Huzur

65 7 0
                                    

Marinette ilk başta korkmuştu ama gördükleri kalbini gerçekten kırdı. Kâbusu onu sürekli korkutmakla kalmıyor, bu acının sona ermesini istiyordu. Hafızasının canlanması, kendi zaman çizelgesindeki olayları hatırlayabilmesi gibiydi.

"Oh, Blanc" Ona yaklaştı ve hissettiği acıdan dolayı mırıldadığını duydu, bazen kediler acı çekerken veya ölürken mırıldarlar.

"Marinette" Ona sarıldı.

"İhtiyacı olan şey buydu prenses. Tüm o öfke ve delilik onu acısından ve sefaletinden uzaklaştırıyordu. Seni korkutmak için değil" diye açıkladı Noir.

"Öyle mi?" Marinette sordu.

"Aşk onun zayıf noktası Marinette. Bak" Noir Marinette'in elini Blanc'ın göğsüne koyarak kalp atışlarını hissetmesini sağladı.

Kalp atışları her geçen saniye daha da güçleniyordu. Blanc, "Bir kez olsun kendimi daha mutlu hissetmedim," dedi.

"Onun kabuslar alemindeydim. Yaşadığı tüm o yalnızlık onu delirtti. Acısını hissetmenizi istedi" dedi Noir.

Marinette Blanc'ın çenesini nazikçe kaşıyarak, "Yaşadığı acı ve ıstırabı asla anlayamadım," dedi. Beyaz kötü kedi mırıldandı ve bir kedi gibi yanağını yaladı.

"Oh, kedicik" diye kıkırdadı Marinette.

"Daha iyi hissediyor musun, kardeşim?" Noir görsel ikizine sordu.

"Evet, hiç bu kadar iyi olmamıştım. İşte kalbimde olmasını istediğim sevgi bu" dedi Blanc.

"Zavallı kediciğim" Marinette onun mavi gözlerindeki acıyı görebiliyordu.

Blanc bir elini onun yanağına koydu, "Lütfen beni bir daha asla terk etme Marinette" Yine mırıldandı.

"Seni asla terk etmeyeceğim, Kedicik," dedi Marinette.

Blanc ona gülümsedi ve elini tuttu, "Zihnine geri dönsem bile, hala senin kabusun olur muyum bilmiyorum" dedi.

"Kalbinde yeniden sevgi olduğu için daha iyi olacaksın," dedi Marinette.

"Ve belki de rüya aleminde, o kıyamet karmaşasını temizlemenin bir yolunu bulur" dedi Noir.

"Evet, böylece yeniden kahraman olabilirim," dedi Blanc.

"Daha iyi hissediyor musun? Sevilmeye ihtiyacın var mı?" Marinette sordu.

Blanc başını onun kucağına koydu, "Evet lütfen"

Noir ona "Ne kadar da korkak bir kedisin sen, kardeşim" diye takıldı.

"Yeni bir evcil hayvanın oldu" diye şaka yaptı Blanc.

Marinette Blanc'ın başını okşayarak uzun zamandır çektiği acı ve ıstıraptan kurtulmasına yardımcı oldu. Blanc yine mutluluk içinde mırıldandı ve kuyruk kemeri hareket etti.

"Güzel, kedicik, kedicik" Marinette onun kulaklarını okşadı.

"Miyav" Blanc gözlerini kapattı.

"Tıpkı leydinin dediği gibi, sevgi nefreti yener," dedi Noir.

"Görünüşe göre haklı benim deri zırhlı şövalyem" diye şaka yaptı Marinette.

"Heh, ben her zaman senin şövalyen ve puuuurrrrrtektörünüm" Kara Kedi sırıttı.

"Teşekkür ederim Kara Kedi," diye gülümsedi Marinette.

Bir süre sonra beyaz kedi öfkesi ve nefreti yatıştıktan sonra Marinette'in korkusunun kontrol altına alınmasıyla biraz solmaya başlamıştı.

White Fear TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin