien omuz silkti.

"Alternatif mi dedin?" Marinette bilmiyormuş gibi yaptı.

"O da öyle dedi," diye omuz silkti Adrien.

"Tamam o zaman," diye cevap verdi Marinette.

"İstediğin kadar kalabilirsin Adrien," dedi Sabine.

-

Yemekten sonra iki genç Marinette'in odasında biraz sohbet ettiler. Plagg'in sahibini kızdıracak peynir benzetmeleri yapması yerine konuşacak bir insan arkadaşa sahip olmak güzeldi.

"Keşke bir erkek ya da kız kardeşe sahip olmanın nasıl bir şey olduğunu bilseydim," dedi Adrien utangaç bir sesle.

"Evet, aynı. İkimiz de her ailenin tek çocuğuyuz" Marinette kızardı.

"Tek çocuk olmak bazen çok yalnız hissettirebilir. En büyük ya da en küçük olmak kolay değil." Adrien söyledi.

"Evet, biliyorum," dedi Marinette.

"Kendini çok daha iyi hissettiğine göre, en sevdiğin kediyle biraz vakit geçirmene izin vereceğim. İkiniz birlikte çok şirin görünüyorsunuz," dedi Adrien kıkırdayarak.

"Teşekkür ederim Adrien," dedi Marinette ve gülümsedi.

Adrien da gülümseyerek odadan çıktı ve dönüşecek bir yer bulmak için aşağıya yöneldi, "Plagg pençeleri aç!" Kara Kedi'ye dönüştü.

Pencereden atlayıp balkonun çatısına çıktı ama Blanc'ın bir kedi yavrusu gibi mırıldanarak çim sandalyede kestirdiğini gördü.

"Ne yapıyorsun burada?!" diye sordu.

Blanc ters ters bakarak gözlerini açtı, "Kedi hırsızlığı yapıyorum. En son ne zaman sevildin?"

"Daha yeni. Ne zamandır oradasın?" Kara Kedi sordu.

"İki saat önce. Bir kedinin kedi uykusuna ihtiyacı vardır, kedi nanesine değil." Blanc bir kedi gibi gerindi.

"Anlıyorum. Dupain-Cheng ailesi insanın isteyebileceği en iyi şey" dedi Noir.

"Onlarla yaşamanın seni mutlu edeceğini biliyordum. Yoksa en sevdiğin kedi maması olarak kruvasanları sevdiğin için mi?" Blanc onunla dalga geçiyordu.

"Belki ikisi de" diye yanıtladı Noir.

"Bir gün prensesimiz benimle yüzleşmek zorunda kalacak. Doğrudan yani. Onun korkusu beni besliyor ve kim bilir her geçen saniye daha da güçleniyorum" dedi Blanc.

"Senin yüzünü görmeye hazır olduğunu sanmıyorum. Ayrıca, sevilmekten hoşlanmıyorsun. Şimdi git fare ya da kuş avla, çünkü onları kediler yiyor" dedi Noir ama Blanc refleksiyle bir güvercin yakaladığında çok erken konuşmuştu.

White Fear TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin