Konfor

132 12 0
                                    

Ertesi gün Adrien, Marinette'in evine kendisi olarak gitmenin bir yolunu bulmak zorundadır ama babası buna izin vermez. Koruması ona çok değer veriyordu ama Gabriel'i dinlemek zorundaydı yoksa işini kaybetme riski vardı. Düşünerek bir ileri bir geri volta attı.

"Evlat, at kuyruklular her an panik atak geçirebilir! Kara Kedi olarak gizlice çık!" Plagg, sahibi onu rahatlatmak için zamanında orada olmazsa Marinette'in ciddi panik ataklar geçireceğinden endişelendiğini söyledi.

"İyi fikir. Plagg pençelerini çıkar!" Dönüştü.

Gizlice çıktığı gibi piyano radyosunu açtı ve Marinette'in dairesine gitti. Çatıda bir kedi gibi dört ayak üzerinde koşuyor. Marinette'i Adrien olarak rahatlatmanın bir yolunu bulacağını umuyor çünkü Marinette dün onun yanındayken sakinleştiğini hissetmişti.

"Dayan Marinette," dedi kendi kendine.

Marinette'in yine kâbus görmemesini ya da uykusuz kalmamasını umuyor. Fırını buldu ama Tom ve Sabine'e Adrien'in gelemeyeceğini haber vermek için fırına girmeye karar verdi. Aşağı atladı ve Tom ve Sabine'i selamlamak için girişten içeri girdi.

"Merhaba Bay ve Bayan Dupain-Cheng," dedi.

"Merhaba Kara Kedi," dedi ikisi de.

"Adrien'in gelmesi gerekiyordu ama görünüşe göre huysuz babası dışarı çıkmasına izin vermiyor. Onun yerine bana Marinette'e göz kulak olmamı söyledi. Adrien ve Marinette'e bir söz verdim," diye açıkladı Kara Kedi.

"Anlıyorum. Şey, o yukarıda" dedi Sabine.

"Teşekkür ederim" Kara Kedi binanın en üst katına, apartman odasına ve nihayet Marinette'in odasına çıktı, "Prenses, kediciğin burada"

Hiçbir şeye bakmadığı için biraz solgun görünüyordu. Sanki tekrar uyumak istemiyor gibiydi, yoksa gördüğü bu kâbus yine aklından çıkmayacaktı.

"Oh, Marinette" Kara Kedi ona doğru yürüdü.

"Are.....you......real?" Marinette onun gerçek olduğundan emin olmak için yavaşça konuştu.

"Evet, benim" diye yanıtladı ve yanağına hafifçe dokundu, "Buradayım. Adrien'e sana göz kulak olacağıma söz verdim" dedi Kara Kedi.

"Ah Cat" Marinette ona sarıldı.

"Prensesim. Dokuz hayatımda seni hiç bu kadar korkmuş görmemiştim." Çok fazla uykuya ihtiyacı olacağından onu çatı katındaki yatağına taşıdı.

Marinette, "Ne gördüğümü sana söyleyemem," diye cevap verdi.

Kara Kedi'nin arkasında ona kötü kötü sırıtan Beyaz Kedi'yi hâlâ görebiliyordu.

"Prenses bana bak" Kara Kedi Marinette'in kendisine bakmasını sağlamaya çalıştı ama Marinette'in gözleri Kara Kedi Blanc'taydı.

Siyah kedi, duvardan başka bir şey yokken neye baktığı hakkında hiçbir fikri yok. Arkasına baktı ve sonra kafası karıştı, "Neye bakıyordun?"

"Hiçbir şeye," dedi yüksek sesle.

"Buraya gel." Adam ona sarıldı ve sırtını okşadı. Marinette kedi kahramanının göğsünde ağlamaya başladı.

"Şşşşt..... bırak içini prenses. Bırak çıksın." Yaşadığı kâbus her neyse onu sakinleştirmek için onu hafifçe salladı. Ona neden korktuğunu anlatmasını diledi ama o hala bu konuda konuşmak istemiyordu.

Elini onun kolunda gezdirerek usulca mırıldamasını sağladı. Mırıltısı onun için müzik gibiydi. Cat Blanc'ın mırıltısı ona ölümcül ve korkutucu gelirken, onunki çok rahatlatıcıydı.

White Fear TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin